quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Compensatiedrang.
Een ekte ekte baws kan omgaan met beide bundels.
Dat punt had je nog niet gemaakt geloof ik.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef KOG het volgende:
[..]
Een goede jurist heeft goede bundels (lees: Kluwer).
En dat natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Compensatiedrang.
Een ekte ekte baws kan omgaan met beide bundels.
Ah misschien omdat hij zo van oja..quote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inlogfaal. Hij pakt mijn Apple ID niet.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah misschien omdat hij zo van oja..
sorriej
Iedereen met een vwo-opleiding moet met Romeinse cijfers kunnen werkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Actaeon het volgende:
Elke jurist moet met Romeinse cijfers kunnen werken!
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen met een vwo-opleiding moet met Romeinse cijfers kunnen werkenFucking hell, iedereen moet met Romeinse cijfers kunnen werken.
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.
De doorontwikkelde versie van HIV?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?
Als je jaartallen niet snapt hoe snap je dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?
Denk je dat ik dan zo'n post had gemaakt?quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet dat Rupiah een munteenheid is?
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VIIquote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je jaartallen niet snapt hoe snap je dat dan?
Ja oke oke. Point taken. Zijn we het toch nog een keer eens!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VII
Ik was misschien meer verbaasd dat je het niet kende. De munteenheid that is.quote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Denk je dat ik dan zo'n post had gemaakt?
Dat heb je echt al vijf keer gezegdquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja oke oke. Point taken. Zijn we het toch nog een keer eens!
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpecquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je echt al vijf keer gezegd
FC Twentequote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpec
Snap ik. Dat soort triviale feiten ontglippen mij wel vakerquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was misschien meer verbaasd dat je het niet kende. De munteenheid that is.
Dat is ook logisch. Van het eerste klopt dan ook geen snars. Als je 1925 bedoelt is dat MCMXXV. Nu staat er 19001510.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VII
Ja, klopt. Ik heb ook niet specifiek nagedacht over een getalquote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Van het eerste klopt dan ook geen snars. Als je 1925 bedoelt is dat MCMXXV. Nu staat er 19001510.
AHAHAHAH JE FAALDE NET ZO HARD ALS PEC AANKOMENDE WEDSTRIJDquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb ook niet specifiek nagedacht over een getalMaar ik weet dat je geen cijfers van gelijke orde mag laten onderbreken door een andere.
Ja je treft het niet altijdquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Keyos het volgende:
Dam wat ben ik blij met mijn werkgroep voor de komende periode, eindelijk mensen met dezelfde interesses als ik. Vorige werkgroep zat ik met allemaal van die typische 'paardenmeiden', nu leer ik eindelijk een groep mensen die van goede films/series, games en een biertje houden.
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja je treft het niet altijdal ken ik ondertussen de meeste van mijn studiegenoten wel aardig genoeg om het niet meer vervelend te vinden om een werkgroep mee te volgen.
Zeker bij massale studies is dat niet vanzelfsprekend inderdaad. Dus inderdaad fijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.
Klopt. En in het begin is alles zo massaal dat de enige manier om elkaar te leren kennen een WG is. Wel leuk dat je een keer leuke mensen leert kennen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.
Kom je met mij en Erik bieren. Kun je mooi Erik uitlachen om z'n mixjes-only policyquote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als die rechten meet ooit van de grond komt zal dat wel goed komenquote:Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kom je met mij en Erik bieren. Kun je mooi Erik uitlachen om z'n mixjes-only policy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |