Ik zie het wel hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie dan de lieve dingen die ik over je zeg.
Je komt uit nijmegen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
ahgossie...quote:Op maandag 19 november 2012 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat "gedrocht" heeft wel gelijk zo te zien.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is toch ook niet zomaar de eerste de beste met een vagina.
Hij zegt het omdat het waarheid isquote:Op maandag 19 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Zegt iemand die me nog niet eens ontmoet heeft.
quote:Op maandag 19 november 2012 01:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt uit nijmegen.
Ik ben overtuigd van jouw geweldigheid
Ahhh kijk, je bent het met me eensquote:
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?quote:
En 3 keer roodquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ja was minderquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Echter heeft de Nijmeegse trots wel een klap gehad vandaag.
Ga iemand anders pesten.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...quote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahhh kijk, je bent het met me eens. Mooi zo
.
Teiltje erbij?quote:
Toch jammer dat je niet reageert op mij.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
Omdat je blijkbaar niet in staat bent een correcte mening te onderbouwen.
Nee hoor, echt nietquote:Op maandag 19 november 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen jullie dit nou omdat jullie in m'n broekje willen?
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.quote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dit is een uiting van medelijden voor de minder bedeelden, die achter aan de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld onder ons...
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijdquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet reageert op mij.
Ben benieuwd naar jouw bronquote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef Evie het volgende:
[..]
reageer morgen wel als ik tijd heb gehad artikel en onderzoek te zoeken of overmorgen.. want tijd is iets wat ik niet veel heb, en nu verspil ik dus ook mijn behoorlijk nodige slaaptijd
Truste
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzienquote:Op maandag 19 november 2012 01:41 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat jij nu voornamelijk doet is mensen een beetje half uitschelden.
Ook heel tof...
....Met feiten die je niet kunt onderbouwen.quote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef Evie het volgende:
[..]je krijgt wat je geeft
Is zeker tof, maar ik onderbouw het ook nog eens
Ben bang dat ik ook niet veel waarde hoef te hechten aan mensen die het met je eens zijn op jouw grondenquote:Op maandag 19 november 2012 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn mening beter dan die van jou, maar dat zul jij nooit inzien. De rest hier waarschijnlijk wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |