Mijn wekker ging om 4 uur alquote:
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 06:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 4 uur al
Voor mij vrij normale tijd wel..
Mwa, weinigquote:
Strak plan welquote:Op maandag 19 november 2012 06:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzo
Zo maar eens naar bed gaan.
033quote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mono, jaBen alweer onderweg naar Amersfoort
[..]
Mwa, weinig
Jij?
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopenquote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mono, jaBen alweer onderweg naar Amersfoort
[..]
Mwa, weinig
Jij?
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag alquote:
Zeker mooie stadquote:Op maandag 19 november 2012 06:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
033
Ben er opgegroeid 16 jaar gewoond. Mooie stad
Ik kon simpelweg niet slapenquote:Op maandag 19 november 2012 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopen![]()
Oeps hahaquote:Op maandag 19 november 2012 06:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag al![]()
Iets teveel hooi op mijn vork genomen haha
Aww, zenuwen voor vanmiddag?quote:Op maandag 19 november 2012 06:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon simpelweg niet slapen
Andere redenen.quote:Op maandag 19 november 2012 06:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, zenuwen voor vanmiddag?
Of andere redenen?
Hmmkayquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
'Uh ja chef, ik had BHV herhalingscursus vandaag, weet je nog?'
Oooooow ja, sorry dat ik je wakker gebeld heb![]()
![]()
Bwehe, dat is kut.quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
'Uh ja chef, ik had BHV herhalingscursus vandaag, weet je nog?'
Oooooow ja, sorry dat ik je wakker gebeld heb![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |