quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Dus allemaal liefjes doen
Goeie. Of je krijgt zo in elk geval het kleurtje van een negerpiemel.quote:Op maandag 19 november 2012 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkie
Hoe was de filmmeet gisteren?quote:Op maandag 19 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ik tril zowat van mijn stoel af. Als ik thuis ben duik ik gelijk mijn bed in.
Ligt eraan wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie wil me dadelijk ff met iets helpen?
Rustigquote:Op maandag 19 november 2012 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de filmmeet gisteren?
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zettenquote:
Wel nagebiert?quote:
Ben je bezwangerd??quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!
Watje.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zetten
Nee gij!!! Lulhannesquote:
Sorry. Ik kan geen auto rijden. Daarnaast tril ik bijna mijn stoel af van de kouquote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin naar buiten te gaan, want het is mistig en koud. Dus ik wil iemand vragen mijn auto naar de garage te brengen om de winterbanden eronder te zetten
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aanquote:
Jij had toch niks met kinderen?quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ben gewapend met babydoekjes en warm water. Kom maar op met die poepkont!
Ahh, duidelijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
God nee. Rio is aan de schijt. En ik dacht, doekjes die babyschijt aan kunnen, kunnen ook paardenstront aan.
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.quote:Op maandag 19 november 2012 12:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel nagebiert?
Ik was gisteren zo zat als een dondergod dus besloot niet te gaan.
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bentquote:Op maandag 19 november 2012 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee gij!!! Lulhannes![]()
Tis fokking koud buiten man!!!
Wil je wat aan mij geven?quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
Hier schijnt de zon en ik heb het gewoon warm.
Waarom bestaan babydoekjes danquote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk geen ervaring met babies hoor ik al. Tegen flinke schijt helpt gewoon toiletpapier het best... Weet ik van horen zeggen hoor.
hehe.quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las het ja. En koffie gedronken ja, geen pils.
8 graden = koudt!quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 8 graden, toen ik vanmorgen buiten kwam was het 4 graden. Wuss die je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |