quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb medelijden met mijn vriendin
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweestquote:
Mooi, zit zat olie daar voor de kustquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. maar vanwege de warmte mag jij Brazil wel hebben
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soepquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest
Wut?quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee wordt dan de Bert ipv de bob
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, hequote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...
quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep![]()
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep![]()
Ik weet het wel zeker. Rio is niet mijn eerste paard en zeker niet de eerste die aan de schijt is.quote:
Tijd voor vakantie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.
Wel het formaat van 1 doekje..quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, he.
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je primaquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.
Ik weet het Joof, ik ben niet de gemakkelijkste, dat geef ik toe. En kan lomp en bot zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..
vakantie? Wat is dat? Al jaren niet gehadquote:
Dat doe ik dus allemaalquote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je prima
Schaam je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
een avondje uiteten dan?quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
vakantie? Wat is dat? Al jaren niet gehad
Dat doe ik ook, maar ik heb het zelf niet door dat ik zo narrig benquote:
Daarom heb ik dus wel meer dan 1 doekje gekochtquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel het formaat van 1 doekje..
Blijkbaar wel, anders zei je het nietquote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik heb het zelf niet door dat ik zo narrig ben
Nee hoor, I'm not fucked. Lotusss is een geweldige vrouw die veel kan hebben, maar soms schiet ik tekortquote:
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het Joof, ik ben niet de gemakkelijkste, dat geef ik toe. En kan lomp en bot zijn.
Maar ik doe dat schijnbaar onbewust, ik wil het niet.
Omdat ze mij er gisterenavond op weesquote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zei je het niet.
Jullie kennen elkaar irl?quote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..
Niemand is perfectquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee hoor, I'm not fucked. Lotusss is een geweldige vrouw die veel kan hebben, maar soms schiet ik tekort
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe benquote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, het zit gewoon in je.. Ik merk het weleens als ik bij jullie ben.. En nee, ik heb er idd nog nooit iets over gezegd, alleen zuchtend haar aankijken is genoeg..
Dan wordt het vast heel gezellig de komende tijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben
Je weet wat ze zeggen over huisvriendenquote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Joof is zeg maar onze huisvriend
Dat is waar, maar ik weet wel dat ik aan mijn narrigheid moet werken EN daarop gewezen moet worden.quote:
Nou vertelquote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over huisvrienden
Topquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisteren met haar afgesproken dat ze gelijk iets tegen me zegt als haar iets niet zint, of als ik me narrig gedraag. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben
Komt wel goed, denk ikquote:Op maandag 19 november 2012 13:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik weet wel dat ik aan mijn narrigheid moet werken EN daarop gewezen moet worden.
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.quote:
Ik ben in een erg goede bui, dus ik zeg niksquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in een erg goede bui, dus ik zeg niks.
Ik heb nog nooit een affaire gehad en zeker niet met m' beste vriendquote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je je eigen sprookjesleven verzint
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen lid van Harder.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi Babs. Kaarten voor de cross al besteld?
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteelquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een kat?quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagersquote:
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte termquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet specifiek Brabants hoor
quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte term
Joah. Snel uitverkocht zal het niet raken, denk ik. Ach ja. Leukquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagers
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit nogal wat verschil in de verschillende dialecten van Nederland. Brabants is bijv. geen 'plat'.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.
Komt gewoon van het Duits, volgens mijquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.
Nee okquote:Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Veel gebruikt in verschillende dialecten.
Goed hoorrrquote:
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterktequote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goed hoorrrbeetje opgejaagd gevoel alleen...
Ontslag?quote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Zijn er hier mensen met veel verstand van arbeidsrecht?
Kan ik me vast voorbereiden, morgen even naar het juridisch loket
Nemen ja...quote:
Whut, bevalt t niet meer?quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
En ik ben benieuwd hoe hard die clausule is
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.
Vraag het even in WGRquote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nemen ja...
Maar ik heb in m'n contract staan dat ik niet binnen 10km van m'n huidige werkgever hetzelfde werk mag doen. Afkopen kost 2 jaarsalarissen.
En ik ben benieuwd hoe hard die clausule is
Of dat een rechter zoiets evt moeiteloos van tafel veegt.
Zal ik zo ook even doen ja.quote:
Dat klopt, maar ik denk niet dat er hier deskundigen zijn die die vraag kunnen beantwoordenquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal ik zo ook even doen ja.
Maar je weet maar nooit of je hier iemand tegen komt
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Douchen nu, en de auto wegbrengen brrrr, koud koud!
Thanks lovequote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja volgens mij las ik gisteren of eergisteren al zoiets. Sterkte
ja en op de leenfiets terugquote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Man, je zit in de auto. Ramen dicht, verwarming aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |