Ik zie het wel hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie dan de lieve dingen die ik over je zeg.
Je komt uit nijmegen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
ahgossie...quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.
Hij zegt het omdat het waarheid isquote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt uit nijmegen.
Ik ben overtuigd van jouw geweldigheid
Ahhh kijk, je bent het met me eensquote:
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?quote:
En 3 keer roodquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ja was minderquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ga iemand anders pesten.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...quote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahhh kijk, je bent het met me eens. Mooi zo
.
Teiltje erbij?quote:
Toch jammer dat je niet reageert op mij.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.
Nee hoor, echt nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijdquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet reageert op mij.
Ben benieuwd naar jouw bronquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef Evie het volgende:
[..]
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijd
Truste
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzienquote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.
Ook heel tof...
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Is zeker tof, maar ik onderbouw het ook nog eens
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw grondenquote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzien. De rest hier waarschijnlijk wel
.
feiten..quote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.
Kun je nagaan hoe erg jou mening isquote:Op maandag 19 november 2012 01:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw gronden![]()
truste
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Is zeker tof, maar ik onderbouw het ook nog eens
Me tweequote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, ik wacht vol spanning op een bron.
Misschien kan ik dr wakker schuddenquote:Op maandag 19 november 2012 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar DM dat heeft geen zin om te zeggen, ze weet zelf toch wel dat ze in haar recht staat.
Ignorance is bliss he.
Je bent lief
quote:enkelen maakten een schatting van rond de 50 procent, een ander zelfs 85 procent. Die cijfers zijn gebaseerd op de jarenlange beroepservaring van de ondervraagden, niet op onderzoek of aangiften. De KLPD, opdrachtgever van het onderzoek, geeft aan deze percentages niet te kunnen verifiëren.
Er zijn wel onderzoeken die hebben gepoogd met een onderbouwd cijfer te komen, zij het lokaler. In een veel geciteerd politieonderzoek uit 2008 naar mensenhandel in Amsterdam, getiteld Opsporingsonderzoek Sneep, werd het percentage vrouwen dat in Amsterdam gedwongen in de prostitutie werkt, geschat op ‘tussen de 50 en 90 procent’.
Dat cijfer is niet onbetwist. Volgens het recentere onderzoeksrapport Kwetsbaar beroep uit 2010, zouden deze percentages weleens overdreven kunnen zijn. Kwetsbaar beroep is een onderzoek naar de Amsterdamse prostitutiebranche, uitgevoerd door onderzoeksbureau Beke in opdracht van de gemeente van Amsterdam. De politiebronnen die daarin worden aangehaald, noemen ‘30 tot 40 procent’ realistischer dan het getal van Sneep.
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.
Maar jij probeert het nog harderquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Oh geweldig, als je zegt dat je geen moordenaar bent ben je tegenwoordig een moordenaar.quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je je ego probeert te verdedigen aka haantjesgedrag. <-- haantjesgedrag there you have it!
Overigens is het dikgedrukte natuurlijk ook gewoon onzinquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komenquote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar jij probeert het nog harder.
Wij van WC eend....quote:Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt me al 3x een haantje genoemd oid, zonder onderbouwing.
Geef je groot gelijkquote:Op maandag 19 november 2012 01:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ontken toch ook niet dat ik mijzelf verdedig hier?! Kan je haantjes gedrag vinden, maar ik noem het even opkomen voor mezelf tegenover domme mensen die lukraak iets doms roepen en er dan dom mee weg proberen te komen
Waar je absoluut geen discussies mee wint.quote:Op maandag 19 november 2012 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, maar doe het dan op een goede manier
. Nu kom je niet voor jezelf op, maar probeer je andere omlaag te halen
.
wat wil je wetenquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Hier gaan jullie niet uitkomen.
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
GFquote:
ik ken een hoer bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga morgen wel even in nijmegen de tippelzone en de ramen langs om het te vragen aan die dames.
Dat het je zo raakt wil iets zeggen over de impact en de correctheid van wat ik zeiquote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben nu al meerdere malen een alleenstaande onzekere jaloerse lelijke hoer met een IQ van onder 70 genoemd, maar ze heeft nergens bronnen of onderbouwingen, ze denkt dat ze met 100 keer iemand jaloers te noemen er te komen.
Het bewijst eigenlijk alleen nog maar meer wat ik al zei voor ik wist wie ze was.
Ze is een dom wijf. Ze is een ongelovelijk dom wijf.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:49 schreef Royco1 het volgende:
Oh dan ken ik haar ook vast welquote:Op maandag 19 november 2012 01:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ken een hoer bij jou in de buurt.
ze woont in deventer, en houdt haar ontvangstplek in wageningen bij een gast..
ligt eraan waar ze werken maar gemiddeld hebben ze tussen de 50 en 75 euro per klant/uur.quote:Op maandag 19 november 2012 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat ze verdienen, en of het iets voor mij zou zijn
Hey KSC'erquote:
Dit is denk ik wel de meest debiele post die ik gelezen heb in 618 deeltjes aanwezigheid hier.quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat het je zo raakt wil iets zeggen over de impact en de correctheid van wat ik zei![]()
Als je verstand had gehad, dan had je je fout toegegeven en vermeld dat het onterecht is dat je een vrouw die er niks mee te maken heeft dat 2 kerels wat dan ook zeggen op het internet een domme trut noemt. Waar dat uit voort komt dat wou ik even peilen. En ben tot de conclusie gekomen dat mijn beeld toch wel ernstig naar het correcte neigt.
[..]Roycoreport!
hoiquote:
En zijn de condooms dan aftrekbaar?quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan waar ze werken maar gemiddeld hebben ze tussen de 50 en 75 euro per klant/uur.
is voor jou niet zo ver wegquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey KSC'er. Ik moet eens langskomen in je club
![]()
.
bedrijfskostenquote:Op maandag 19 november 2012 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zijn de condooms dan aftrekbaar?
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
Als iemand valse verwijten bij je neerlegt...
Laat ik even een ridicule hypothese maken...
Stel nou dat de BBC je een pedoseksueel noemt terwijl je dat helemaal niet bent, dan ben je een haantje als je daar iets van zegt?
Je wil klappen?quote:
I knowquote:
Bel dan svp de politie ok?quote:Op maandag 19 november 2012 01:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
bij raamhoeren ben ik weleens chicks met heel veel blauwe plekken tegengekomen.
allemaal heel wazige types, die een verhaal ophingen hoe het was gekomen.
en toen de 2de keer had ze precies hetzelfde verhaal voor heel andere nieuwe blauwe plekken :S .
Als ik jou nu een impotente oude vent van 50 noem en jij ontkent, dan klopt het dus want je gaat er tegenin.quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".
zul je toch tot Februari moeten wachtenquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey KSC'er. Ik moet eens langskomen in je club
![]()
.
Whut ? Dicht ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zul je toch tot Februari moeten wachten
Geloof wat je wilt geloven... Ik heb nergens gezegd dat je een domme trut bent oid, maar je begint je wel steeds meer zo te gedragen moet ik toegeven...quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef Evie het volgende:
Dat een of ander gedrocht hier mij een domme trut noemt omdat een kerel iets verkeerds zegt op het internet en daar blijkbaar ellelang over doorgezeken moet worden geeft wel aan dat er iets meer aan de hand is dan "iets zeggen over wat er onterecht was".
Ik wil d'r wel daten hoor, ze is volgens mij geen 50 jarige ventquote:Op maandag 19 november 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik jou nu een impotente oude vent van 50 noem en jij ontkent, dan klopt het dus want je gaat er tegenin.
Logica, wel.
Ja duidelijk tochquote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
Als iemand valse verwijten bij je neerlegt...
Laat ik even een ridicule hypothese maken...
Stel nou dat de BBC je een pedoseksueel noemt terwijl je dat helemaal niet bent, dan ben je een haantje als je daar iets van zegt?
Flinke verbouwing als het zolang duurtquote:
De voorgevel wordt erg groot ?quote:Op maandag 19 november 2012 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke verbouwing als het zolang duurt.
Linkje?quote:Op maandag 19 november 2012 01:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja duidelijk toch? Ik ga er nieteens meer op in, dat mokkel zou een uur geleden al naar d'r nest vertrekken en ze gaat maar niet
Kom op TC, daar zitten we allemaal
.
is het ookquote:Op maandag 19 november 2012 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flinke verbouwing als het zolang duurt.
is een kwestie van mensenkennis. Niks debiels aan iemand aanspreken die je een domme trut noemt, omdat er iemand iets verkeerds zegt en een ander daar blijkbaar heeel lang over door moet gaan. En je er in feite niks mee te maken hebt.quote:Op maandag 19 november 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de meest debiele post die ik gelezen heb in 618 deeltjes aanwezigheid hier.
ze had allemaal excuses voor de blauwe plekken elke keer. wilde ze zelf denk ik niet of ze sprak wel de waarheid.quote:Op maandag 19 november 2012 01:54 schreef kingtoppie het volgende:
en toen de 2de keer had ze precies hetzelfde verhaal voor heel andere nieuwe blauwe plekken :S .
Preciesquote:Op maandag 19 november 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Linkje?![]()
Ik vind het allemaal eigenlijk helemaal nergens voor nodig maargoed, ik verdedig mezelf maar..
Kan heel slecht tegen misverstanden en dergelijk maar daarin kan ik inderdaad tot den treure in doorgaan totdat mensen het helemaal zat worden...
Soms moet je maar gewoon de knoop doorhakken dat het geen zin heeft denk ik.
Hoi domme trutquote:Op maandag 19 november 2012 01:58 schreef Evie het volgende:
[..]
is een kwestie van mensenkennis. Niks debiels aan iemand aanspreken die je een domme trut noemt, omdat er iemand iets verkeerds zegt en een ander daar blijkbaar heeel lang over door moet gaan. En je er in feite niks mee te maken hebt.
Wat debiel is is dat degene in kwestie in plaats van haar fout toe te geven denkt dat ze wel even mooi weg komt met haar domme post.
Wat mij daar aan interesseert is hoe iemand tot een dergelijke manier van communiceren en uiten komt. Dat wou ik even peilen. En hoe ze zelf reageert als iemand op basis van meer dan wat zij deed iets onaardigs over haar zegt
ahh met een kusjequote:
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?quote:
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
Dat moeten we vieren met bier, baasquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Hoi, ik ben Monopoly en ik ben nieuw hier.
Mono.quote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagenquote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Met iemand die niet begrijpend kan lezen. Mij in een post noemt met hoer, omdat het lastig uit elkaar te houden valt. En iemand die me een domme trut noemt?
Wat denk je zelf?
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak er eens een spiegel bij.
Niet mijn schuld, wijs maar met je vinger naar degene die graag op mij wou bashen.quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
ahh met een kusjePoint proven.. onzeker aandachtzoekende vrouw die zichzelf omhoog wil werken door andere af te zeiken. Truste
Zit er niet te veel mee wat peu allemaal zegt. Ik zal hem aanspreken als hij iets idioots heeft gezegd wat nergens op slaat. Haantjesgedrag kan ik slecht hebben, zeker wanneer het resulteert in een bash voor iemand die er niks mee te maken heeft
Hoi Monopolyquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag geen alcohol nuttigenquote:Op maandag 19 november 2012 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren met bier, baas
quote:Op maandag 19 november 2012 02:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Al dat gescheld komt puur bij jou vandaan eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
Kom op zeg, snap je nou echt niet waar je mee bezig bent?quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geef alleen terug wat ik zelf krijg. Als in misschien ben ik wel een spiegel atm. Iemand afzeiken omdat ze mij onterecht afzeikt vindt ik tamelijk normaal. Wat niet normaal is is iemand die een vrouw zomaar afzeikt omdat ze te onzeker is om te poepen.
quote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem
Ik breek snel harten. Makkelijk ben ik echter niet. Wat mooi jammer voor je is! Gewild dat dan weer wel, wat de kans voor je nog kleiner maaktquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoedde, maar aangezien jij zo makkelijk schijnt te zijn wilde ik toch een poging wagen.
Hoi, ik heb geen drankprobleemquote:Op maandag 19 november 2012 02:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi Monopoly
Ik ben Royco1 en ik heb een drankprobleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |