Zou kunnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Fukcing gaylord glinstervampiers. Ik ben naar die marathon gegaan maar ik ben na film 1 afgehaakt.
Te slecht. Ik ben duidelijk de doelgroep niet voor die zooi.
Precies, weg ermee.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrienden die je om vage redenen laten vallen en vervolgens doen alsof hun neus bloedt![]()
OT: goed, weer eens hard aan de studie en heb voor de meeste vakken wel een studiemaatje kunnen vinden
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
beetje.. ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Plums het volgende:
[..]
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?
OT: kut, ik ga me nu bezatten.
Hier heb ik ook last vanquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blij, want een enorm irritante personage uit The Walking Dead is vermoord
Bij welke episode ben jequote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Houniet het volgende:
[..]Niet voorzeggen !
OT: Nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |