Is niet zo, beter kijken jijquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Je hete collega ook al?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Gewoon lekker gaan iddquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen drugs voor deze jongenmaar ik ga me wel vermaken, al zal het eerste uurtje wel wat ongemakkelijk zijn
Ik heb me te lang verheugd op dit feest om het aan me voorbij te laten gaan. En een keer risico nemen en iets geks doen in je leven is ook niet verkeerd.
Mwah, ik zal het andere kaartje kwijt moeten, anders maak ik nog flink verlies ook. Kaartje gaat morgen de deur uit, en als er dan iemand alsnog mee wil is dat jammerdanquote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan iddWellicht gaat er op het laatste moment toch nog iemand mee
Hè, balen. Maar fantaseren is soms nog wel leuker, heb je er altijd een positief beeld bijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Maar fantaseren mag he
Nawww, wat lullig. Knuffel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
Wat een kutzusje. Zo'n hopeloos geval zal je toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
benieuwd hoe dat voelt ...quote:
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateurquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer eens heerllijk uitgeslapenlove it!
Die kont of de wiskunde...?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:14 schreef ArnosL het volgende:
Wiskunde wordt toch een stuk minder vervelend wanneer je docente een verdomd goeie komt heeft![]()
En blij, want ik begrijp het meteen, terwijl ik het nog nooit eerder heb gezien
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die kont of de wiskunde...?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |