Beterschap.quote:Op zondag 18 november 2012 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
... Klote hoest ...![]()
En na het lezen van een bepaald whatsapp berichtje van een bepaald iemand in Engeland, dacht ik: waarom doe je dan toch zo moeilijk over ons een kans geven!
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Moe, maar wel zin in vandaag; huis versieren voor kerst
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordtquote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.
Pics wanneer hij af isquote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordt
Aah, mja denk positief... je gunt je vriend wel iets leuks en hij wordt blij. Als ze liever met een totaal vreemde gaat is het helemaal niks.quote:Op zondag 18 november 2012 11:56 schreef ArnosL het volgende:
Goed, geen kater gelukkig. Jammer alleen dat het meisje dat ik leuk vind voor een vriend van me gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |