Hoi domme trutquote:Op maandag 19 november 2012 01:58 schreef Evie het volgende:
[..]
is een kwestie van mensenkennis. Niks debiels aan iemand aanspreken die je een domme trut noemt, omdat er iemand iets verkeerds zegt en een ander daar blijkbaar heeel lang over door moet gaan. En je er in feite niks mee te maken hebt.
Wat debiel is is dat degene in kwestie in plaats van haar fout toe te geven denkt dat ze wel even mooi weg komt met haar domme post.
Wat mij daar aan interesseert is hoe iemand tot een dergelijke manier van communiceren en uiten komt. Dat wou ik even peilen. En hoe ze zelf reageert als iemand op basis van meer dan wat zij deed iets onaardigs over haar zegt
ahh met een kusjequote:
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?quote:
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
Dat moeten we vieren met bier, baasquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.
Mono.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagenquote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?
Wat denk je zelf?
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.
Niet mijn schuld, wijs maar met je vinger naar degene die graag op mij wou bashen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
Hoi Monopolyquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag geen alcohol nuttigenquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren met bier, baas
quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Al dat gescheld komt puur bij jou vandaan eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
Kom op zeg, snap je nou echt niet waar je mee bezig bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maaktquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagen.
Hoi, ik heb geen drankprobleemquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Vind je dat normaal? Ik vind het de reactie van iemand die zelf ook niet helemaal zeker is van haar zaakjes. Een vrouw met zelfvertrouwen zou er boven staan, in plaats van er zo stevig op in te gaan, voorbij het verdedigen van je eigen eer. Want je huidige gedrag siert je namelijk ook niet echt.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katersquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen drankprobleem, ik heb nog genoeg
.
quote:Op maandag 19 november 2012 02:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag je morgen weer lekker treinen?
Ow ik heb niet te klagen over aandacht hoerquote:Op maandag 19 november 2012 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maakt
Betuwelijn?quote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]Verdomd dicht bij je in de buurt ook
Ik met een poes en een katerquote:Op maandag 19 november 2012 02:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter van niet, ik lig hier nu al met 2 katers
Monopoly.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
HALLO ROYCO1quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Dat is vlakbij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tiel Arnhem2 slagjes als het goed is.
Raenequote:
Ja, maar wel een leuke. Lekker met diesel treintjes kachelen. 140 over de brug voorbij Elstquote:Op maandag 19 november 2012 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij ja.
Is maar een kort ritje dan
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijdenquote:Op maandag 19 november 2012 02:13 schreef Koen66 het volgende:
hoeveel stageplaatsen moet je aflopen eigenlijk Mono?
klinkt tofquote:Op maandag 19 november 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 periodes van 10 weken. Volgende periode kan ik als ik het goed doe gelijk een baan krijgen, en dus automatisch (praktijkexamen) ook materieel examen doen evenals wegleren, dan kan ik zo gelijk zelfstandig rijden
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschotenquote:Op maandag 19 november 2012 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt tof
speelde als kind ook altijd met het idee machinist te worden, daarna piloot, maar ik belandde in de IT
toffe fotoquote:Op maandag 19 november 2012 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een verdomd mooi vak. Vrijdagavond deze foto ff snel geschoten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |