Vind je dat normaal? Ik vind het de reactie van iemand die zelf ook niet helemaal zeker is van haar zaakjes. Een vrouw met zelfvertrouwen zou er boven staan, in plaats van er zo stevig op in te gaan, voorbij het verdedigen van je eigen eer. Want je huidige gedrag siert je namelijk ook niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katersquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen drankprobleem, ik heb nog genoeg
.
quote:Op maandag 19 november 2012 02:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag je morgen weer lekker treinen?
Ow ik heb niet te klagen over aandacht hoerquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maakt
Betuwelijn?quote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]Verdomd dicht bij je in de buurt ook
Ik met een poes en een katerquote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katers
Monopoly.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.
HALLO ROYCO1quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem
Dat is vlakbij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tiel Arnhem2 slagjes als het goed is.
Raenequote:
Ja, maar wel een leuke. Lekker met diesel treintjes kachelen. 140 over de brug voorbij Elstquote:Op maandag 19 november 2012 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij ja.
Is maar een kort ritje dan
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijdenquote:Op maandag 19 november 2012 02:13 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel stageplaatsen moet je aflopen eigenlijk Mono?
klinkt tofquote:Op maandag 19 november 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijden
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschotenquote:Op maandag 19 november 2012 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt tof
speelde als kind ook altijd met het idee machinist te worden, daarna piloot, maar ik belandde in de IT
toffe fotoquote:Op maandag 19 november 2012 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschoten
[ afbeelding ]
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek lichtquote:Op maandag 19 november 2012 02:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
vrouwen houden toch niet van treinen?
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek licht
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.quote:Op maandag 19 november 2012 02:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.
Ik ben de machinistquote:Op maandag 19 november 2012 02:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?
wat voor kleren had je aan?
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .quote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de machinist
Eigen kleding gewoon, en veiligheidsvestje, dat is verplicht.
Vergeet het fluitje nietquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.
Zoiets jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.
oh nee wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dat hoef je als machinist niet te doen bij NS, die hebben strikte regels.
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. had socios dat niet aleens geprobeert?
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.
Officieel dan, stiekem is het alleen bedoelt om de chickies te laten weten dat je er bent.
Nee een gewoon fluitje is voldoende.quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet jij morgen (vandaag) niet weer met treintjes gaan spelen dat je zo laat op FOK! zit nog?
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandagquote:Op maandag 19 november 2012 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaDienst van 18.00 - 0.00 en eerste slag pas om 20.00 ofzo
Thug life broquote:Op maandag 19 november 2012 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandag
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het welquote:
Heel herkenbaarquote:Op maandag 19 november 2012 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het wel
quote:
Slaap lekkerquote:
Mijn wekker ging om 4 uur alquote:
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 06:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 4 uur al
Voor mij vrij normale tijd wel..
Mwa, weinigquote:
Strak plan welquote:Op maandag 19 november 2012 06:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzo
Zo maar eens naar bed gaan.
033quote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mono, jaBen alweer onderweg naar Amersfoort
[..]
Mwa, weinig
Jij?
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopenquote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mono, jaBen alweer onderweg naar Amersfoort
[..]
Mwa, weinig
Jij?
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag alquote:
Zeker mooie stadquote:Op maandag 19 november 2012 06:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
033
Ben er opgegroeid 16 jaar gewoond. Mooie stad
Ik kon simpelweg niet slapenquote:Op maandag 19 november 2012 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopen![]()
Oeps hahaquote:Op maandag 19 november 2012 06:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag al![]()
Iets teveel hooi op mijn vork genomen haha
Aww, zenuwen voor vanmiddag?quote:Op maandag 19 november 2012 06:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon simpelweg niet slapen
Andere redenen.quote:Op maandag 19 november 2012 06:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, zenuwen voor vanmiddag?
Of andere redenen?
Hmmkayquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
'Uh ja chef, ik had BHV herhalingscursus vandaag, weet je nog?'
Oooooow ja, sorry dat ik je wakker gebeld heb![]()
![]()
Bwehe, dat is kut.quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
![]()
Handig...quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
![]()
Ja ik kon nog een uurtje m'n ogen sluiten, maar dat ging toch niet zo lekker meerquote:Op maandag 19 november 2012 07:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, dat is kut.
Je kan toch alsnog blijven liggen?
Succesquote:Op maandag 19 november 2012 07:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kon nog een uurtje m'n ogen sluiten, maar dat ging toch niet zo lekker meer
Maarja ik moest maar eens gaan, wil niet te laat komen.
Welkequote:Op maandag 19 november 2012 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopen![]()
Oh, dan ga ik niet teruglezenquote:Op maandag 19 november 2012 08:58 schreef Tamashii het volgende:
Wtf, wat een kinderbende hier gisteravond.
MLIG betaalde honderden euros zonder iets te kunnen regelen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik zie een oude TT: Daten is duur.
Ik zie niet in hoe dat zo is.
Kan iemand een recap geven van dat topic of deel?
Je eigen trouwdag, jaquote:Op maandag 19 november 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
Als je een trouwdag hebt, dan is dat toch bijzonder verlof of ben ik gek ?
Waaraan betaalde hij dat geld?quote:Op maandag 19 november 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
MLIG betaalde honderden euros zonder iets te kunnen regelen.
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 08:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik niet teruglezen
Samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |