Vind je dat normaal? Ik vind het de reactie van iemand die zelf ook niet helemaal zeker is van haar zaakjes. Een vrouw met zelfvertrouwen zou er boven staan, in plaats van er zo stevig op in te gaan, voorbij het verdedigen van je eigen eer. Want je huidige gedrag siert je namelijk ook niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katersquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen drankprobleem, ik heb nog genoeg
.
quote:Op maandag 19 november 2012 02:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag je morgen weer lekker treinen?
Ow ik heb niet te klagen over aandacht hoerquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maakt
Betuwelijn?quote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]Verdomd dicht bij je in de buurt ook
Ik met een poes en een katerquote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katers
Monopoly.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.
HALLO ROYCO1quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem
Dat is vlakbij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tiel Arnhem2 slagjes als het goed is.
Raenequote:
Ja, maar wel een leuke. Lekker met diesel treintjes kachelen. 140 over de brug voorbij Elstquote:Op maandag 19 november 2012 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij ja.
Is maar een kort ritje dan
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijdenquote:Op maandag 19 november 2012 02:13 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel stageplaatsen moet je aflopen eigenlijk Mono?
klinkt tofquote:Op maandag 19 november 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijden
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschotenquote:Op maandag 19 november 2012 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt tof
speelde als kind ook altijd met het idee machinist te worden, daarna piloot, maar ik belandde in de IT
toffe fotoquote:Op maandag 19 november 2012 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschoten
[ afbeelding ]
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek lichtquote:Op maandag 19 november 2012 02:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
vrouwen houden toch niet van treinen?
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek licht
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.quote:Op maandag 19 november 2012 02:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |