SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.quote:Op maandag 19 november 2012 01:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja magnetronkoffie ook op ze 26ste.
ik heb dus nog even de tijd.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:12 schreef DaMook het volgende:
MAAR
even een samenvatting..
Het gaat over kt en evie. Ene gast bemoeit zich ermee.
evie komt meedoen en het gaat over hoeren..
wel of niet gewenst en legaal..
is evie nou hoer of niet ?
hoe komen hoeren ineens tersprake ?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah ok, het loopt ook zo samen en door elkaar ineensquote:Op maandag 19 november 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, je bent in de war.
Fluffy is van de hoeren,.
Hoi lieverd, dat heb ik jaren geleden al geleerdquote:Op maandag 19 november 2012 01:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Schatje leer eens begrijpend lezen...
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
![]()
mensen.. ik ga slapen want ik heb wel wat te doen morgen!
![]()
Succes met maagdheid verliezen boven de wil van een vrouw zetten en ongegeneerd vrouwen afzeiken uit pure jaloezie en haantjesgedrag![]()
![]()
Truste
dus![]()
geen druk hier hoor, er valt toch niets aan te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zet je jezelf zo onder druk? Daar wordt het écht niet beter van.
het enige wat ik kan doen is wachten en hopen
tot 30ste of misschien 40ste, ik weet nog niet waar de grens is, maar dan zelfmoord.seduco sum.en ben erg stout![]()
Je post getuigt van heel iets andersquote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, het loopt ook zo samen en door elkaar ineens.
[..]
Hoi lieverd, dat heb ik jaren geleden al geleerd.
dus![]()
Ja, welterusten.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
Succes met maagdheid verliezen boven de wil van een vrouw zetten en ongegeneerd vrouwen afzeiken uit pure jaloezie en haantjesgedrag![]()
![]()
TrusteBrutal. Fucking. Metal.![]()
Ik zal kijken wat ik er mee kan doen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag net een super concept aan en jij zit in de website design business, dus doe je ding.C'est la vie
trustequote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sweet dreamsquote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
Dat geldt alleen als je lelijker dan Quasimodo bent.quote:Op maandag 19 november 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
geen druk hier hoor, er valt toch niets aan te doen.
het enige wat ik kan doen is wachten en hopenBrutal. Fucking. Metal.![]()
Let je op je bloeddruk verder?quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.Rustig aan.![]()
Ik ben ontzettend jaloers.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
TrusteC'est la vie
quote:mehhhh
quote:thnx jij ook lieverd!
Je deed net een beetje aan haantjes gedrag met een ander.. spiegels .. start using themquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Let je op je bloeddruk verder?
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.
dus![]()
Maar toch mooi gevingerd. Still counts.quote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Let je op je bloeddruk verder?
Ik doe niet zo aan haantjes gedrag verder niks voor mij, alsjeblieft, je hebt me wel heel slecht leren kennen in die paar dagen.C'est la vie
ja hoi, nog steeds niemand tc.
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.quote:Op maandag 19 november 2012 01:16 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Truste
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Want ik zocht ruzie op om jou? Alsjeblieft zegquote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef Evie het volgende:
Je deed net een beetje aan haantjes gedrag met een ander.. spiegels .. start using them
Rustig aan.![]()
Vertel.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
Community is baas trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jou niet direct, maar fera en raene welquote:.
Communityquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.quote:
Sommige afleveringen zijn echt goed en sommige vind ik geen zak aan![]()
Omdat we tieten hebben?quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou niet direct, maar fera en raene wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 19 november 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je lelijker dan Quasimodo bent.
sorry.seduco sum.en ben erg stout![]()
Het is een apart soort humor, maar ik vind het echt supertof.quote:Op maandag 19 november 2012 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden.
Sommige afleveringen zijn echt goed en sommige vind ik geen zak aan
Waarom kwam je en ging je weer wegquote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omfg, Community brengt mij op ideeën voor muziek.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Maar wat ga jij er mee doen dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
lol, 90000 mensen verwacht op manifestatie op 21-12-2012 in Guetemala tgv vergaan wereld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.quote:C'est la vie
Dat zijn pluspuntenquote:.
Omdat wij zo onwijs gezellig zijnquote:.
Geweldig die aflevering met karaoke rightquote:!?
Dat vooralquote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat wij zo onwijs gezellig zijn.
.
FL kom je ook TCquote:?
En koen? en heloef
?
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Je zegt nu al meerdere keren dat mensen jaloers op je zijn en je zit nu zelf te zeiken.
Ik ben in een gelukkige relatie trouwens, maar grappig, ik zie niet waar je "jaloers" vandaan haalt.
Dat jouw "vriend" op SC komt om te vertellen over jouw date met KT om KT voor het blok te zetten?? terwijl KT nergens van weet vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan, en dan ben jij inderdaad het domme wijf dat haar mond had kunnen gebruiken om KT aan te spreken waardoor die show niet nodig had geweest.
"Welterusten"
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.dus![]()
Jupquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
Annie
Brutal. Fucking. Metal.![]()
#anniesmovequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Geweldig die aflevering met karaoke right!?
C'est la vie
Oke, maar ben wel film aan het kijken dus kijk niet heel aandachtig meequote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
![]()
![]()
Ik pak de popcorn weer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.C'est la vie
quote:Op maandag 19 november 2012 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo werkt dat op FOK! de enige reden waaron iedereen zo aardig is tegen jullie.
Oké, ik stop met FOK!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oké.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet zo gaan slapen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Raene het volgende:
[..]
FL kom je ook TC?
En koen? en heloef
?
C'est la vie
Crazy bitch muchquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer luisteren naar de domme dingen die je uitkraamt. Dat de wijsheid met de jaren bij je mag komen inderdaad.
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok.![]()
![]()
?
Je bent nu al een tijdje bezig met zaniken. Als iemnand iets verkeerds heeft gezegd spreek hem daarop aan.. het is een beetje triest om je problemen zo op te pakken.. en er zo lang over te zaniken. Doe er iets aan. Ik spreek die vriend van mij daar dan persoonlijk wel zelf op aan if you don't mind, al heb ik normaliter zeer weinig behoefte om me te mengen in zoiets idioots. Ware het niet dat mijn naam behoorlijk onterecht door het slijk wordt gehaald.quote:Op maandag 19 november 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want ik zocht ruzie op om jou? Alsjeblieft zegdus![]()
Maar ik ben anders natuurlijk.quote:
C'est la vie
Jawel heeft wel met jou persoon te makenquote:Op maandag 19 november 2012 01:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik praat niks goed en vind dit haantjesgedrag meer dan ridicuul. En heeft geen drol met mij als persoon te maken. Hoe een domme hoer zoals jij daarop reageert heeft wel iets te maken met de manier waarop jij met mensen omgaat imho. En is nog harder niet ok., anders was heel de discussie hier niet
.
Dat je iemand met een stabiele relatie uitmaakt voor hoer zegt tevens weer wat over jou.
quote:Ook gij, broeder?
Toch liever een goede kont.quote:C'est la vie
Hou eens op met dat gebitch mensen.
Nee ik probeer niet in je broekje te komen. In niemands broekje eigenlijk.quote:C'est la vie
Je bent niet de eerstequote:.
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksquote:Op maandag 19 november 2012 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel heeft wel met jou persoon te maken, anders was heel de discussie hier niet
.
Dat je iemand met een stabiele relatie uitmaakt voor hoer zegt tevens weer wat over jou.
En iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
dus![]()
Oke kusjequote:.
Gelukkig maar. Niet dat ik dat niet al wist.quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik probeer niet in je broekje te komen. In niemands broekje eigenlijk.
Je gelooft hem?quote:Op maandag 19 november 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Niet dat ik dat niet al wist.![]()
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksEn iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
C'est la vie
Het gezeik was weg totdat jij binnen kwam en er weer over begon hoor?quote:Op maandag 19 november 2012 01:26 schreef Evie het volgende:
Je bent nu al een tijdje bezig met zaniken. Als iemnand iets verkeerds heeft gezegd spreek hem daarop aan.. het is een beetje triest om je problemen zo op te pakken.. en er zo lang over te zaniken. Doe er iets aan. Ik spreek die vriend van mij daar dan persoonlijk wel zelf op aan if you don't mind, al heb ik normaliter zeer weinig behoefte om me te mengen in zoiets idioots. Ware het niet dat mijn naam behoorlijk onterecht door het slijk wordt gehaald.
Okay, het mag duidelijk zijn wat er gebeurt is, daar had ik je gewoon via facebook van op de hoogte gesteld.
Ik vind het een heel degelijke manier om jou zo van dat ''probleem'' op de hoogte te stellen.
Ik heb jouw naam nergens door de slijk heen gehaald, dat deed die vriend van je allicht want ik wist immers van niks.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik wil echt niet in haar broekje.quote:
C'est la vie
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindtquote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand hier vind gedwongen prostitutie ok. Dat verzin je er zelf bij.dus![]()
Bron voor die cijfers aubquote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindt
Vroeg ik al eerder om
heloef heeft me nooit een reden gegeven hem niet te geloven.quote:Ik vertrouw hem blind, blijkt. Aangezien ik bijna onder een tram was gekomen.
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over.quote:Op maandag 19 november 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gezeik was weg totdat jij binnen kwam en er weer over begon hoor?
Okay, het mag duidelijk zijn wat er gebeurt is, daar had ik je gewoon via facebook van op de hoogte gesteld.
Ik vind het een heel degelijke manier om jou zo van dat ''probleem'' om de hoogte te stellen.
Ik heb jouw naam nergens door de slijk heen gehaald, dat deed die vriend van je allicht want ik wist immers van niks.dus![]()
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Die persoon beticht mij van niet zulke frisse dingen op basis van persoonlijke wrok en jaloezie. Daar mag ik best op reageren met iets niet zo leuksEn iemand die denkt dat het ok is om je tampeloeres te steken in een vrouw die het tegen de zin in doet is iemand die ik graag terecht hoer noem.
No wayquote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindt, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
eigenlijk is het gewoon een hele lieve jongen hequote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef heeft me nooit een reden gegeven hem niet te geloven.Ik vertrouw hem blind, blijkt. Aangezien ik bijna onder een tram was gekomen.
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?
[..]
No way, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bron voor die cijfers aub
Vroeg ik al eerder omBrutal. Fucking. Metal.![]()
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zienquote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over..
Nee ik vind dat ze gedwongen prostutie harder aan moeten pakken. Betekent niet dat ik vind dat prostutie voor heel veel mensen een uitweg kan zijn. Een heel nuttig beroep mits vrijwillig.quote:Op maandag 19 november 2012 01:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Prostitutie is in 90% van de gevallen gedwongen. Dus is het in feite wat je zegt als je dat zo ok vindtC'est la vie
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus, jij bent gedwongen prostituee ?
[..]
No way, dan moet je toch maar eens cijfers en zo aandragen
.
dus![]()
Ik ben geen haantje omdat ik verwijten naar mij toegelingerd krijg en mijzelf daartegen verweer.quote:Op maandag 19 november 2012 01:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kom binnen en zie dat een of ander gedrocht nare dingen over mij zegt omdat er 2 haantjes aan het janken waren in het topic over me. Wat tamelijk triest is inderdaad. Dus dan zeg ik daar ook wat over.Rustig aan.![]()
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.quote:
C'est la vie
Oftewel je roept dingen die je niet kunt onderbouwenquote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen..
Zie dan de lieve dingen die ik over je zeg.quote:Op maandag 19 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.
Zelfs ik pak een biertjequote:Op maandag 19 november 2012 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- gooit een biertje naar DM, gaat naast 'm zitten en pakt popcorn mee
Waar gaat dit allemaal over zeg![]()
![]()
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.quote:Op maandag 19 november 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet alles met een vagina meteen ja.![]()
De pleuris. Jij verzint dus feiten om jouw "gelijk" te halen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, En cijfers zoek zelf maar eens wat onderzoek op.. doet wonderen.
En daarbij, als 90% van de prostituees gedwongen wordt tot geneukt worden voor geld, was het al lang en breed verboden geweest. Als je dat niet begrijpt vraag ik me af wie er een IQ van 70 heeft.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
Ik las in onderzoeken 1/4 overigens.
Nog steeds super veel natuurlijk... Maar niet vergelijkbaar met 90%Rustig aan.![]()
Dat is bijna 90% inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik las in onderzoeken 1/4 overigens.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik zie het wel hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie dan de lieve dingen die ik over je zeg.
C'est la vie
Je komt uit nijmegen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
Ik ben overtuigd van jouw geweldigheid![]()
ahgossie...quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
dus![]()
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.C'est la vie
Hij zegt het omdat het waarheid isquote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt uit nijmegen.
Ik ben overtuigd van jouw geweldigheid
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ahhh kijk, je bent het met me eensquote:. Mooi zo
.
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?quote:
En 3 keer roodquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ja was minderquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.![]()
Ga iemand anders pesten.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?![]()
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...quote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahhh kijk, je bent het met me eens. Mooi zo
.
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.dus![]()
Teiltje erbij?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Toch jammer dat je niet reageert op mij.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Nee hoor, echt nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?![]()
![]()
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.
Ook heel tof...Rustig aan.![]()
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijdquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet reageert op mij.
Truste
dus![]()
Ben benieuwd naar jouw bronquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef Evie het volgende:
[..]
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijd
Truste
Trusten
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzienquote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.. De rest hier waarschijnlijk wel
.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.
Ook heel tof...je krijgt wat je geeft
Is zeker tof, maar ik onderbouw het ook nog eens
dus![]()
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw grondenquote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzien. De rest hier waarschijnlijk wel
.
![]()
truste
dus![]()
feiten..quote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.
dus![]()
Kun je nagaan hoe erg jou mening isquote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw gronden![]()
truste
. Die stelt dus helemaal niets voor
.
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
Ignorance is bliss he.
Je bent lief
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Rustig aan.![]()
Me tweequote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, ik wacht vol spanning op een bron..
Misschien kan ik dr wakker schuddenquote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.
Ignorance is bliss he.
Je bent lief, maar dat betwijfel ik
. Eens een s**t altijd een ....
quote:enkelen maakten een schatting van rond de 50 procent, een ander zelfs 85 procent. Die cijfers zijn gebaseerd op de jarenlange beroepservaring van de ondervraagden, niet op onderzoek of aangiften. De KLPD, opdrachtgever van het onderzoek, geeft aan deze percentages niet te kunnen verifiëren.
Er zijn wel onderzoeken die hebben gepoogd met een onderbouwd cijfer te komen, zij het lokaler. In een veel geciteerd politieonderzoek uit 2008 naar mensenhandel in Amsterdam, getiteld Opsporingsonderzoek Sneep, werd het percentage vrouwen dat in Amsterdam gedwongen in de prostitutie werkt, geschat op ‘tussen de 50 en 90 procent’.
Dat cijfer is niet onbetwist. Volgens het recentere onderzoeksrapport Kwetsbaar beroep uit 2010, zouden deze percentages weleens overdreven kunnen zijn. Kwetsbaar beroep is een onderzoek naar de Amsterdamse prostitutiebranche, uitgevoerd door onderzoeksbureau Beke in opdracht van de gemeente van Amsterdam. De politiebronnen die daarin worden aangehaald, noemen ‘30 tot 40 procent’ realistischer dan het getal van Sneep.Rustig aan.![]()
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.dus![]()
Maar jij probeert het nog harderquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!.
Oh geweldig, als je zegt dat je geen moordenaar bent ben je tegenwoordig een moordenaar.quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!Rustig aan.![]()
Overigens is het dikgedrukte natuurlijk ook gewoon onzinquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Rustig aan.![]()
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komenquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij probeert het nog harder.
dus![]()
Wij van WC eend....quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.
Het bewijst eigenlijk alleen nog maar meer wat ik al zei voor ik wist wie ze was.
Ze is een dom wijf. Ze is een ongelovelijk dom wijf.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hier gaan jullie niet uitkomen.
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.![]()
Geef je groot gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 01:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komen, maar doe het dan op een goede manier
. Nu kom je niet voor jezelf op, maar probeer je andere omlaag te halen
.
Waar je absoluut geen discussies mee wint.quote:Op maandag 19 november 2012 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, maar doe het dan op een goede manier
. Nu kom je niet voor jezelf op, maar probeer je andere omlaag te halen
.
wat wil je wetenquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
GFquote:
ik ken een hoer bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
ze woont in deventer, en houdt haar ontvangstplek in wageningen bij een gast..seduco sum.en ben erg stout![]()
De hoerenlopers zelf weten het niet eens, 10 pagina's discussie, met meerdere bronnen:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=209534![]()
Dat het je zo raakt wil iets zeggen over de impact en de correctheid van wat ik zeiquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.
Het bewijst eigenlijk alleen nog maar meer wat ik al zei voor ik wist wie ze was.
Ze is een dom wijf. Ze is een ongelovelijk dom wijf.![]()
Als je verstand had gehad, dan had je je fout toegegeven en vermeld dat het onterecht is dat je een vrouw die er niks mee te maken heeft dat 2 kerels wat dan ook zeggen op het internet een domme trut noemt. Waar dat uit voort komt dat wou ik even peilen. En ben tot de conclusie gekomen dat mijn beeld toch wel ernstig naar het correcte neigt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.Roycoreport!
dus![]()
Oh dan ken ik haar ook vast welquote:Op maandag 19 november 2012 01:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ken een hoer bij jou in de buurt.
ze woont in deventer, en houdt haar ontvangstplek in wageningen bij een gast..![]()
Als iemand valse verwijten bij je neerlegt...
Laat ik even een ridicule hypothese maken...
Stel nou dat de BBC je een pedoseksueel noemt terwijl je dat helemaal niet bent, dan ben je een haantje als je daar iets van zegt?
Rustig aan.![]()
ligt eraan waar ze werken maar gemiddeld hebben ze tussen de 50 en 75 euro per klant/uur.quote:Op maandag 19 november 2012 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ze verdienen, en of het iets voor mij zou zijnHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Hey KSC'erquote:. Ik moet eens langskomen in je club
![]()
.
Dit is denk ik wel de meest debiele post die ik gelezen heb in 618 deeltjes aanwezigheid hier.quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat het je zo raakt wil iets zeggen over de impact en de correctheid van wat ik zei![]()
Als je verstand had gehad, dan had je je fout toegegeven en vermeld dat het onterecht is dat je een vrouw die er niks mee te maken heeft dat 2 kerels wat dan ook zeggen op het internet een domme trut noemt. Waar dat uit voort komt dat wou ik even peilen. En ben tot de conclusie gekomen dat mijn beeld toch wel ernstig naar het correcte neigt.
[..]Roycoreport!
hoiquote:
En zijn de condooms dan aftrekbaar?quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan waar ze werken maar gemiddeld hebben ze tussen de 50 en 75 euro per klant/uur.![]()
Nou doei he.C'est la vie
is voor jou niet zo ver wegquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey KSC'er. Ik moet eens langskomen in je club
![]()
.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
bij raamhoeren ben ik weleens chicks met heel veel blauwe plekken tegengekomen.
allemaal heel wazige types, die een verhaal ophingen hoe het was gekomen.
volgenmij liegen ze er zelf over, want toen de 2de keer had ze precies hetzelfde verhaal voor heel andere nieuwe blauwe plekken :S .seduco sum.en ben erg stout![]()
bedrijfskostenquote:Op maandag 19 november 2012 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zijn de condooms dan aftrekbaar?
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
Stel nou dat de BBC je een pedoseksueel noemt terwijl je dat helemaal niet bent, dan ben je een haantje als je daar iets van zegt?dus![]()
Je wil klappen?quote:C'est la vie
I knowquote:, maar durf niet
.
Bel dan svp de politie ok?quote:Op maandag 19 november 2012 01:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
bij raamhoeren ben ik weleens chicks met heel veel blauwe plekken tegengekomen.
allemaal heel wazige types, die een verhaal ophingen hoe het was gekomen.
en toen de 2de keer had ze precies hetzelfde verhaal voor heel andere nieuwe blauwe plekken :S .Rustig aan.![]()
Als ik jou nu een impotente oude vent van 50 noem en jij ontkent, dan klopt het dus want je gaat er tegenin.quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".
Logica, wel.Brutal. Fucking. Metal.![]()
zul je toch tot Februari moeten wachtenquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey KSC'er. Ik moet eens langskomen in je club
![]()
.
Whut ? Dicht ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zul je toch tot Februari moeten wachtenThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Geloof wat je wilt geloven... Ik heb nergens gezegd dat je een domme trut bent oid, maar je begint je wel steeds meer zo te gedragen moet ik toegeven...quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef Evie het volgende:
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".Rustig aan.![]()
Ik wil d'r wel daten hoor, ze is volgens mij geen 50 jarige ventquote:Op maandag 19 november 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik jou nu een impotente oude vent van 50 noem en jij ontkent, dan klopt het dus want je gaat er tegenin.
Logica, wel..
Ja duidelijk tochquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
Stel nou dat de BBC je een pedoseksueel noemt terwijl je dat helemaal niet bent, dan ben je een haantje als je daar iets van zegt?? Ik ga er nieteens meer op in, dat mokkel zou een uur geleden al naar d'r nest vertrekken en ze gaat maar niet
Kom op TC, daar zitten we allemaal
.
Flinke verbouwing als het zolang duurtquote:.
De voorgevel wordt erg groot ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke verbouwing als het zolang duurt.
![]()
.
Linkje?quote:Op maandag 19 november 2012 01:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja duidelijk toch? Ik ga er nieteens meer op in, dat mokkel zou een uur geleden al naar d'r nest vertrekken en ze gaat maar niet
Kom op TC, daar zitten we allemaal
.
![]()
Ik vind het allemaal eigenlijk helemaal nergens voor nodig maargoed, ik verdedig mezelf maar..
Kan heel slecht tegen misverstanden en dergelijk maar daarin kan ik inderdaad tot den treure in doorgaan totdat mensen het helemaal zat worden...
Soms moet je maar gewoon de knoop doorhakken dat het geen zin heeft denk ik.Rustig aan.![]()
is het ookquote:Op maandag 19 november 2012 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke verbouwing als het zolang duurt.
is een kwestie van mensenkennis. Niks debiels aan iemand aanspreken die je een domme trut noemt, omdat er iemand iets verkeerds zegt en een ander daar blijkbaar heeel lang over door moet gaan. En je er in feite niks mee te maken hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de meest debiele post die ik gelezen heb in 618 deeltjes aanwezigheid hier.
Wat debiel is is dat degene in kwestie in plaats van haar fout toe te geven denkt dat ze wel even mooi weg komt met haar domme post.
Wat mij daar aan interesseert is hoe iemand tot een dergelijke manier van communiceren en uiten komt. Dat wou ik even peilen. En hoe ze zelf reageert als iemand op basis van meer dan wat zij deed iets onaardigs over haar zegt
dus![]()
ze had allemaal excuses voor de blauwe plekken elke keer. wilde ze zelf denk ik niet of ze sprak wel de waarheid.quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
en toen de 2de keer had ze precies hetzelfde verhaal voor heel andere nieuwe blauwe plekken :S .
wel leuke meisjes hoor, wilden dat ik vaak terugkwm enzo. al zal dat ook wel weer nep zijn volgens jullie en vinden ze me vast stom.seduco sum.en ben erg stout![]()
Preciesquote:Op maandag 19 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Linkje?![]()
Ik vind het allemaal eigenlijk helemaal nergens voor nodig maargoed, ik verdedig mezelf maar..
Kan heel slecht tegen misverstanden en dergelijk maar daarin kan ik inderdaad tot den treure in doorgaan totdat mensen het helemaal zat worden...
Soms moet je maar gewoon de knoop doorhakken dat het geen zin heeft denk ik.linkje DM?
Hoi domme trutquote:Op maandag 19 november 2012 01:58 schreef Evie het volgende:
[..]
is een kwestie van mensenkennis. Niks debiels aan iemand aanspreken die je een domme trut noemt, omdat er iemand iets verkeerds zegt en een ander daar blijkbaar heeel lang over door moet gaan. En je er in feite niks mee te maken hebt.
Wat debiel is is dat degene in kwestie in plaats van haar fout toe te geven denkt dat ze wel even mooi weg komt met haar domme post.
Wat mij daar aan interesseert is hoe iemand tot een dergelijke manier van communiceren en uiten komt. Dat wou ik even peilen. En hoe ze zelf reageert als iemand op basis van meer dan wat zij deed iets onaardigs over haar zegt, wil je daten ?
ahh met een kusjequote:Point proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
dus![]()
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?quote:
Wat denk je zelf?dus![]()
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
Dat moeten we vieren met bier, baasquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.
Mono.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagenquote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?
Wat denk je zelf?.
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.dus![]()
Evie,Niet mijn schuld, wijs maar met je vinger naar degene die graag op mij wou bashen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Rustig aan.![]()
Hoi Monopolyquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem![]()
Ik mag geen alcohol nuttigenquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren met bier, baasStage morgen
Tevens zag ik ergens iets van TC ?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
!
Al dat gescheld komt puur bij jou vandaan eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.Rustig aan.![]()
Kom op zeg, snap je nou echt niet waar je mee bezig bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem![]()
![]()
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maaktquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagen.
dus![]()
Hoi, ik heb geen drankprobleemquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem, ik heb nog genoeg
.
Vind je dat normaal? Ik vind het de reactie van iemand die zelf ook niet helemaal zeker is van haar zaakjes. Een vrouw met zelfvertrouwen zou er boven staan, in plaats van er zo stevig op in te gaan, voorbij het verdedigen van je eigen eer. Want je huidige gedrag siert je namelijk ook niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katersquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen drankprobleem, ik heb nog genoeg
.
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 02:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag je morgen weer lekker treinen?Verdomd dicht bij je in de buurt ook
![]()
![]()
Ow ik heb niet te klagen over aandacht hoerquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maakt. Ik heb genoeg aandacht, maar zo een makkelijke als jou moest ik wel even proberen
.
Betuwelijn?quote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]Verdomd dicht bij je in de buurt ook
![]()
Ik met een poes en een katerquote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katers.
Monopoly.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
HALLO ROYCO1quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem!!1
Dat is vlakbij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tiel Arnhem2 slagjes als het goed is.
Is maar een kort ritje dan![]()
Raenequote:Ja, maar wel een leuke. Lekker met diesel treintjes kachelen. 140 over de brug voorbij Elstquote:Op maandag 19 november 2012 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij ja.
Is maar een kort ritje dan![]()
![]()
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijdenquote:Op maandag 19 november 2012 02:13 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel stageplaatsen moet je aflopen eigenlijk Mono?![]()
![]()
klinkt tofquote:Op maandag 19 november 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijden
speelde als kind ook altijd met het idee machinist te worden, daarna piloot, maar ik belandde in de IT
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschotenquote:Op maandag 19 november 2012 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt tof
speelde als kind ook altijd met het idee machinist te worden, daarna piloot, maar ik belandde in de IT![]()
![]()
toffe fotoquote:Op maandag 19 november 2012 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschoten
[ afbeelding ]
ik had je reportage op PTA gezien![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek lichtquote:Op maandag 19 november 2012 02:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
vrouwen houden toch niet van treinen?![]()
![]()
Ik ben weg hier.
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, ik had wel sjans van de week toen ik avond dienst had. Leuk meisje die een praatje kwam maken terwijl ik stond te wachten op het vertrek lichtseduco sum.en ben erg stout![]()
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.quote:Op maandag 19 november 2012 02:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
moet je dan op het perron gaan staan en doen alsof je de machinist bent?![]()
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 02:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, meestal blijf ik in de cabine zitten. Maar ik had de trein al vertrek gereed gemaakt, en het was lekker fris, dus vond het niet erg om buiten te wachten even.
wat voor kleren had je aan?seduco sum.en ben erg stout![]()
Ik ben de machinistquote:Op maandag 19 november 2012 02:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar het is dus wel belangrijk om op het perron erbij te staan alsof je de machinist bent. voor die vrouw bijvoorbeeld?
wat voor kleren had je aan?
Eigen kleding gewoon, en veiligheidsvestje, dat is verplicht.![]()
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .quote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de machinist
Eigen kleding gewoon, en veiligheidsvestje, dat is verplicht.
oke duidelijk.seduco sum.en ben erg stout![]()
Vergeet het fluitje nietquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.![]()
Zoiets jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus eigen kleding + veiligheidshestje en rondhangen in de buurt van de locomotief(heet dat nog zo?) .
oke duidelijk.
Maar dat hoef je als machinist niet te doen bij NS, die hebben strikte regels.![]()
oh nee wacht.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar dat hoef je als machinist niet te doen bij NS, die hebben strikte regels.
ik dacht dat het over sjans van vrouwen krijgen ging. niet over hoe de baan goed gedaan moet worden voor de baas.seduco sum.en ben erg stout![]()
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. had socios dat niet aleens geprobeert?
Officieel dan, stiekem is het alleen bedoelt om de chickies te laten weten dat je er bent.![]()
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een fluitje nodig om de mensen te kunnen waarschuwen.
Officieel dan, stiekem is het alleen bedoelt om de chickies te laten weten dat je er bent.
seduco sum.en ben erg stout![]()
Nee een gewoon fluitje is voldoende.quote:Op maandag 19 november 2012 02:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
haha, is het ook belangrijk om het grootste fluitje mee te nemen?![]()
ik wil iemand fantasie impromptu van chopin live en echt op piano horen spelen.seduco sum.en ben erg stout![]()
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 02:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet jij morgen (vandaag) niet weer met treintjes gaan spelen dat je zo laat op FOK! zit nog?Dienst van 18.00 - 0.00 en eerste slag pas om 20.00 ofzo
![]()
![]()
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandagquote:Op maandag 19 november 2012 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaDienst van 18.00 - 0.00 en eerste slag pas om 20.00 ofzo
![]()
![]()
Thug life broquote:Op maandag 19 november 2012 02:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet ff een belletje plegen en dan heb ik de verplichte dingen ook weer gedaan maandag![]()
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het welquote:![]()
![]()
Heel herkenbaarquote:Op maandag 19 november 2012 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja eigenlijk zou ik zoveel nog kunnen doen die nuttig bij kunnen dragen, maarjah je kent het wel![]()
![]()
Maar dat is het leven, en pas als je 52 bent met aids dan realiseer je pas wat je had kunnen doen nog.![]()
Weltrusten lieve menschen.![]()
quote:Slaap lekkerquote:.
Mijn wekker ging om 4 uur alquote:
Voor mij vrij normale tijd wel..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 06:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 4 uur al
Voor mij vrij normale tijd wel..
Zo maar eens naar bed gaan.![]()
Mono, jaBen alweer onderweg naar Amersfoort
Mwa, weinigquote:
Jij?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Strak plan welquote:Op maandag 19 november 2012 06:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat pas over 8 uur ofzo
Zo maar eens naar bed gaan.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
033quote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, weinig
Jij?
Ben er opgegroeid 16 jaar gewoond. Mooie stad![]()
![]()
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopenquote:Op maandag 19 november 2012 06:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, weinig
Jij?![]()
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag alquote:![]()
Iets teveel hooi op mijn vork genomen haha![]()
Zeker mooie stadquote:Op maandag 19 november 2012 06:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
033
Ben er opgegroeid 16 jaar gewoond. Mooie stad![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Ik kon simpelweg niet slapenquote:Op maandag 19 november 2012 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopen![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Oeps hahaquote:Op maandag 19 november 2012 06:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben bezig om vrijgezellenfeest voor mien breur te organiseren, dat is komende zaterdag al![]()
Iets teveel hooi op mijn vork genomen hahaDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Aww, zenuwen voor vanmiddag?quote:Op maandag 19 november 2012 06:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon simpelweg niet slapen
Of andere redenen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Andere redenen.quote:Op maandag 19 november 2012 06:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, zenuwen voor vanmiddag?
Of andere redenen?What you forget, you are gonna repeat.
Hmmkayquote:
Knuffelwaardig?
Zo niet, dan toch *knuf*
Mogguh Vince en Koffie
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
'Uh ja chef, ik had BHV herhalingscursus vandaag, weet je nog?'
Oooooow ja, sorry dat ik je wakker gebeld heb![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
Pff ik werd om 6 uur wakker gebeld door m'n chef, waarom ik nog niet op het werk was...
![]()
![]()
Arme Faxie![]()
![]()
Bwehe, dat is kut.quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
![]()
Je kan toch alsnog blijven liggen?![]()
Handig...quote:Op maandag 19 november 2012 07:12 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja ik kon nog een uurtje m'n ogen sluiten, maar dat ging toch niet zo lekker meerquote:Op maandag 19 november 2012 07:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehe, dat is kut.
Je kan toch alsnog blijven liggen?
Maarja ik moest maar eens gaan, wil niet te laat komen.![]()
![]()
Succesquote:Op maandag 19 november 2012 07:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik kon nog een uurtje m'n ogen sluiten, maar dat ging toch niet zo lekker meer
Maarja ik moest maar eens gaan, wil niet te laat komen.![]()
![]()
Goedemorgen iedereen die ook wakker geworden is![]()
Bij Amersfoort is het ook echt enorm mistig.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ken de wegen hier goed, maar zelfs ik moest goed opletten op een aantal stukken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Welkequote:Op maandag 19 november 2012 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde, wel een beetje eigen schuld ook.. Ik had geen leuke nieuwe game moeten kopen![]()
![]()
Ik zie een oude TT: Daten is duur.
Ik zie niet in hoe dat zo is.
Kan iemand een recap geven van dat topic of deel?![]()
Wtf, wat een kinderbende hier gisteravond.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh, dan ga ik niet teruglezenquote:Op maandag 19 november 2012 08:58 schreef Tamashii het volgende:
Wtf, wat een kinderbende hier gisteravond.
Samenvatting?![]()
MLIG betaalde honderden euros zonder iets te kunnen regelen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik zie een oude TT: Daten is duur.
Ik zie niet in hoe dat zo is.
Kan iemand een recap geven van dat topic of deel?![]()
Je eigen trouwdag, jaquote:Op maandag 19 november 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
Als je een trouwdag hebt, dan is dat toch bijzonder verlof of ben ik gek ?
Een trouwdag van een familielid, ja
Een trouwdag van een vriend, nee![]()
Waaraan betaalde hij dat geld?quote:Op maandag 19 november 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
MLIG betaalde honderden euros zonder iets te kunnen regelen.![]()
Een stelletje kleuters die elkaar lopen te stoken en te duwen en dan boehoe doen als ze zelf de klos zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 08:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik niet teruglezen
Samenvatting?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: