SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Van een familielid is het ja. Van de administratie hebben ze het op gewone uren neer gezet.quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je eigen trouwdag, ja
Een trouwdag van een familielid, ja
Een trouwdag van een vriend, neeLinkje?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Tevens: goedemorgen![]()
![]()
![]()
Wat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.![]()
![]()
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.![]()
![]()
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?quote:Op maandag 19 november 2012 09:02 schreef Tamashii het volgende:
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.
Kan je ze geen ban geven?![]()
Ik vind het wel vermakelijk om terug te lezen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mogen kleuters hier uberhaupt komen?
Kan je ze geen ban geven?![]()
![]()
Welke is het dan?quote:Op maandag 19 november 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Is het nou 619 of 620?
Oh laat maar, ik zie al dat Raene voor domme hoer uitgemaakt wordt![]()
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En MONO IN HET TOPICDie eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.![]()
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
Evie.
Altijd prachtig hoe ze begint over dat anderen een extreem laag iq hebben wanneer ze dingen uitkraamt waar ze geen bronnen voor kan vinden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed, je hebt gelijk, edit het maar weg.quote:Op maandag 19 november 2012 09:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wmb ook niet tof Mur, want daarom is het gister begonnen.
Zo is die shit met Strawberry_hill ook losgegaan.
Alles was net weer rustig toen ik binnenkwam en vragen ging stellen. Toen ging iedereen los.
[ Bericht 16% gewijzigd door Murdera op 19-11-2012 09:26:47 ]![]()
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..quote:Op maandag 19 november 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
En MONO IN HET TOPIC
[..]
Die eerste ken ik niet, wat is het? De 2e, zat ik over te twijfelen, maar ik ben die hele reeks eigenlijk zat.
Ziet er niet echt goed meer uit, totaal geen toegevoegde waarde over eerdere delen enzo.
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij was eng en ook echt steengoedquote:![]()
Ik vond hem zelfs enger dan InsidiousWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik hou nooit zo van die japanse look eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is een RPG, is wst bekender on Japan, die kennen een complete "Tales of" serie.. alleen zijn niet alle games in europa verschenen..
CoD reeks zelf geen enkele game echt gespeelt, deze sprak me juist wel aan ergens door..![]()
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er nog iemand popcorn voor me?![]()
Is een beetje oud alquote:Op maandag 19 november 2012 09:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes van zaterdag, is dat goed genoeg?![]()
![]()
black ops 2quote:Op maandag 19 november 2012 09:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Murdera: Tales of Graces f, en Black Ops 2.. alleen die 2e nog niet aan begonnen..![]()
gisteren in 8 uur uitgespeeld op veteran
Nu nog even 150 missies voltooien![]()
![]()
Goed. De SC gaat voor even dicht. Even bespreken met de medemods voor hoelang. Blijkbaar kan er niet meer normaal gediscussieerd worden en moet er over gisteravond door worden gegaan. Erg jammer voor de rest van de users, maar sommige mensen zoeken daadwerkelijk altijd een argument om maar te pesten/zeiken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed.
![]()
Dat is snelquote:Op maandag 19 november 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
Na overleg weer open. Hopelijk blijft de sfeer goed
Bedankt!![]()
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaanquote:Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
Tamashii schatje, als je niet wil dat mensen er over doorgaan is het handiger om ze er niet op te wijzen.![]()
![]()
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Murdera, als je niet wil dat je bericht wordt gewist, moet je er niet hier op doorgaan![]()
![]()
![]()
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.quote:Op maandag 19 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag het wissen van mij hoor, was maar een tip.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mij ook. En een niet zo'n stille hint.Nog 1 kusje?
![]()
![]()
![]()
Ja, heel erg stout!quote:Op maandag 19 november 2012 12:29 schreef ErwinRommel het volgende:
lol, zijn jullie gisterenavond stout geweest?![]()
![]()
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he![]()
Dus allemaal liefjes doen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Joh..quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Jullie snappen dat de SC nu onder een loep ligt he´:)
Dus allemaal liefjes doen![]()
van mij zal niemand last hebbenquote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Dat weet ik toch!quote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van mij zal niemand last hebben
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:30 schreef Tally het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Pas maar op dat de zon niet schijnt terwijl je richt op een pikkiequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Daar heb ik hem ook altijd bij mequote:Op maandag 19 november 2012 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een loep lijkt een klein pikkie tenminste nog wat.Die loep dan!
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: