Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh awkward moment is awkward
Wel lekker gesport
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie postenquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...
OT: baal dat ik in slaap ben gevallen, heb het al de hele avond fucking koud
Sorry *stapt van je teentjes af*quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie posten
Ik voel me awkward, moet ik iedere keer alles uitleggen? Nee.
Dank u wel. Vergeven.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry *stapt van je teentjes af*
Dankje, zal het proberenquote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
stiekeme edit gezien. niet zo hard voor jezelf zijn.
Veel sterkte Moboquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kut. Schoonmams gaat achteruit, benieuwd hoe lang ze nog heeft. En dan is in het VK wonen ineens bijna het einde van de wereld.. je kunt niet 'EVEN' langs naast de dagelijkse beslommeringen van studie en werk, het is alles of niets.
Gaan wel asap die kant op. Morgen even vrij nemen/vragen en hopen dat ik dan nog een baan heb als ik terug kom. Vervelend.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Beetje hoofdpijn, maar ik voel me de laatste tijd erg goed.
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zittenquote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
Misty is behoorlijk flirterig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Nou, ik vind haar niet leuk, gewoon aardig.quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Dit ja. Is het bij jou sowieso niet wederzijds of weet je het überhaupt nog niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |