quote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
Paard is aan de schijt, he. Dus dat gaat wel werken.
Ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb medelijden met mijn vriendin
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweestquote:
Mooi, zit zat olie daar voor de kustquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. maar vanwege de warmte mag jij Brazil wel hebben
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soepquote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest
Wut?quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee wordt dan de Bert ipv de bob
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, hequote:Op maandag 19 november 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar de verhouding babybillen vs paardenreet is.niet evenredig aan de doekjes...
quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep![]()
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, die moest al vroeg op vandaag, moet tot laat werken, en morgen moet ze nog vroeger op, en ik ben de laatste tijd niet echt lief voor haar geweest
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Haar geklapt omdat er een haar in je soep zat? Want als dat zo is geef ik je gelijk, ik hou niet van haren in de soep![]()
Ik weet het wel zeker. Rio is niet mijn eerste paard en zeker niet de eerste die aan de schijt is.quote:
Tijd voor vakantie.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.
Wel het formaat van 1 doekje..quote:Op maandag 19 november 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen idee hoeveel doekjes ik gekocht heb, he.
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je primaquote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd wat narig tegen haar. Kan goed door het weer komen. heb echt een pesthekel aan dit type weer.
Ik weet het Joof, ik ben niet de gemakkelijkste, dat geef ik toe. En kan lomp en bot zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je soms ook een zak ook he, tis dat ze zoveel vanm je houdt..
vakantie? Wat is dat? Al jaren niet gehadquote:
Dat doe ik dus allemaalquote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ja, zolang ze nog je kleren wast, het huis een beetje netjes houdt en voor je kookt zit je prima
Schaam je.quote:Op maandag 19 november 2012 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |