Zin in een broodje kroket?quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn boterhammen met pindakaas maar niet opeet![]()
Geen idee, niet geteld.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Hoeveel fokkers waren er?
Geen idee, ik las "ham" en ik gooide het op brood. Beetje haast enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook lekker, met parmaham toch wel?
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.quote:
Ik wel, maar de vorige keer dat ik alleen een broodje kroket wilde eindigde het in een vreetfestijn met friet, kroketten, kipnuggets en frikandellenquote:
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..quote:
Neem je dan vodka mee?quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
Maar wel als we Brazilië aanvallenquote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zandhaas, aan jou heb ik dus niks als ik Siberie wil binnenvallen..
quote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Lekker in de Antiliaanse voorligsteun liggen met een fles Skol
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combinatie van marketing en het gegeven dat die doekjes wel helpen in het eerste half jaar. Dat houdt wel op zodra een baby aan de vaste voeding gaat.
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drank. Daar word ik wel warm van denk ik. Ik heb het alleen niet en moet nog rijden
Dat is niet om je warm te houdenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan
Dan bevriest het jonge!quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, smirnoff ice meenemen dan
Ik heb zo een zakflacon nog ergens liggen, eens opzoekenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijkquote:Op maandag 19 november 2012 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar wel als we Brazilië aanvallen
Lekker in de Antiliaanse voorligsteun liggen met een fles Skol
Dat is Colombia man!!quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die cokesnuivers hoef ik niet in mijn Rijk
Ik moet nog rijden zeg ik net.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon zo'n zakflacon met jenever meenemen
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |