quote:Op maandag 19 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in een erg goede bui, dus ik zeg niks.
Ik heb nog nooit een affaire gehad en zeker niet met m' beste vriendquote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schijnt dus dat de vrouwen daar vaak een affaire mee hebben.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je je eigen sprookjesleven verzint
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen lid van Harder.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
Hoi Babs. Kaarten voor de cross al besteld?
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteelquote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een kat?quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel
Mwah, boeit me niet en kost dan alsnog 5e extra. Volgende week nog kaartjes zat. Gaan dit jaar ook met mijn schoonpapa en zwagersquote:
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte termquote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet specifiek Brabants hoor
quote:Op maandag 19 november 2012 13:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nou zo'n sprookje is het momenteel niet, eerder een nachtmerrie maar goed ik leef wel en maak genoeg mee voor tien levens momenteel
Volgens mij is het gewoon algemeen plat praten.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel, is daar een veel gebruikte term
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |