Hè, balen. Maar fantaseren is soms nog wel leuker, heb je er altijd een positief beeld bijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Maar fantaseren mag he
Nawww, wat lullig. Knuffel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
Wat een kutzusje. Zo'n hopeloos geval zal je toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
benieuwd hoe dat voelt ...quote:
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateurquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer eens heerllijk uitgeslapenlove it!
Die kont of de wiskunde...?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:14 schreef ArnosL het volgende:
Wiskunde wordt toch een stuk minder vervelend wanneer je docente een verdomd goeie komt heeft![]()
En blij, want ik begrijp het meteen, terwijl ik het nog nooit eerder heb gezien
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die kont of de wiskunde...?![]()
Mensen met een uitkeringquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateur
Tiramisuquote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Zo veel tiramisu gegeten (2,5 bakken) dat ik volgens mij dronken ben.
Die verbetering zal best wel gaan lukken als ik het zo lees...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:47 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaan![]()
En het goede uitzicht maakt ook dat het goed te doen is
Jep. Daarnaast ook bijles voor de herkansing van die 1.2quote:Op donderdag 22 november 2012 17:59 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die verbetering zal best wel gaan lukken als ik het zo lees...
en om de sc wat te vermijden, OT:
beetje lui vandaag, hangerig, lichte hoofdpijn...echt zo'n net niet dag...
Beterschap dan maar, klinkt nl niet echt prettig...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Slikken doet zo'n zeer aan mijn nek....Het is geen keelpijn, maar het lijkt alsof het hoesten de boel daar flink geforceerd heeft!
Kan je je plaatje terugplaatsen? Die van die vent die gewoon kijkt naar de zijkant met zijn tulbant.quote:
Neequote:Op donderdag 22 november 2012 21:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kan je je plaatje terugplaatsen? Die van die vent die gewoon kijkt naar de zijkant met zijn tulbant.
Hier gaat het verder wel oke, voel me beetje moe al wel
Nou nu moet ik een week wennen aan deze verandering.quote:
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Kut, gefrustreerd en verdrietig.
Dat je ouders zijn gescheiden is 1, daar ben ik overheen.
Dat mijn moeder een nieuwe vriend heeft is 2, ook daar kan ik mee omgaan.
Maar dat mijn vader nu een relatie heeft met de oude beste vriendin van mijn moeder, en dat dat mens mijn moeder zwart maakt door te zeggen dat ze haar kinderen in de steek laat en mijn vader daar maar gewoon in mee gaat kan ik niet begrijpen.
Want dat is 1 ding wat mijn moeder nooit heeft gedaan.
Snap dat de helft van jullie het misschien niet begrijpt. Maar heel het verhaal hier posten daar zitten jullie ook niet op te wachten..
Ben gisteren nog al voor het blok gezet en heb daar dus gezeten met hun 2en. Maar zij vind dat sorry zeggen blijkbaar genoeg is. En mijn vader zegt niets. Naja en voor mij is dat niet genoeg. Kom op als je vrienden bent geweest moet je mijn moeder toch wel beter kennen denk ik dan. Nou en het feest word nog compleet.. Van het weekend feest van mijn vriend, en dan komen ze allebei en mijn moeder.. en mijn vader (incl vriendin) En zondag moet ik haar weer onder ogen komen. Maar goed.. Nu nog maar niet aan denken.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenmijn ouders zijn ook gescheiden, maar ik moet echt van niemand een slecht woord over 1 van hun horen. Laat staan de vriendin van m'n pa (als ie er een had
)
Dus voor zover je hebt uitgelegd begrijp ik je. Klote inderdaad, een goed gesprek met z'n drieën lijkt me op z'n plaats (jij, je pa en zijn vriendin).
OT: kaartje verkocht, dus opgelucht. Zometeen weer Walking dead kijkenik ben niet verslaafd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |