SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.quote:Op maandag 19 november 2012 01:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja magnetronkoffie ook op ze 26ste.
ik heb dus nog even de tijd.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:12 schreef DaMook het volgende:
MAAR
even een samenvatting..
Het gaat over kt en evie. Ene gast bemoeit zich ermee.
evie komt meedoen en het gaat over hoeren..
wel of niet gewenst en legaal..
is evie nou hoer of niet ?
hoe komen hoeren ineens tersprake ?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah ok, het loopt ook zo samen en door elkaar ineensquote:Op maandag 19 november 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war.
Fluffy is van de hoeren,.
Hoi lieverd, dat heb ik jaren geleden al geleerdquote:Op maandag 19 november 2012 01:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Schatje leer eens begrijpend lezen...
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
![]()
mensen.. ik ga slapen want ik heb wel wat te doen morgen!
![]()
Succes met maagdheid verliezen boven de wil van een vrouw zetten en ongegeneerd vrouwen afzeiken uit pure jaloezie en haantjesgedrag![]()
![]()
Truste
dus![]()
geen druk hier hoor, er valt toch niets aan te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.
het enige wat ik kan doen is wachten en hopen
tot 30ste of misschien 40ste, ik weet nog niet waar de grens is, maar dan zelfmoord.seduco sum.en ben erg stout![]()
Je post getuigt van heel iets andersquote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, het loopt ook zo samen en door elkaar ineens.
[..]
Hoi lieverd, dat heb ik jaren geleden al geleerd.
dus![]()
Ja, welterusten.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
Succes met maagdheid verliezen boven de wil van een vrouw zetten en ongegeneerd vrouwen afzeiken uit pure jaloezie en haantjesgedrag![]()
![]()
TrusteBrutal. Fucking. Metal.![]()
Ik zal kijken wat ik er mee kan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag net een super concept aan en jij zit in de website design business, dus doe je ding.C'est la vie
trustequote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sweet dreamsquote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
Dat geldt alleen als je lelijker dan Quasimodo bent.quote:Op maandag 19 november 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
geen druk hier hoor, er valt toch niets aan te doen.
het enige wat ik kan doen is wachten en hopenBrutal. Fucking. Metal.![]()
Let je op je bloeddruk verder?quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.Rustig aan.![]()
Ik ben ontzettend jaloers.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
TrusteC'est la vie
quote:mehhhh
quote:thnx jij ook lieverd!
Je deed net een beetje aan haantjes gedrag met een ander.. spiegels .. start using themquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Let je op je bloeddruk verder?
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.
dus![]()
Maar toch mooi gevingerd. Still counts.quote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Let je op je bloeddruk verder?
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.C'est la vie
ja hoi, nog steeds niemand tc.
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Want ik zocht ruzie op om jou? Alsjeblieft zegquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef Evie het volgende:
Je deed net een beetje aan haantjes gedrag met een ander.. spiegels .. start using them
Rustig aan.![]()
Vertel.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
Community is baas trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jou niet direct, maar fera en raene welquote:.
Communityquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.quote:
Sommige afleveringen zijn echt goed en sommige vind ik geen zak aan![]()
Omdat we tieten hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou niet direct, maar fera en raene wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je lelijker dan Quasimodo bent.
sorry.seduco sum.en ben erg stout![]()
Het is een apart soort humor, maar ik vind het echt supertof.quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.
Sommige afleveringen zijn echt goed en sommige vind ik geen zak aan
Waarom kwam je en ging je weer wegquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Maar wat ga jij er mee doen dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
lol, 90000 mensen verwacht op manifestatie op 21-12-2012 in Guetemala tgv vergaan wereld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.quote:C'est la vie
Dat zijn pluspuntenquote:.
Omdat wij zo onwijs gezellig zijnquote:.
Geweldig die aflevering met karaoke rightquote:!?
Dat vooralquote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat wij zo onwijs gezellig zijn.
.
FL kom je ook TCquote:?
En koen? en heloef
?
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.dus![]()
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
Annie
Brutal. Fucking. Metal.![]()
#anniesmovequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
C'est la vie
Oke, maar ben wel film aan het kijken dus kijk niet heel aandachtig meequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
![]()
![]()
Ik pak de popcorn weer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.C'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.
Oké, ik stop met FOK!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oké.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet zo gaan slapen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
C'est la vie
Crazy bitch muchquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.![]()
![]()
?
Je bent nu al een tijdje bezig met zaniken. Als iemnand iets verkeerds heeft gezegd spreek hem daarop aan.. het is een beetje triest om je problemen zo op te pakken.. en er zo lang over te zaniken. Doe er iets aan. Ik spreek die vriend van mij daar dan persoonlijk wel zelf op aan if you don't mind, al heb ik normaliter zeer weinig behoefte om me te mengen in zoiets idioots. Ware het niet dat mijn naam behoorlijk onterecht door het slijk wordt gehaald.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want ik zocht ruzie op om jou? Alsjeblieft zegdus![]()
Maar ik ben anders natuurlijk.quote:
C'est la vie
Jawel heeft wel met jou persoon te makenquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok., anders was heel de discussie hier niet
.
Dat je iemand met een stabiele relatie uitmaakt voor hoer zegt tevens weer wat over jou.
quote:Ook gij, broeder?
Toch liever een goede kont.quote:C'est la vie
Hou eens op met dat gebitch mensen.
Nee ik probeer niet in je broekje te komen. In niemands broekje eigenlijk.quote:C'est la vie
Je bent niet de eerstequote:.
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksquote:Op maandag 19 november 2012 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel heeft wel met jou persoon te maken, anders was heel de discussie hier niet
.
Dat je iemand met een stabiele relatie uitmaakt voor hoer zegt tevens weer wat over jou.
En iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
dus![]()
Oke kusjequote:.
Gelukkig maar. Niet dat ik dat niet al wist.quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik probeer niet in je broekje te komen. In niemands broekje eigenlijk.
Je gelooft hem?quote:Op maandag 19 november 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet dat ik dat niet al wist.![]()
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksEn iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
C'est la vie
Het gezeik was weg totdat jij binnen kwam en er weer over begon hoor?quote:Op maandag 19 november 2012 01:26 schreef Evie het volgende:
Je bent nu al een tijdje bezig met zaniken. Als iemnand iets verkeerds heeft gezegd spreek hem daarop aan.. het is een beetje triest om je problemen zo op te pakken.. en er zo lang over te zaniken. Doe er iets aan. Ik spreek die vriend van mij daar dan persoonlijk wel zelf op aan if you don't mind, al heb ik normaliter zeer weinig behoefte om me te mengen in zoiets idioots. Ware het niet dat mijn naam behoorlijk onterecht door het slijk wordt gehaald.
Okay, het mag duidelijk zijn wat er gebeurt is, daar had ik je gewoon via facebook van op de hoogte gesteld.
Ik vind het een heel degelijke manier om jou zo van dat ''probleem'' op de hoogte te stellen.
Ik heb jouw naam nergens door de slijk heen gehaald, dat deed die vriend van je allicht want ik wist immers van niks.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik wil echt niet in haar broekje.quote:
C'est la vie
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindtquote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.dus![]()
Bron voor die cijfers aubquote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindt
Vroeg ik al eerder om
Brutal. Fucking. Metal.![]()
heloef heeft me nooit een reden gegeven hem niet te geloven.quote:Ik vertrouw hem blind, blijkt. Aangezien ik bijna onder een tram was gekomen.
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over.quote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gezeik was weg totdat jij binnen kwam en er weer over begon hoor?
Okay, het mag duidelijk zijn wat er gebeurt is, daar had ik je gewoon via facebook van op de hoogte gesteld.
Ik vind het een heel degelijke manier om jou zo van dat ''probleem'' om de hoogte te stellen.
Ik heb jouw naam nergens door de slijk heen gehaald, dat deed die vriend van je allicht want ik wist immers van niks.dus![]()
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksEn iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
No wayquote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindt, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
eigenlijk is het gewoon een hele lieve jongen hequote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef heeft me nooit een reden gegeven hem niet te geloven.Ik vertrouw hem blind, blijkt. Aangezien ik bijna onder een tram was gekomen.
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?
[..]
No way, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bron voor die cijfers aub
Vroeg ik al eerder omBrutal. Fucking. Metal.![]()
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zienquote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over..
Nee ik vind dat ze gedwongen prostutie harder aan moeten pakken. Betekent niet dat ik vind dat prostutie voor heel veel mensen een uitweg kan zijn. Een heel nuttig beroep mits vrijwillig.quote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindtC'est la vie
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?
[..]
No way, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
dus![]()
Ik ben geen haantje omdat ik verwijten naar mij toegelingerd krijg en mijzelf daartegen verweer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over.Rustig aan.![]()
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.quote:
C'est la vie
Oftewel je roept dingen die je niet kunt onderbouwenquote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen..
Zie dan de lieve dingen die ik over je zeg.quote:Op maandag 19 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.
Zelfs ik pak een biertjequote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn mee
Waar gaat dit allemaal over zeg![]()
![]()
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.quote:Op maandag 19 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.![]()
De pleuris. Jij verzint dus feiten om jouw "gelijk" te halen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen.
En daarbij, als 90% van de prostituees gedwongen wordt tot geneukt worden voor geld, was het al lang en breed verboden geweest. Als je dat niet begrijpt vraag ik me af wie er een IQ van 70 heeft.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
Ik las in onderzoeken 1/4 overigens.
Nog steeds super veel natuurlijk... Maar niet vergelijkbaar met 90%Rustig aan.![]()
Dat is bijna 90% inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik las in onderzoeken 1/4 overigens.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: