Jou niet direct, maar fera en raene welquote:
Communityquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.quote:
Omdat we tieten hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou niet direct, maar fera en raene wel.
ja waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je lelijker dan Quasimodo bent.
Het is een apart soort humor, maar ik vind het echt supertof.quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.
Sommige afleveringen zijn echt goed en sommige vind ik geen zak aan
Waarom kwam je en ging je weer wegquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
Maar wat ga jij er mee doen dan?quote:
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.quote:
Dat zijn pluspuntenquote:
Omdat wij zo onwijs gezellig zijnquote:
Geweldig die aflevering met karaoke rightquote:
Dat vooralquote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat wij zo onwijs gezellig zijn.
FL kom je ook TCquote:
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
#anniesmovequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
Oke, maar ben wel film aan het kijken dus kijk niet heel aandachtig meequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |