feiten..quote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.
Kun je nagaan hoe erg jou mening isquote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw gronden![]()
truste
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Is zeker tof, maar ik onderbouw het ook nog eens
Me tweequote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, ik wacht vol spanning op een bron.
Misschien kan ik dr wakker schuddenquote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.
Ignorance is bliss he.
Je bent lief
quote:enkelen maakten een schatting van rond de 50 procent, een ander zelfs 85 procent. Die cijfers zijn gebaseerd op de jarenlange beroepservaring van de ondervraagden, niet op onderzoek of aangiften. De KLPD, opdrachtgever van het onderzoek, geeft aan deze percentages niet te kunnen verifiëren.
Er zijn wel onderzoeken die hebben gepoogd met een onderbouwd cijfer te komen, zij het lokaler. In een veel geciteerd politieonderzoek uit 2008 naar mensenhandel in Amsterdam, getiteld Opsporingsonderzoek Sneep, werd het percentage vrouwen dat in Amsterdam gedwongen in de prostitutie werkt, geschat op ‘tussen de 50 en 90 procent’.
Dat cijfer is niet onbetwist. Volgens het recentere onderzoeksrapport Kwetsbaar beroep uit 2010, zouden deze percentages weleens overdreven kunnen zijn. Kwetsbaar beroep is een onderzoek naar de Amsterdamse prostitutiebranche, uitgevoerd door onderzoeksbureau Beke in opdracht van de gemeente van Amsterdam. De politiebronnen die daarin worden aangehaald, noemen ‘30 tot 40 procent’ realistischer dan het getal van Sneep.
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.
Maar jij probeert het nog harderquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Oh geweldig, als je zegt dat je geen moordenaar bent ben je tegenwoordig een moordenaar.quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Overigens is het dikgedrukte natuurlijk ook gewoon onzinquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komenquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij probeert het nog harder.
Wij van WC eend....quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.
Geef je groot gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 01:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komen
Waar je absoluut geen discussies mee wint.quote:Op maandag 19 november 2012 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, maar doe het dan op een goede manier
. Nu kom je niet voor jezelf op, maar probeer je andere omlaag te halen
.
wat wil je wetenquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Hier gaan jullie niet uitkomen.
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
GFquote:
ik ken een hoer bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
Dat het je zo raakt wil iets zeggen over de impact en de correctheid van wat ik zeiquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.
Het bewijst eigenlijk alleen nog maar meer wat ik al zei voor ik wist wie ze was.
Ze is een dom wijf. Ze is een ongelovelijk dom wijf.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh dan ken ik haar ook vast welquote:Op maandag 19 november 2012 01:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ken een hoer bij jou in de buurt.
ze woont in deventer, en houdt haar ontvangstplek in wageningen bij een gast..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |