SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Van een familielid is het ja. Van de administratie hebben ze het op gewone uren neer gezet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je eigen trouwdag, ja
Een trouwdag van een familielid, ja
Een trouwdag van een vriend, neeLinkje?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Tevens: goedemorgen![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.![]()
![]()
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.![]()
![]()
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Kan je ze geen ban geven?![]()
Ik vind het wel vermakelijk om terug te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?
Kan je ze geen ban geven?![]()
![]()
Welke is het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Is het nou 619 of 620?
Oh laat maar, ik zie al dat Raene voor domme hoer uitgemaakt wordt![]()
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En MONO IN HET TOPICDie eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.![]()
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed, je hebt gelijk, edit het maar weg.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.
Zo is die shit met Strawberry_hill ook losgegaan.
Alles was net weer rustig toen ik binnenkwam en vragen ging stellen. Toen ging iedereen los.
[ Bericht 16% gewijzigd door Murdera op 19-11-2012 09:26:47 ]![]()
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..quote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
En MONO IN HET TOPIC
[..]
Die eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij was eng en ook echt steengoedquote:![]()
Ik vond hem zelfs enger dan InsidiousWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hou nooit zo van die japanse look eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..![]()
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er nog iemand popcorn voor me?![]()
Is een beetje oud alquote:Op maandag 19 november 2012 09:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?![]()
![]()
black ops 2quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..![]()
gisteren in 8 uur uitgespeeld op veteran
Nu nog even 150 missies voltooien![]()
![]()
Goed. De SC gaat voor even dicht. Even bespreken met de medemods voor hoelang. Blijkbaar kan er niet meer normaal gediscussieerd worden en moet er over gisteravond door worden gegaan. Erg jammer voor de rest van de users, maar sommige mensen zoeken daadwerkelijk altijd een argument om maar te pesten/zeiken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed.
![]()
Dat is snelquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed
Bedankt!![]()
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaanquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Tamashii schatje, als je niet wil dat mensen er over doorgaan is het handiger om ze er niet op te wijzen.![]()
![]()
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaan![]()
![]()
![]()
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.Nog 1 kusje?
![]()
![]()
![]()
Ja, heel erg stout!quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
lol, zijn jullie gisterenavond stout geweest?![]()
![]()
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Dus allemaal liefjes doen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Joh..quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he´:)
Dus allemaal liefjes doen![]()
van mij zal niemand last hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat weet ik toch!quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van mij zal niemand last hebben
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkiequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.
Daar heb ik hem ook altijd bij mequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.Die loep dan!
quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Dus allemaal liefjes doenloep.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goeie. Of je krijgt zo in elk geval het kleurtje van een negerpiemel.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkieI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Hoe was de filmmeet gisteren?quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik tril zowat van mijn stoel af. Als ik thuis ben duik ik gelijk mijn bed in.
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie wil me dadelijk ff met iets helpen?![]()
Rustigquote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de filmmeet gisteren?![]()
![]()
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zettenquote:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel nagebiert?quote:
Ik was gisteren zo zat als een dondergod dus besloot niet te gaan.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ben je bezwangerd??quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!
Watje.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zettenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee gij!!! Lulhannesquote:![]()
Tis fokking koud buiten man!!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Sorry. Ik kan geen auto rijden. Daarnaast tril ik bijna mijn stoel af van de kouquote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zetten![]()
![]()
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aanquote:.
Jij had toch niks met kinderen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!![]()
![]()
Ahh, duidelijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Geef hem maar een aai over zijn manen van me
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Hier schijnt de zon en ik heb het gewoon warm.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel nagebiert?
Ik was gisteren zo zat als een dondergod dus besloot niet te gaan.![]()
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bentquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee gij!!! Lulhannes![]()
Tis fokking koud buiten man!!!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wil je wat aan mij geven?quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
Hier schijnt de zon en ik heb het gewoon warm.![]()
![]()
Waarom bestaan babydoekjes danquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.?
hehe.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.
Hoeveel fokkers waren er?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
8 graden = koudt!quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bent
Zin in een broodje kroket?quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn boterhammen met pindakaas maar niet opeet![]()
Geen idee, niet geteld.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Hoeveel fokkers waren er?![]()
![]()
Geen idee, ik las "ham" en ik gooide het op brood. Beetje haast enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook lekker, met parmaham toch wel?![]()
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.quote:
Ik wel, maar de vorige keer dat ik alleen een broodje kroket wilde eindigde het in een vreetfestijn met friet, kroketten, kipnuggets en frikandellenquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..quote:
Neem je dan vodka mee?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
Maar wel als we Brazilië aanvallenquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
Lekker in de Antiliaanse voorligsteun liggen met een fles Skol
quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank. Daar word ik wel warm van denk ik. Ik heb het alleen niet en moet nog rijden
Dat is niet om je warm te houdenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan![]()
Dan bevriest het jonge!quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan![]()
Ik heb zo een zakflacon nog ergens liggen, eens opzoekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Dat is Colombia man!!quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijk
Ik moet nog rijden zeg ik net.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen![]()
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: