welkom in het land dat Nederland heet.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:56 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben echt zo pissig.
Wij krijgen geen kerstpakket omdat het geld daar niet voor is, maar allemaal die hoge managers krijgen gewoon een dikke bonus. Die verdienen toch al meer dan genoeg!! Waarom zij dan wel een bonus en de medewerkers geen kerstpakket?
Het is ZO oneerlijk!!
You serious? Nederland is een van de landen waar het minste naar "de elite" (voor zover die er in Nederland is) gaat. In alle corrupte landen gaat het nog veel erger, en in Frankrijk, Duitsland, Spanje, de rest van zuid Europa en Amerika gaat het allemaal nog meer naar de managerfuncties en overheden.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Miam het volgende:
[..]
welkom in het land dat Nederland heet.
Ben ik niet geheel met je eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
You serious? Nederland is een van de landen waar het minste naar "de elite" (voor zover die er in Nederland is) gaat. In alle corrupte landen gaat het nog veel erger, en in Frankrijk, Duitsland, Spanje, de rest van zuid Europa en Amerika gaat het allemaal nog meer naar de managerfuncties en overheden.
Ik praat niet goed wat bij Luxuria gebeurt, maar om nou te zeggen dat dit typisch iets Nederlands is, is gewoon niet waar. Ere wie ere toe komt.
OT: m'n kamer aan het opruimen, zodat die vertoonbaar is voor m'n matties die vanavondAjax
komen kijken
Een opgeruimde toko is altijd zo fijn, ik vraag me altijd af waarom ik het niet gewoon altijd schoon kan houden
Ik denk idd ook dat je dat bijna overal binnen organisaties wel hebt, dat de bobo's flink wat geld opstrijken en de gewone medewerkers die zijn daar de dupe van.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Miam het volgende:
[..]
Ben ik niet geheel met je eens.
Als ik hoor dat iedereen die werkzaam is/was bij RTL vorig jaar een iPad heeft gekregen (gratis) voor kerst vind ik dat best treurig. de verschillen in Nederland zijn absurd groot. waar de 1 een luxueus pakket krijgt, krijgt de ander niks.
En wat ze in het buitenland wel of niet hebben zal mij een rotzorg zijn.
Wetende dat ik 4 a 5 jaar terug nog een leuk pakket heb mogen ontvangen en ik dit jaar helemaal niets krijg vind ik behoorlijk triest.
maargoed, meningen moeten verschillen nietwaar.
Zo is het.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat je dat bijna overal binnen organisaties wel hebt, dat de dikke bobo's flink wat geld opstrijken en de gewone medewerkers die zijn daar de dupe van.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
OT: Mijn boosheid wordt wat minder als ik aan mijn lekkere collega in het andere pand denk
Hopelijk komt hij na het werk weer voorbij rijden met zijn auto als ik op de fiets naar huis fiets.
Ik heb gewoon een plannetje bedacht
Op de heenweg naar mijn werk op het stuk waar hij ook langs komt, kan ik mijn band van de fiets leeglaten, zodat hij mij ziet lopen en me met de auto meeneemt en na het werk naar huis brengt
Ik denk trouwens niet dat ik dat echt durf![]()
Hihi eigenlijk wel hequote:Op woensdag 21 november 2012 15:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]Doen!
Zou alleen een beetje jammer zijn als hij opeens wat eerder naar het werk gaat en jij een stuk voor niks loopt
Ohja ook een goed idee! Ik vraag sowieso of hij me naar huis wil brengen want op de terugweg heb ik ook geen fiets als ik die op de heenweg leeg heb laten lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:14 schreef scrub_nurse het volgende:
op de terugweg is beter, nodig je m als bedankje uit voor t eten
Jezus, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
OT: Mijn boosheid wordt wat minder als ik aan mijn lekkere collega in het andere pand denk
Hopelijk komt hij na het werk weer voorbij rijden met zijn auto als ik op de fiets naar huis fiets.
Op de heenweg naar mijn werk op het stuk waar hij ook langs komt, kan ik mijn band van de fiets leeglaten, zodat hij mij ziet lopen en me met de auto meeneemt en na het werk naar huis brengt
Pilletje in je mik en je hebt 10.000 nieuwe vrienden daaro!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schijt aan die vrienden die af laten weten voor Qlimax. Ik ga alleen
Geen drugs voor deze jongenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pilletje in je mik en je hebt 10.000 nieuwe vrienden daaro!
Je kan hem gewoon mee uitvragenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon doen idd!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb me te lang verheugd op dit feest om het aan me voorbij te laten gaan. En een keer risico nemen en iets geks doen in je leven is ook niet verkeerd.
Hem mee uit vragen kan helaas nietquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon mee uitvragenje kan mij ook mee uitvragen
Andere optie dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hem mee uit vragen kan helaas niet![]()
Is niet zo, beter kijken jijquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Je hete collega ook al?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Luxuria het volgende:
Waarom zijn alle leuke mannen bezet..
Gewoon lekker gaan iddquote:Op woensdag 21 november 2012 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen drugs voor deze jongenmaar ik ga me wel vermaken, al zal het eerste uurtje wel wat ongemakkelijk zijn
Ik heb me te lang verheugd op dit feest om het aan me voorbij te laten gaan. En een keer risico nemen en iets geks doen in je leven is ook niet verkeerd.
Mwah, ik zal het andere kaartje kwijt moeten, anders maak ik nog flink verlies ook. Kaartje gaat morgen de deur uit, en als er dan iemand alsnog mee wil is dat jammerdanquote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan iddWellicht gaat er op het laatste moment toch nog iemand mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |