Joah. Snel uitverkocht zal het niet raken, denk ik. Ach ja. Leukquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagers
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.
Komt gewoon van het Duits, volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.
Nee okquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.
Goed hoorrrquote:
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterktequote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed hoorrrbeetje opgejaagd gevoel alleen...
Ontslag?quote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Zijn er hier mensen met veel verstand van arbeidsrecht?
Kan ik me vast voorbereiden, morgen even naar het juridisch loket
Nemen ja...quote:
Whut, bevalt t niet meer?quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
En ik ben benieuwd hoe hard die clausule is
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.
Vraag het even in WGRquote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
En ik ben benieuwd hoe hard die clausule is
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.
Zal ik zo ook even doen ja.quote:
Dat klopt, maar ik denk niet dat er hier deskundigen zijn die die vraag kunnen beantwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal ik zo ook even doen ja.
Maar je weet maar nooit of je hier iemand tegen komt
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Douchen nu, en de auto wegbrengen brrrr, koud koud!
Thanks lovequote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterkte
ja en op de leenfiets terugquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |