Ik ben de machinistquote:Op maandag 19 november 2012 02:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?
wat voor kleren had je aan?
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .quote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de machinist
Eigen kleding gewoon, en veiligheidsvestje, dat is verplicht.
Vergeet het fluitje nietquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.
Zoiets jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.
oh nee wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dat hoef je als machinist niet te doen bij NS, die hebben strikte regels.
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. had socios dat niet aleens geprobeert?
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.
Officieel dan, stiekem is het alleen bedoelt om de chickies te laten weten dat je er bent.
Nee een gewoon fluitje is voldoende.quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet jij morgen (vandaag) niet weer met treintjes gaan spelen dat je zo laat op FOK! zit nog?
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandagquote:Op maandag 19 november 2012 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaDienst van 18.00 - 0.00 en eerste slag pas om 20.00 ofzo
Thug life broquote:Op maandag 19 november 2012 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandag
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het welquote:
Heel herkenbaarquote:Op maandag 19 november 2012 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het wel
quote:
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |