Hè, balen. Maar fantaseren is soms nog wel leuker, heb je er altijd een positief beeld bijquote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Maar fantaseren mag he
Nawww, wat lullig. Knuffel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
Wat een kutzusje. Zo'n hopeloos geval zal je toch niet zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Andromache het volgende:
Heel slecht. Ik zit te gillen van het huilen. Hopen dat de buren niet langskomen.
benieuwd hoe dat voelt ...quote:
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateurquote:Op donderdag 22 november 2012 10:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer eens heerllijk uitgeslapenlove it!
Die kont of de wiskunde...?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:14 schreef ArnosL het volgende:
Wiskunde wordt toch een stuk minder vervelend wanneer je docente een verdomd goeie komt heeft![]()
En blij, want ik begrijp het meteen, terwijl ik het nog nooit eerder heb gezien
Wiskunde. Vorige periode een 1.2, dus deze periode moet het wat beter gaanquote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Die kont of de wiskunde...?![]()
Mensen met een uitkeringquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, om half elf al uitgeslapen!?? Amateur
Tiramisuquote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Zo veel tiramisu gegeten (2,5 bakken) dat ik volgens mij dronken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |