Beterschap.quote:Op zondag 18 november 2012 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
... Klote hoest ...![]()
En na het lezen van een bepaald whatsapp berichtje van een bepaald iemand in Engeland, dacht ik: waarom doe je dan toch zo moeilijk over ons een kans geven!
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Moe, maar wel zin in vandaag; huis versieren voor kerst
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordtquote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.
Pics wanneer hij af isquote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordt
Aah, mja denk positief... je gunt je vriend wel iets leuks en hij wordt blij. Als ze liever met een totaal vreemde gaat is het helemaal niks.quote:Op zondag 18 november 2012 11:56 schreef ArnosL het volgende:
Goed, geen kater gelukkig. Jammer alleen dat het meisje dat ik leuk vind voor een vriend van me gaat.
Tsja, dat is ook weer zo. Hij heeft alleen nog wel een relatie, maar die loopt de laatste tijd niet helemaal lekker.quote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Aah, mja denk positief... je gunt je vriend wel iets leuks en hij wordt blij. Als ze liever met een totaal vreemde gaat is het helemaal niks.
Vrienden die je om vage redenen laten vallen en vervolgens doen alsof hun neus bloedtquote:
Heb ik ook een beetje.quote:
Was dat maar zo ja, dan was er minder rassenhaat omdat we gewoon met de hele mensheid konden haten op de glitterende vampiersquote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight was
Waarom bestaat zo iets niet irl
Je vergeet de weerwolven.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was dat maar zo ja, dan was er minder rassenhaat omdat we gewoon met de hele mensheid konden haten op de glitterende vampiers
Doe eens gewoon. Fukcing gaylord glinstervampiers. Ik ben naar die marathon gegaan maar ik ben na film 1 afgehaakt.quote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight was
Waarom bestaat zo iets niet irl
Ben ik het volledig mee eens. het slaat werkelijk nergens op. ik snap de hype ook niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Te slecht. Ik ben duidelijk de doelgroep niet voor die zooi.
Zou kunnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Fukcing gaylord glinstervampiers. Ik ben naar die marathon gegaan maar ik ben na film 1 afgehaakt.
Te slecht. Ik ben duidelijk de doelgroep niet voor die zooi.
Precies, weg ermee.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrienden die je om vage redenen laten vallen en vervolgens doen alsof hun neus bloedt![]()
OT: goed, weer eens hard aan de studie en heb voor de meeste vakken wel een studiemaatje kunnen vinden
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
beetje.. ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Plums het volgende:
[..]
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?
OT: kut, ik ga me nu bezatten.
Hier heb ik ook last vanquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blij, want een enorm irritante personage uit The Walking Dead is vermoord
Bij welke episode ben jequote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Houniet het volgende:
[..]Niet voorzeggen !
OT: Nieuwsgierig.
Nou als je meteen slaapt kun je nog 7 uur slapen maar dat zal wel niet lukkenquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef theKiD het volgende:
Kan morgen niet uitslapenMoet rond 15u mijn auto richting garage brengen.. (voor de wijsneuzen onder ons, nachtdienst, rond 8u thuis = dus niet uitslapen )
Zo voel je je?quote:Op maandag 19 november 2012 07:26 schreef scrub_nurse het volgende:
mist en veel ongelukken,spitsstroken zijn dicht
dit..quote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef cafpow het volgende:
geirriteerd! Geen zin in school..zou nu het liefst even voor een paar helemaal alleen op de wereld willen zijn...om tot rust te komen
Ik ga van het weekend met S03 beginnen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij welke episode ben je
SE02E11 hier
Uiteindelijk half 9 naar bed, en net voor 14u wakker, kleine 5,5 uur..quote:Op maandag 19 november 2012 04:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou als je meteen slaapt kun je nog 7 uur slapen maar dat zal wel niet lukken
Ik ben nu nog wakker na een avonddienst fucked up ritme
Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh awkward moment is awkward
Wel lekker gesport
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie postenquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...
OT: baal dat ik in slaap ben gevallen, heb het al de hele avond fucking koud
Sorry *stapt van je teentjes af*quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie posten
Ik voel me awkward, moet ik iedere keer alles uitleggen? Nee.
Dank u wel. Vergeven.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry *stapt van je teentjes af*
Dankje, zal het proberenquote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
stiekeme edit gezien. niet zo hard voor jezelf zijn.
Veel sterkte Moboquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kut. Schoonmams gaat achteruit, benieuwd hoe lang ze nog heeft. En dan is in het VK wonen ineens bijna het einde van de wereld.. je kunt niet 'EVEN' langs naast de dagelijkse beslommeringen van studie en werk, het is alles of niets.
Gaan wel asap die kant op. Morgen even vrij nemen/vragen en hopen dat ik dan nog een baan heb als ik terug kom. Vervelend.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Beetje hoofdpijn, maar ik voel me de laatste tijd erg goed.
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zittenquote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
Misty is behoorlijk flirterig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Nou, ik vind haar niet leuk, gewoon aardig.quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Dit ja. Is het bij jou sowieso niet wederzijds of weet je het überhaupt nog niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
Ik denk dat zij out of reach is zegmaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Is het bij jou sowieso niet wederzijds of weet je het überhaupt nog niet?
OT: Meh. Ik zieéén keer per week maar ze was nu ziek. Niks aan te doen natuurlijk, maar toch is het een tegenvaller.
Zal ik dan maar bovenop je gaan zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
Moe, ik lijk er niet meer bovenop te komen
Lijkt me waanzinnig tof!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik dan maar bovenop je gaan zitten?
Ah balenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat zij out of reach is zegmaareen beetje romeo en juliette situatie
Januari is bijnaquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
Moe, ik lijk er niet meer bovenop te komen
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Teleurgesteld na weer een afwijzing naar aanleiding van een sollicitatie..
Dat zeg ik me zelf ook elke keer weer opnieuw.. Maar een baan zou zo fijn zijn!quote:
Ik gun het je van harte!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik me zelf ook elke keer weer opnieuw.. Maar een baan zou zo fijn zijn!
Dank je wel.. Nu ondertussen maar verder werken aan mijn carriere als huisvrouw haha!quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
Een beetje verliefd maar ik denk dat ik het ook deze keer probeer te negeren
Omdat ik haar nog vaak ga zien en wil dan echt geen blauwtje lopen. Ook ben ik bang dat, mocht ik een relatie krijgen ooit, ik te erg ga veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Mignon het volgende:
Zeer verdrietig en daar heb ik alle reden toe.
welkom in het land dat Nederland heet.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben echt zo pissig.
Wij krijgen geen kerstpakket omdat het geld daar niet voor is, maar allemaal die hoge managers krijgen gewoon een dikke bonus. Die verdienen toch al meer dan genoeg!! Waarom zij dan wel een bonus en de medewerkers geen kerstpakket?
Het is ZO oneerlijk!!
You serious? Nederland is een van de landen waar het minste naar "de elite" (voor zover die er in Nederland is) gaat. In alle corrupte landen gaat het nog veel erger, en in Frankrijk, Duitsland, Spanje, de rest van zuid Europa en Amerika gaat het allemaal nog meer naar de managerfuncties en overheden.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Miam het volgende:
[..]
welkom in het land dat Nederland heet.
Ben ik niet geheel met je eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
You serious? Nederland is een van de landen waar het minste naar "de elite" (voor zover die er in Nederland is) gaat. In alle corrupte landen gaat het nog veel erger, en in Frankrijk, Duitsland, Spanje, de rest van zuid Europa en Amerika gaat het allemaal nog meer naar de managerfuncties en overheden.
Ik praat niet goed wat bij Luxuria gebeurt, maar om nou te zeggen dat dit typisch iets Nederlands is, is gewoon niet waar. Ere wie ere toe komt.
OT: m'n kamer aan het opruimen, zodat die vertoonbaar is voor m'n matties die vanavondAjax
komen kijken
Een opgeruimde toko is altijd zo fijn, ik vraag me altijd af waarom ik het niet gewoon altijd schoon kan houden
Ik denk idd ook dat je dat bijna overal binnen organisaties wel hebt, dat de bobo's flink wat geld opstrijken en de gewone medewerkers die zijn daar de dupe van.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Miam het volgende:
[..]
Ben ik niet geheel met je eens.
Als ik hoor dat iedereen die werkzaam is/was bij RTL vorig jaar een iPad heeft gekregen (gratis) voor kerst vind ik dat best treurig. de verschillen in Nederland zijn absurd groot. waar de 1 een luxueus pakket krijgt, krijgt de ander niks.
En wat ze in het buitenland wel of niet hebben zal mij een rotzorg zijn.
Wetende dat ik 4 a 5 jaar terug nog een leuk pakket heb mogen ontvangen en ik dit jaar helemaal niets krijg vind ik behoorlijk triest.
maargoed, meningen moeten verschillen nietwaar.
Zo is het.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat je dat bijna overal binnen organisaties wel hebt, dat de dikke bobo's flink wat geld opstrijken en de gewone medewerkers die zijn daar de dupe van.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
OT: Mijn boosheid wordt wat minder als ik aan mijn lekkere collega in het andere pand denk
Hopelijk komt hij na het werk weer voorbij rijden met zijn auto als ik op de fiets naar huis fiets.
Ik heb gewoon een plannetje bedacht
Op de heenweg naar mijn werk op het stuk waar hij ook langs komt, kan ik mijn band van de fiets leeglaten, zodat hij mij ziet lopen en me met de auto meeneemt en na het werk naar huis brengt
Ik denk trouwens niet dat ik dat echt durf![]()
Hihi eigenlijk wel hequote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]Doen!
Zou alleen een beetje jammer zijn als hij opeens wat eerder naar het werk gaat en jij een stuk voor niks loopt
Ohja ook een goed idee! Ik vraag sowieso of hij me naar huis wil brengen want op de terugweg heb ik ook geen fiets als ik die op de heenweg leeg heb laten lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef scrub_nurse het volgende:
op de terugweg is beter, nodig je m als bedankje uit voor t eten
Jezus, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
OT: Mijn boosheid wordt wat minder als ik aan mijn lekkere collega in het andere pand denk
Hopelijk komt hij na het werk weer voorbij rijden met zijn auto als ik op de fiets naar huis fiets.
Op de heenweg naar mijn werk op het stuk waar hij ook langs komt, kan ik mijn band van de fiets leeglaten, zodat hij mij ziet lopen en me met de auto meeneemt en na het werk naar huis brengt
Pilletje in je mik en je hebt 10.000 nieuwe vrienden daaro!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schijt aan die vrienden die af laten weten voor Qlimax. Ik ga alleen
Geen drugs voor deze jongenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pilletje in je mik en je hebt 10.000 nieuwe vrienden daaro!
Je kan hem gewoon mee uitvragenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon doen idd!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb me te lang verheugd op dit feest om het aan me voorbij te laten gaan. En een keer risico nemen en iets geks doen in je leven is ook niet verkeerd.
Hem mee uit vragen kan helaas nietquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon mee uitvragenje kan mij ook mee uitvragen
Andere optie dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hem mee uit vragen kan helaas niet![]()
Is niet zo, beter kijken jijquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Je hete collega ook al?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Gewoon lekker gaan iddquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen drugs voor deze jongenmaar ik ga me wel vermaken, al zal het eerste uurtje wel wat ongemakkelijk zijn
Ik heb me te lang verheugd op dit feest om het aan me voorbij te laten gaan. En een keer risico nemen en iets geks doen in je leven is ook niet verkeerd.
Mwah, ik zal het andere kaartje kwijt moeten, anders maak ik nog flink verlies ook. Kaartje gaat morgen de deur uit, en als er dan iemand alsnog mee wil is dat jammerdanquote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan iddWellicht gaat er op het laatste moment toch nog iemand mee
Hè, balen. Maar fantaseren is soms nog wel leuker, heb je er altijd een positief beeld bijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Maar fantaseren mag he
Nawww, wat lullig. Knuffel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
Wat een kutzusje. Zo'n hopeloos geval zal je toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
benieuwd hoe dat voelt ...quote:
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateurquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer eens heerllijk uitgeslapenlove it!
Die kont of de wiskunde...?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:14 schreef ArnosL het volgende:
Wiskunde wordt toch een stuk minder vervelend wanneer je docente een verdomd goeie komt heeft![]()
En blij, want ik begrijp het meteen, terwijl ik het nog nooit eerder heb gezien
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die kont of de wiskunde...?![]()
Mensen met een uitkeringquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateur
Tiramisuquote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Zo veel tiramisu gegeten (2,5 bakken) dat ik volgens mij dronken ben.
Die verbetering zal best wel gaan lukken als ik het zo lees...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaan![]()
En het goede uitzicht maakt ook dat het goed te doen is
Jep. Daarnaast ook bijles voor de herkansing van die 1.2quote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die verbetering zal best wel gaan lukken als ik het zo lees...
en om de sc wat te vermijden, OT:
beetje lui vandaag, hangerig, lichte hoofdpijn...echt zo'n net niet dag...
Beterschap dan maar, klinkt nl niet echt prettig...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Slikken doet zo'n zeer aan mijn nek....Het is geen keelpijn, maar het lijkt alsof het hoesten de boel daar flink geforceerd heeft!
Kan je je plaatje terugplaatsen? Die van die vent die gewoon kijkt naar de zijkant met zijn tulbant.quote:
Neequote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan je je plaatje terugplaatsen? Die van die vent die gewoon kijkt naar de zijkant met zijn tulbant.
Hier gaat het verder wel oke, voel me beetje moe al wel
Nou nu moet ik een week wennen aan deze verandering.quote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Kut, gefrustreerd en verdrietig.
Dat je ouders zijn gescheiden is 1, daar ben ik overheen.
Dat mijn moeder een nieuwe vriend heeft is 2, ook daar kan ik mee omgaan.
Maar dat mijn vader nu een relatie heeft met de oude beste vriendin van mijn moeder, en dat dat mens mijn moeder zwart maakt door te zeggen dat ze haar kinderen in de steek laat en mijn vader daar maar gewoon in mee gaat kan ik niet begrijpen.
Want dat is 1 ding wat mijn moeder nooit heeft gedaan.
Snap dat de helft van jullie het misschien niet begrijpt. Maar heel het verhaal hier posten daar zitten jullie ook niet op te wachten..
Ben gisteren nog al voor het blok gezet en heb daar dus gezeten met hun 2en. Maar zij vind dat sorry zeggen blijkbaar genoeg is. En mijn vader zegt niets. Naja en voor mij is dat niet genoeg. Kom op als je vrienden bent geweest moet je mijn moeder toch wel beter kennen denk ik dan. Nou en het feest word nog compleet.. Van het weekend feest van mijn vriend, en dan komen ze allebei en mijn moeder.. en mijn vader (incl vriendin) En zondag moet ik haar weer onder ogen komen. Maar goed.. Nu nog maar niet aan denken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenmijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik moet echt van niemand een slecht woord over 1 van hun horen. Laat staan de vriendin van m'n pa (als ie er een had
)
Dus voor zover je hebt uitgelegd begrijp ik je. Klote inderdaad, een goed gesprek met z'n drieën lijkt me op z'n plaats (jij, je pa en zijn vriendin).
OT: kaartje verkocht, dus opgelucht. Zometeen weer Walking dead kijkenik ben niet verslaafd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |