Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.quote:
Dat zijn pluspuntenquote:
Omdat wij zo onwijs gezellig zijnquote:
Geweldig die aflevering met karaoke rightquote:
Dat vooralquote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat wij zo onwijs gezellig zijn.
FL kom je ook TCquote:
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
#anniesmovequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
Oke, maar ben wel film aan het kijken dus kijk niet heel aandachtig meequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
Ik pak de popcorn weer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.
Oké.quote:
Ik moet zo gaan slapen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
Crazy bitch muchquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.
Je bent nu al een tijdje bezig met zaniken. Als iemnand iets verkeerds heeft gezegd spreek hem daarop aan.. het is een beetje triest om je problemen zo op te pakken.. en er zo lang over te zaniken. Doe er iets aan. Ik spreek die vriend van mij daar dan persoonlijk wel zelf op aan if you don't mind, al heb ik normaliter zeer weinig behoefte om me te mengen in zoiets idioots. Ware het niet dat mijn naam behoorlijk onterecht door het slijk wordt gehaald.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want ik zocht ruzie op om jou? Alsjeblieft zeg
Maar ik ben anders natuurlijk.quote:
Jawel heeft wel met jou persoon te makenquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
Toch liever een goede kont.quote:
Nee ik probeer niet in je broekje te komen. In niemands broekje eigenlijk.quote:
Je bent niet de eerstequote:
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksquote:Op maandag 19 november 2012 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel heeft wel met jou persoon te maken, anders was heel de discussie hier niet
.
Dat je iemand met een stabiele relatie uitmaakt voor hoer zegt tevens weer wat over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |