SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
TV / Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
TV / Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
TV / Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
TV / Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
TV / Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
TV / Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
TV / Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
TV / Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
TV / Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
TV / Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
TV / Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
TV / Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
TV / Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
TV / Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
TV / Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
TV / Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
TV / Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
TV / Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
TV / Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
TV / Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
TV / Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
TV / Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
TV / BZV # 107 - One giant step for man, one small leap for farmer
TV / BZV # 108 - Sate on your Birthday!!
TV / BZV # 109 - Saadté
TV / BZV # 110 - Henrieke is een rustig persoon, is niet zo van het praten
TV / BZV # 111 - Ik heb muh eigon levuh, en jouww levuh.
TV / BZV # 112 - Mooi man.
TV / BZV # 113 - Satéloos het leven door
TV / BZV # 114 - Missie geslaagd!
TV / BZV # 115 - At Your Service!
TV / BZV # 116 - Bert's moederkoek. Met boter!
TV / BZV # 117 - Witte swaenen zwarte swaenen.
TV / BZV # 118 - Bert ziet voor het eerst de metro.
TV / BZV # 119 - Bert, een kopje alles
TV / BZV # 120 - Aad, mijn held
TV / BZV # 121 - Bert wordt afgezet in Parijs.
TV / BZV # 122 - Theekopjesalarm!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ik blijf aad een beetje een vreemd typje vinden. Alsof hij op zondag ineens aan de deur kan staan om het sategeloof te verspreiden...![]()
ook echt hetzelfde aan he die tweeling
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
sandwich sate?quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze zijn toch tweeling, die kunnen makkelijk samen met één doen.![]()
Daar zat toch één hele leuke bij?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha dit was geniaal. 1200 kilo puur genot kwam daar die stal uit stomen
Gourmetten of steengrillen?![]()
ik gun het aad wel.. je ziet gewoon dat hij verandert is..
hoop alleen niet dat die vrouw haar vernietigd door het uit te maken..Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
de verekkeskooi ging open inderdaadquote:Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan![]()
2 girls 1 cup
2 broers 1 vrouw"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
Die lijkt op Yoni die haar haar los heeft gegooid.![]()
![]()
Ik woon er 10 minuten vanaf.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef Cardozo het volgende:
Dit is hoe het einde van de wereld er voor mij uitziet.
That's all folks!![]()
2 boeren, 1 vrouw.
Elke vrijdagavond schuurfeest met afsluitende minigangbang.Haters everywhere but I don't really care.![]()
dit was de enige vrouw met lang haar zekerThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ja, dat was toch zoiets van als je voor mij schrijft krijg je mn broer ook? Dan zijn ze toch klaar nu...![]()
![]()
Broers wisselen stiekem, iedere nacht weer"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Eigenlijk ook bestwel een leuke vrouw."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ik wil ook wel een tweeling vrouw
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
De dikke zus van Renee van Wegberg.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Best wel lullig voor die broer. Alhoewel ik die muts er ook wel voor aan zie om soms is te wisselen van bedgenoot.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zou ze nou wel eens per ongeluk een keer de ander van de tweeling doen?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef OProg het volgende:
Broers wisselen stiekem, iedere nacht weer![]()
zie het helemaal voor me
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ja, kan toch verschil inzitten.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef MissJ het volgende:
zou ze nog wel eens per ongeluk een keer de ander van de tweeling doen?That's all folks!![]()
"per ongeluk"quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef MissJ het volgende:
zou ze nog wel eens per ongeluk een keer de ander van de tweeling doen?
Ik denk het niet![]()
![]()
double cockAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
haar vader is zeker een Chinees ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Cardozo het volgende:
Wat een clichés. En ze heeft nauwelijks ogen.
Ina, wat een figuur ook he
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Tja het is al moeilijk genoeg om voor 1 iemand een persoon te vinden, nu was het een moetje voor twee.quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Best wel lullig voor die broer. Alhoewel ik die muts er ook wel voor aan zie om soms is te wisselen van bedgenoot.
Wel een leuke vriendin heeft die ene
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
botsAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Wat een dom wijf was dat eigenlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
de theekopjes winnen dan wel hoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ow jaaaaa daar komt het meest pijnlijke moment van BzV 2012DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Zo raar om dit nu in de originele versie te zien.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dat was de bijvangst.quote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad prima vangst voor hem. Zeker als je zag wat er nog meer uit die stal kwam."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die is minder jaquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Zo raar om dit nu in de originele versie te zien.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ja die was ook mooiquote:Op zondag 18 november 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de theekopjes winnen dan wel hoor![]()
![]()
zon wijf die gaat stalkenquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
een Yoniquote:DeLuna vindt me dik ;(
je bent een beetje verliefd geworden op aad he... geef maar toequote:
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Zelfs als ze aan het werk is draagt ze die tentjes."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Had Aad Ina gekozen, lag Aad nu ergens onder zijn distels begraven
haar spieren hebben zich aangepast.quote:Op zondag 18 november 2012 21:06 schreef Starlie het volgende:
Jezus Henrieke die zal toch kramp in dr bek hebben aan het einde van de dag, die eeuwige glimlach!![]()
![]()
wat is yoni?quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Als er amper een sms gestuurd wordt, dan trek je toch ook je conclusie?
Die had geen bijvangst. Het net was in één keer vol.quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je gaat je dan afvragen wat de bijvangst voor Arthur was"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:quote:DeLuna vindt me dik ;(
je begAAD een foutAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
ik ken wel yogiquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
dat had Jeannet wel willen doenquote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Aad had ook een loop van z'r geweer in Ina d'r reet kunnen schuiven.DeLuna vindt me dik ;(
Of distels in d'r badspons.quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Aad had ook een loop van z'r geweer in Ina d'r reet kunnen schuiven.![]()
Willem schudt met zijn hoofd, Henk hangt nonstop voorover met zijn kop
quote:Op zondag 18 november 2012 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Aad had ook een loop van z'r geweer in Ina d'r reet kunnen schuiven.![]()
Het wandelende eierstokjeNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Is misschien al gebeurd. Ander onderwerp.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had Jeannet wel willen doenThat's all folks!![]()
Het moment dat die lelijke vrouwen bij de tweeling uit de stal kwamen banjeren doet me denken aan de dood van Mufasa in The Lion King, nachtmerries.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Cardozo het volgende:
Het moment dat die lelijke vrouwen bij de tweeling uit de stal kwamen banjeren doet me denken aan de dood van Mufasa in The Lion King, nachtmerries.![]()
![]()
hoe heet die chick van aad ook alweer?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Was een zot moment.quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Cardozo het volgende:
Het moment dat die lelijke vrouwen bij de tweeling uit de stal kwamen banjeren doet me denken aan de dood van Mufasa in The Lion King, nachtmerries.
That's all folks!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Cardozo het volgende:
die sjennet denkt diep van binnen echt van.. wtf moet ik met deze downieAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Het was er helemaal niet Yvon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
jullie lopen voor kijk BZV op de lapjullie commentaar is stukken leuker dan heel BZV
Ik mistte de kopjes bij de romantische beelden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wilma doet me soms een beetje denken aan Hyacinth Bouquet qua uiterlijk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wel een langdradigequote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Aad zou in de middeleeuwen zo'n dorpsomroeper geweest zijn.![]()
Komt omdat dat niet romantisch was!quote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef OProg het volgende:
Ik mistte de kopjes bij de romantische beelden.![]()
ik bied 15 euroquote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Bert komt straks toch wel de tekening veilen?![]()
fiona is een leuk meisje.. maar volgens mij als ze haar string uit doet zie je een afrokapsel uit de jaren 60Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
De mollige zus van Gerdi Verbeetquote:Op zondag 18 november 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wilma doet me soms een beetje denken aan Hyacinth Bouquet qua uiterlijk.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Bert komt straks toch wel de tekening veilen?Op een verhoging de aandacht vragen. Niemand heeft hem zien staan.
That's all folks!![]()
Dramatisch die Henk. Die heeft zon show toch niet nodig...Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef Onnoman het volgende:
fiona is een leuk meisje.. maar volgens mij als ze haar string uit doet zie je een afrokapsel uit de jaren 60![]()
Gelukkig nieuwjaar
Kedeng kedeng
quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef Onnoman het volgende:
fiona is een leuk meisje.. maar volgens mij als ze haar string uit doet zie je een afrokapsel uit de jaren 60!!
That's all folks!![]()
Ik wil die Aad zwaaiend voor het raam nog een keer zienDeLuna vindt me dik ;(
dat verbeten hoofd van Yoni![]()
DeLuna vindt me dik ;(
zei ik ook al, leuke mooie jongen kan toch alles krijgenquote:Op zondag 18 november 2012 21:12 schreef matthijst het volgende:
Dramatisch die Henk. Die heeft zon show toch niet nodig...OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Echt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wel. Dat was pas echte liefde.quote:Op zondag 18 november 2012 21:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Komt omdat dat niet romantisch was!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Te vroeg afgelopen
And I am a weapon of massive consumption
Tot volgend jaar allemaalquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
Nou wor ik wel een stukkie emosjunneel.Dat was 't jongus.
Was weer enorm baas![]()
.
Komt nog wel een webloggie he van je?![]()
TV sjow voor de liefhebber de boeren en Yvon de nageboorte.......oeps nabeschouwing
ruzie met DWDD dus nu zitten ze bij Ivo
DeLuna vindt me dik ;(
ik ook nie, ik mis even dat stukkiequote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me gevoellus niet omschrijvuh nu.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
kusje erop en tot volgend seizoenquote:Op zondag 18 november 2012 21:13 schreef Cardozo het volgende:
Hele leuke tijd gehad jongens, ik ga dit missen!
Ivo Niehe, ik weet niet of ik dat aan kan
DeLuna vindt me dik ;(
Stukkie proza!quote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Ivo Niehe, ik weet niet of ik dat aan kanThat's all folks!![]()
Drink koffie anders val je geheid in slaapquote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Ivo Niehe, ik weet niet of ik dat aan kan![]()
![]()
ja koffie......quote:Op zondag 18 november 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Drink koffie anders val je geheid in slaapDeLuna vindt me dik ;(
Ik laat het zakje ff een kwartier bungelenquote:DeLuna vindt me dik ;(
prima ideequote:DeLuna vindt me dik ;(
6 zakjes een kwartier.quote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik laat het zakje ff een kwartier bungelen![]()
het geheime douche-eendje recept?quote:DeLuna vindt me dik ;(
Een bewust stukkie zelfkastijding, in wezuh niks mis mee op zijn tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Ivo Niehe, ik weet niet of ik dat aan kanknow'm sayin?
word? word.![]()
Geen Aad en Jeannet bij Ivo, gok ik, want niet meer bij elkaar, gok ik.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik verwacht dat deze Reunie-aflevering van BZV niet zo heel oud is hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef Arcee het volgende:
Geen Aad en Jeannet bij Ivo, gok ik, want niet meer bij elkaar, gok ik.![]()
Los daarvan ben ik niet overtuigd van de wederzijdse gevoelens van Jeannet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik verwacht dat deze Reunie-aflevering van BZV niet zo heel oud is hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
En Klaas... tsja, dat zat er wel in. Doe dan niet mee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
snel even Bert bekijkenDeLuna vindt me dik ;(
Nee hoor. Het ivo niehe-wakkerblijfrecept.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het geheime douche-eendje recept?![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Het ivo niehe-wakkerblijfrecept.
DeLuna vindt me dik ;(
Bert
DeLuna vindt me dik ;(
Dances with Wolves muziek![]()
Haha deze muziek
Je verwacht elk moment een schip uit de VOC-tijd met allerlei piraten enzo...
Krijg je deze corny Hollandse beelden te zien..Gourmetten of steengrillen?![]()
MuziekAnd I am a weapon of massive consumption
Ah, dat kan ook de reden zijn dat hij niet bij Ivo zit dan.quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef svann het volgende:
Boer Aad liet zich niet interviewen door het (regio) Leidsch Dagblad.
Hij zei dat hij drie maanden geleefd was en weer de anonimiteit in wilde.
Ivo is een heldGoede interviewer en spreekt heel veel talen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Maar geen Aads.quote:Op zondag 18 november 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ivo is een heldGoede interviewer en spreekt heel veel talen.
![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Henrieke heeft een zwabber op haar hoofd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Fiona heeft onder tafel zijn lul vast."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ffuuuuuuuuuuuuuu Aad en Sjennet zijn er nietThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Chanant.quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
Henk zit Fiona te vingeren onder tafel en Ivo heeft het door.
GENANT![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
GENANT![]()
![]()
![]()
Ivo wilde gewoon niet in de schaduw van Aad staan, ze zijn gewoon geweigerd.DeLuna vindt me dik ;(
Wij koesterden Aad wel.quote:Op zondag 18 november 2012 21:25 schreef matthijst het volgende:
Nazi-Aad heeft dus niet op Fok meegelezen.
Verstandig.That's all folks!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef matthijst het volgende:
Daar heeft zn anus niet voor opengestaan.
Aad en Sjennet zijn op dit moment een NazAad gewoon aan het produceren.
Oh nee, dat kan niet meer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef matthijst het volgende:
Daar heeft zn anus niet voor opengestaan.
That's all folks!![]()
Daar was het wachten op....quote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef matthijst het volgende:
Daar heeft zn anus niet voor opengestaan.![]()
![]()
het lijkt of Henrieke is afgevallen? Haar gezicht is volgens mij slanker dan eerst?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Eurodisney een van de mooiste plekken van de wereld?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat een kitsch, dat Disney. Dat vond Bert ook zo te zien."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haha ja.quote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef Silenus het volgende:
Mooiste plekken van de wereld...Euro Disney.
Dat is gvd de hel op aarde
That's all folks!![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:
GENANTmoet glimllachen
omg analisten uit het landDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: