SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Van een familielid is het ja. Van de administratie hebben ze het op gewone uren neer gezet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je eigen trouwdag, ja
Een trouwdag van een familielid, ja
Een trouwdag van een vriend, neeLinkje?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Tevens: goedemorgen![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.![]()
![]()
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.![]()
![]()
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Kan je ze geen ban geven?![]()
Ik vind het wel vermakelijk om terug te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?
Kan je ze geen ban geven?![]()
![]()
Welke is het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Is het nou 619 of 620?
Oh laat maar, ik zie al dat Raene voor domme hoer uitgemaakt wordt![]()
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En MONO IN HET TOPICDie eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.![]()
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed, je hebt gelijk, edit het maar weg.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.
Zo is die shit met Strawberry_hill ook losgegaan.
Alles was net weer rustig toen ik binnenkwam en vragen ging stellen. Toen ging iedereen los.
[ Bericht 16% gewijzigd door Murdera op 19-11-2012 09:26:47 ]![]()
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..quote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
En MONO IN HET TOPIC
[..]
Die eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij was eng en ook echt steengoedquote:![]()
Ik vond hem zelfs enger dan InsidiousWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hou nooit zo van die japanse look eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..![]()
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er nog iemand popcorn voor me?![]()
Is een beetje oud alquote:Op maandag 19 november 2012 09:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?![]()
![]()
black ops 2quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..![]()
gisteren in 8 uur uitgespeeld op veteran
Nu nog even 150 missies voltooien![]()
![]()
Goed. De SC gaat voor even dicht. Even bespreken met de medemods voor hoelang. Blijkbaar kan er niet meer normaal gediscussieerd worden en moet er over gisteravond door worden gegaan. Erg jammer voor de rest van de users, maar sommige mensen zoeken daadwerkelijk altijd een argument om maar te pesten/zeiken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed.
![]()
Dat is snelquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed
Bedankt!![]()
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaanquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Tamashii schatje, als je niet wil dat mensen er over doorgaan is het handiger om ze er niet op te wijzen.![]()
![]()
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaan![]()
![]()
![]()
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.Nog 1 kusje?
![]()
![]()
![]()
Ja, heel erg stout!quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
lol, zijn jullie gisterenavond stout geweest?![]()
![]()
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Dus allemaal liefjes doen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Joh..quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he´:)
Dus allemaal liefjes doen![]()
van mij zal niemand last hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat weet ik toch!quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van mij zal niemand last hebben
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkiequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.
Daar heb ik hem ook altijd bij mequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.Die loep dan!
quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Dus allemaal liefjes doenloep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie. Of je krijgt zo in elk geval het kleurtje van een negerpiemel.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkieI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Hoe was de filmmeet gisteren?quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik tril zowat van mijn stoel af. Als ik thuis ben duik ik gelijk mijn bed in.
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie wil me dadelijk ff met iets helpen?![]()
Rustigquote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de filmmeet gisteren?![]()
![]()
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zettenquote:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel nagebiert?quote:
Ik was gisteren zo zat als een dondergod dus besloot niet te gaan.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ben je bezwangerd??quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!
Watje.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zettenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee gij!!! Lulhannesquote:![]()
Tis fokking koud buiten man!!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Sorry. Ik kan geen auto rijden. Daarnaast tril ik bijna mijn stoel af van de kouquote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zetten![]()
![]()
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aanquote:.
Jij had toch niks met kinderen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!![]()
![]()
Ahh, duidelijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Geef hem maar een aai over zijn manen van me
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Hier schijnt de zon en ik heb het gewoon warm.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel nagebiert?
Ik was gisteren zo zat als een dondergod dus besloot niet te gaan.![]()
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bentquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee gij!!! Lulhannes![]()
Tis fokking koud buiten man!!!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wil je wat aan mij geven?quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
Hier schijnt de zon en ik heb het gewoon warm.![]()
![]()
Waarom bestaan babydoekjes danquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.?
hehe.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.
Hoeveel fokkers waren er?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
8 graden = koudt!quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bent
Zin in een broodje kroket?quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn boterhammen met pindakaas maar niet opeet![]()
Geen idee, niet geteld.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Hoeveel fokkers waren er?![]()
![]()
Geen idee, ik las "ham" en ik gooide het op brood. Beetje haast enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook lekker, met parmaham toch wel?![]()
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.quote:
Ik wel, maar de vorige keer dat ik alleen een broodje kroket wilde eindigde het in een vreetfestijn met friet, kroketten, kipnuggets en frikandellenquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..quote:
Neem je dan vodka mee?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
Maar wel als we Brazilië aanvallenquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
Lekker in de Antiliaanse voorligsteun liggen met een fles Skol
quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank. Daar word ik wel warm van denk ik. Ik heb het alleen niet en moet nog rijden
Dat is niet om je warm te houdenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan![]()
Dan bevriest het jonge!quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan![]()
Ik heb zo een zakflacon nog ergens liggen, eens opzoekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Dat is Colombia man!!quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijk
Ik moet nog rijden zeg ik net.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen![]()
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb medelijden met mijn vriendin
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweestquote:
Mooi, zit zat olie daar voor de kustquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. maar vanwege de warmte mag jij Brazil wel hebben
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soepquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest![]()
Wut?quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee wordt dan de Bert ipv de bob![]()
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, hequote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes....
quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep![]()
![]()
![]()
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweestDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep
Ik weet het wel zeker. Rio is niet mijn eerste paard en zeker niet de eerste die aan de schijt is.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tijd voor vakantie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.![]()
Wel het formaat van 1 doekje..quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, he.
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je primaquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.
Ik weet het Joof, ik ben niet de gemakkelijkste, dat geef ik toe. En kan lomp en bot zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..
Maar ik doe dat schijnbaar onbewust, ik wil het niet.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
vakantie? Wat is dat? Al jaren niet gehadquote:
Dat doe ik dus allemaalquote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je prima
Schaam je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een avondje uiteten dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vakantie? Wat is dat? Al jaren niet gehad![]()
Dat doe ik ook, maar ik heb het zelf niet door dat ik zo narrig benquote:
Daarom heb ik dus wel meer dan 1 doekje gekochtquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel het formaat van 1 doekje...
Blijkbaar wel, anders zei je het nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik heb het zelf niet door dat ik zo narrig ben.
Nee hoor, I'm not fucked. Lotusss is een geweldige vrouw die veel kan hebben, maar soms schiet ik tekortquote:
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het Joof, ik ben niet de gemakkelijkste, dat geef ik toe. En kan lomp en bot zijn.
Maar ik doe dat schijnbaar onbewust, ik wil het niet.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Omdat ze mij er gisterenavond op weesquote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zei je het niet.
Toen kwamen even de emoties bij haar los.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Jullie kennen elkaar irl?quote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..
Niemand is perfectquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm not fucked. Lotusss is een geweldige vrouw die veel kan hebben, maar soms schiet ik tekort.
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe benquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..
Dan wordt het vast heel gezellig de komende tijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben
Je weet wat ze zeggen over huisvriendenquote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Joof is zeg maar onze huisvriend
Dat is waar, maar ik weet wel dat ik aan mijn narrigheid moet werken EN daarop gewezen moet worden.quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nou vertelquote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over huisvrienden
Topquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe benDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Komt wel goed, denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 13:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik weet wel dat ik aan mijn narrigheid moet werken EN daarop gewezen moet worden..
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.quote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben in een erg goede bui, dus ik zeg niksquote:.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in een erg goede bui, dus ik zeg niks.
Ik heb nog nooit een affaire gehad en zeker niet met m' beste vriendquote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben..
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je je eigen sprookjesleven verzint
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je je eigen sprookjesleven verzint![]()
![]()
![]()
Heh, net Profile tyrecenter gebeld, ik krijg een leenfiets, ik heb al een jaar niet meer gefietst en vroeg of ze geen leenauto hadden
Geen lid van Harder.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi Babs. Kaarten voor de cross al besteld?![]()
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteelquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je je eigen sprookjesleven verzint![]()
Ben je een kat?quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagersquote:![]()
![]()
HallooooWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte termquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet specifiek Brabants hoor
quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel![]()
![]()
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte term![]()
Joah. Snel uitverkocht zal het niet raken, denk ik. Ach ja. Leukquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagers.
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.![]()
Ja, ik ga mijn paard eens wassen en daarna rijden.
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.
Stil nou!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Komt gewoon van het Duits, volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten..
Nee okquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.![]()
![]()
Samzz, ook ik heb vandaag een goeie bui, dus het doet me toch niks
Goed hoorrrquote:beetje opgejaagd gevoel alleen...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterktequote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed hoorrrbeetje opgejaagd gevoel alleen...
![]()
![]()
Zijn er hier mensen met veel verstand van arbeidsrecht?
Kan ik me vast voorbereiden, morgen even naar het juridisch loket
NIEUW: Foto's!![]()
Ontslag?quote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Zijn er hier mensen met veel verstand van arbeidsrecht?
Kan ik me vast voorbereiden, morgen even naar het juridisch loket![]()
Nemen ja...quote:
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
En ik ben benieuwd hoe hard die clausule is
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.NIEUW: Foto's!![]()
Whut, bevalt t niet meer?quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vraag het even in WGRquote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.
Zal ik zo ook even doen ja.quote:
Maar je weet maar nooit of je hier iemand tegen komt
Dat klopt, maar ik denk niet dat er hier deskundigen zijn die die vraag kunnen beantwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal ik zo ook even doen ja.
Maar je weet maar nooit of je hier iemand tegen komt
Maar zelf denk ik dat het bij een rechter geen stand zal houden. Maar goed, wie ben ik
Douchen nu, en de auto wegbrengen brrrr, koud koud!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Douchen nu, en de auto wegbrengen brrrr, koud koud!![]()
Zijn dat soort dingen er om werkgevers te beschermen dat je geen informatie overspeelt oid?
Wel de grootse onzin in enorm veel praktijksituaties.Rustig aan.![]()
Thanks lovequote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterkte
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
ja en op de leenfiets terugquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.
Jij zoui die rechter een blauw oog timmeren op z'n mnstquote:Op maandag 19 november 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk niet dat er hier deskundigen zijn die die vraag kunnen beantwoorden
Maar zelf denk ik dat het bij een rechter geen stand zal houden. Maar goed, wie ben ik
Geen idee, is van Profile tyrecentrum.quote:Op maandag 19 november 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Van die mooie dingen die helemaal felrood zijn ook of niet?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
En vaak ook dat je niet bij 1 baan opleidingen ontvangt om daarna gelijk door te gaan naar een ander.quote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn dat soort dingen er om werkgevers te beschermen dat je geen informatie overspeelt oid?
Wel de grootse onzin in enorm veel praktijksituaties.![]()
Dat vind ik dan wel weer enigzins terecht, want het bedrijf investeerd in je.quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En vaak ook dat je niet bij 1 baan opleidingen ontvangt om daarna gelijk door te gaan naar een ander.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat vind ik dan onzin....quote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En vaak ook dat je niet bij 1 baan opleidingen ontvangt om daarna gelijk door te gaan naar een ander.
Veel te indirect...
Dan zeg je dat je de opleidingskosten zelf moet betalen als je niet X jaar werkt oid.Rustig aan.![]()
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zoui die rechter een blauw oog timmeren op z'n mnst
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
Wel de grootse onzin in enorm veel praktijksituaties.
Ik bouw echter websites... (vrijwel) geen klantcontact, dus klanten neem ik niet mee.
En het bouwen van een website is nou ook niet bepaald een gepatenteerd proces waarmee je een hoop geld kan verdienen door het princiepe door te verkopen aan een concurent.Nooit een opleiding of wat dan ook gedaan. Niet zelf, en niet op kosten van de baasquote:Op maandag 19 november 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
En vaak ook dat je niet bij 1 baan opleidingen ontvangt om daarna gelijk door te gaan naar een ander.
Niks, ik wou terug zwaaien, en vond de zwartepiet wel leuk... maar hij kwam opeens met zak en alquote:![]()
Poging 2:
Vind ik ook. Gaat een hoop geld en tijd inzitten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer enigzins terecht, want het bedrijf investeerd in je.![]()
Kreeg net telefoon of ik weer terug wil naar mijn oude baas
Leuk werk en een erg fijn loon
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Goed om te horen!quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuk werk en een erg fijn loon![]()
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuk werk en een erg fijn loonGefeliciteerd man
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuk werk en een erg fijn loon![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd gitaarquote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Topquote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bouwen van vliegtuigonderdelen![]()
![]()
Anders ben je niet mijn held meer hoorquote:Op maandag 19 november 2012 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien wat overdreven
Rustig aan.![]()
Noesquote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders ben je niet mijn held meer hoor
Nou dan maar niet he...quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders ben je niet mijn held meer hoor![]()
![]()
Kan je mij niet komen ophalen, op de bank installeren met een dekentje en een kop thee met honing?quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja we moesten lief doen... kusjekroelenzulks![]()
![]()
Hmm, gaat niet zo goed of wel?...quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja we moesten lief doen... kusjekroelenzulks
Wat is er gebeurt? Ook al dat bericht op facebook...Rustig aan.![]()
Wat denk je zelf? Ik ben je moeder nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je mij niet komen ophalen, op de bank installeren met een dekentje en een kop thee met honing?![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben je moeder niet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben je moeder nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja we moesten lief doen... kusjekroelenzulksBrutal. Fucking. Metal.![]()
Nee, maar ik hoef geen zoon van 20 opeensquote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nou zeg, ben ik nu ook al een slechte moeder
Broertje dan?quote:Op maandag 19 november 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef geen zoon van 20 opeens![]()
![]()
Lol, zou nog wel kunnen jaquote:
edit:
maar als jij m'n broertje bent, ben ik heeeeel blij dat Lola niet je moeder is...
quote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol, zou nog wel kunnen ja
edit:
maar als jij m'n broertje bent, ben ik heeeeel blij dat Lola niet je moeder is...![]()
Wat dat betreft staan er hele rare filmpjes op het internet
Rustig aan.![]()
Inderdaad, gelukkig nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lol, zou nog wel kunnen ja
edit:
maar als jij m'n broertje bent, ben ik heeeeel blij dat Lola niet je moeder is...![]()
![]()
![]()
Heerlijk nummerquote:Op maandag 19 november 2012 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
blabla
Give me a sign
Show me the light
Maybe tonight
I'll tell you everything
even meebrullen
En deze
![]()
![]()
(feit dat Johnny Cash NIN covert zegt al genoeg)
Ik vind NIN wel slecht trouwens.quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heerlijk nummer
En deze
![]()
![]()
(feit dat Johnny Cash NIN covert zegt al genoeg)
![]()
![]()
Onze maatschappij staat echt aan het randje van de afgrond.quote:De kans is groot dat fysiotherapie voor niet-chronisch zieken uit het basispakket gaat. Ook de behandeling van depressies en angststoornissen wordt in het voorstel helemaal niet meer vergoed.Rustig aan.![]()
Bron?quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
Onze maatschappij staat echt aan het randje van de afgrond.
[..]![]()
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar dit is wel een mooi nummer.quote:
En zeker zoals Cash het zingt, en dan die clip erbij... kippevel, overal.NIEUW: Foto's!![]()
Daaromquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat maar, staat op elke nieuwssite
Rustig aan.![]()
2015quote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)link-uitgekleed.html
Er kan nog genoeg gebeuren in de tussentijd![]()
![]()
Dat wel ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar dit is wel een mooi nummer.
En zeker zoals Cash het zingt, en dan die clip erbij... kippevel, overal.
Deze vind ik ook wel tof:
![]()
In december gaan we er toch allemaal aanquote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2015
Er kan nog genoeg gebeuren in de tussentijd![]()
ik kende die van Manson nog nietquote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Deze vind ik ook wel tof:
Vind ik die van DM wel de minste, ondanks origineel
quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In december gaan we er toch allemaal aan![]()
![]()
Grootste onzin natuurlijk. Vraag me af waarom dit toch steeds blijft terugkomen...quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In december gaan we er toch allemaal aan
Maar goed...![]()
Het slaat gewoon nergens op...quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2015
Er kan nog genoeg gebeuren in de tussentijd
Volgens mij moeten de jaren 80 echt geweldig geweest zijn.
Behalve de muziek dan, die was gewoon echt kut in de jaren 80.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik kende die van Manson nog niet
Vind ik die van DM wel de minste, ondanks origineelIk ook
![]()
![]()
Hoop.quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grootste onzin natuurlijk. Vraag me af waarom dit toch steeds blijft terugkomen...
Maar goed...![]()
![]()
Toch is een mooie zombie apocalypse a la the walking dead nooit weg.quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grootste onzin natuurlijk. Vraag me af waarom dit toch steeds blijft terugkomen...
Maar goed...![]()
Eerder de jaren 90. Toen kon het gewoon niet op.quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op...
Maargoed, de bubbel is gebarsten, nu zitten we met de zooi van toen eigenlijk.
't was gewoon roofbouw![]()
Muziek was niet kut...quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behalve de muziek dan, die was gewoon echt kut in de jaren 80.
Ik hou er wel van...![]()
![]()
Ik heb alleen maar een keukenmesquote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is een mooie zombie apocalypse a la the walking dead nooit weg.![]()
![]()
De muziek was niet kut in de 80'squote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behalve de muziek dan, die was gewoon echt kut in de jaren 80.
De muziek van nu, die is kut.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De muziek was niet kut in de 80's
![]()
![]()
Ik vind sowieso de muziek van sinds begin deze eeuw een beetje naamloos. Er zitten wel goeie nummers bij, maar er is geen vastigheid meer qua stromingen. Alles gaat door elkaar nu of zo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, als ik mijn glasvezel verbinding mee mag nemen dan wil ik voor de rest graag terug naar de 80's of 90's.quote:![]()
Zo, WW aangevraagd voor de periode tussen einde ziektewet en begin nieuw dienstverband
Eens!quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De muziek van nu, die is kut.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dus dat wordt toch geen ZA?quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, WW aangevraagd voor de periode tussen einde ziektewet en begin nieuw dienstverbandDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik weet niet of je het wel of niet gezegd had eigenlijk, ik had er niets van gezien iig..quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat had ik hier nog niet gemeld? Dat gaat inderdaad niet door
Wel weer op een ander vlak een voordeel, maar wel jammer als je ondanks dat toch had willen gaan..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, het is natuurlijk vanwege Fera, familie en vrienden een positief iets, maar qua opleiding had ik het graag willen doenquote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel of niet gezegd had eigenlijk, ik had er niets van gezien iig..
Wel weer op een ander vlak een voordeel, maar wel jammer als je ondanks dat toch had willen gaan..
Tja, als ik ziek ben en van mijn stoel af tril van de kou blijf ik niet zitten. Ik zat om 12 uur al te kijken of ik zou gaan, maar het is niet beter geworden.quote:![]()
Dat is een bedrag van 5243 euro per persoon per jaar aan zorg. (volgens een artikel op nu.nl... Blijkbaar hebben we minder dan 17miljoen mensen in ons land at the moment. )quote:Een schijntje in vergelijking met de zorgkosten anno 2010.
Dat jaar werd er liefst 87,1 miljard euro uitgegeven aan de zorg in ziekenhuizen, bij huisartsen en in andere zorginstellingen.Ah duidelijk.quote:www.google.nl/publicdata
16.696.000 - 2011Rustig aan.![]()
Mjah, ik snap het ergens wel denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk vanwege Fera, familie en vrienden een positief iets, maar qua opleiding had ik het graag willen doen
Sund wel..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat komt onder andere doordat er veel hogere prijzen voor alles worden gerekend dan nodig zijnquote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een bedrag van 5243 euro per persoon per jaar aan zorg. (volgens een artikel op nu.nl... Blijkbaar hebben we minder dan 17miljoen mensen in ons land at the moment. )![]()
![]()
Op de tweewieler of veiligheidshalve met de bus?quote:Op maandag 19 november 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, als ik ziek ben en van mijn stoel af tril van de kou blijf ik niet zitten. Ik zat om 12 uur al te kijken of ik zou gaan, maar het is niet beter geworden.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: