Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er nog iemand popcorn voor me?
Is een beetje oud alquote:Op maandag 19 november 2012 09:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?
black ops 2quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed
Dat is snelquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaanquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Tamashii schatje, als je niet wil dat mensen er over doorgaan is het handiger om ze er niet op te wijzen.
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaan
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.
Ja, heel erg stout!quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
lol, zijn jullie gisterenavond stout geweest?![]()
Joh..quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he´:)
Dus allemaal liefjes doen
van mij zal niemand last hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Dat weet ik toch!quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van mij zal niemand last hebben
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkiequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.
Daar heb ik hem ook altijd bij mequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |