Beterschap.quote:Op zondag 18 november 2012 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
... Klote hoest ...![]()
En na het lezen van een bepaald whatsapp berichtje van een bepaald iemand in Engeland, dacht ik: waarom doe je dan toch zo moeilijk over ons een kans geven!
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.quote:Op zondag 18 november 2012 12:42 schreef kwiwi het volgende:
Moe, maar wel zin in vandaag; huis versieren voor kerst
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordtquote:Op zondag 18 november 2012 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat mag pas na Sinterklaas. Ongeschreven maar rechtsgeldige regel.
Pics wanneer hij af isquote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben wel 3 weken nodig om het volledig op te tuigen, dus het is uit noodzaak dat er nu al begonnen wordt
Aah, mja denk positief... je gunt je vriend wel iets leuks en hij wordt blij. Als ze liever met een totaal vreemde gaat is het helemaal niks.quote:Op zondag 18 november 2012 11:56 schreef ArnosL het volgende:
Goed, geen kater gelukkig. Jammer alleen dat het meisje dat ik leuk vind voor een vriend van me gaat.
Tsja, dat is ook weer zo. Hij heeft alleen nog wel een relatie, maar die loopt de laatste tijd niet helemaal lekker.quote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Aah, mja denk positief... je gunt je vriend wel iets leuks en hij wordt blij. Als ze liever met een totaal vreemde gaat is het helemaal niks.
Vrienden die je om vage redenen laten vallen en vervolgens doen alsof hun neus bloedtquote:
Heb ik ook een beetje.quote:
Was dat maar zo ja, dan was er minder rassenhaat omdat we gewoon met de hele mensheid konden haten op de glitterende vampiersquote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight was
Waarom bestaat zo iets niet irl
Je vergeet de weerwolven.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was dat maar zo ja, dan was er minder rassenhaat omdat we gewoon met de hele mensheid konden haten op de glitterende vampiers
Doe eens gewoon. Fukcing gaylord glinstervampiers. Ik ben naar die marathon gegaan maar ik ben na film 1 afgehaakt.quote:Op zondag 18 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Twilight was
Waarom bestaat zo iets niet irl
Ben ik het volledig mee eens. het slaat werkelijk nergens op. ik snap de hype ook niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Te slecht. Ik ben duidelijk de doelgroep niet voor die zooi.
Zou kunnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Fukcing gaylord glinstervampiers. Ik ben naar die marathon gegaan maar ik ben na film 1 afgehaakt.
Te slecht. Ik ben duidelijk de doelgroep niet voor die zooi.
Precies, weg ermee.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrienden die je om vage redenen laten vallen en vervolgens doen alsof hun neus bloedt![]()
OT: goed, weer eens hard aan de studie en heb voor de meeste vakken wel een studiemaatje kunnen vinden
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
beetje.. ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Plums het volgende:
[..]
beetje zelfdestructief gedrag ofzo?
OT: kut, ik ga me nu bezatten.
Hier heb ik ook last vanquote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef wild-r0se het volgende:
kut, had "zoveel meer kunnen doen vandaag" Niet dat ik niet wou,, soms loop ik gewoon vast met mezelf en ga ik alles wat ik moet doen negeren...en dat wat ik niet gedaan heb was voor stage.. en daar hangt nogal wat van af :/
quote:Op maandag 19 november 2012 00:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Blij, want een enorm irritante personage uit The Walking Dead is vermoord
Bij welke episode ben jequote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Houniet het volgende:
[..]Niet voorzeggen !
OT: Nieuwsgierig.
Nou als je meteen slaapt kun je nog 7 uur slapen maar dat zal wel niet lukkenquote:Op maandag 19 november 2012 02:27 schreef theKiD het volgende:
Kan morgen niet uitslapenMoet rond 15u mijn auto richting garage brengen.. (voor de wijsneuzen onder ons, nachtdienst, rond 8u thuis = dus niet uitslapen )
Zo voel je je?quote:Op maandag 19 november 2012 07:26 schreef scrub_nurse het volgende:
mist en veel ongelukken,spitsstroken zijn dicht
dit..quote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef cafpow het volgende:
geirriteerd! Geen zin in school..zou nu het liefst even voor een paar helemaal alleen op de wereld willen zijn...om tot rust te komen
Ik ga van het weekend met S03 beginnen.quote:Op maandag 19 november 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij welke episode ben je
SE02E11 hier
Uiteindelijk half 9 naar bed, en net voor 14u wakker, kleine 5,5 uur..quote:Op maandag 19 november 2012 04:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou als je meteen slaapt kun je nog 7 uur slapen maar dat zal wel niet lukken
Ik ben nu nog wakker na een avonddienst fucked up ritme
Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh awkward moment is awkward
Wel lekker gesport
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie postenquote:Op maandag 19 november 2012 20:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom praat jij nooit vol uit? Altijd maar van die semi geheimzinnige tekstjes in de hoop dat mensen gaan vragen "goh meid, wat is er met je?"...
OT: baal dat ik in slaap ben gevallen, heb het al de hele avond fucking koud
Sorry *stapt van je teentjes af*quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zat andere mensen die ook gewoon een emotie posten
Ik voel me awkward, moet ik iedere keer alles uitleggen? Nee.
Dank u wel. Vergeven.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry *stapt van je teentjes af*
Dankje, zal het proberenquote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
stiekeme edit gezien. niet zo hard voor jezelf zijn.
Veel sterkte Moboquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kut. Schoonmams gaat achteruit, benieuwd hoe lang ze nog heeft. En dan is in het VK wonen ineens bijna het einde van de wereld.. je kunt niet 'EVEN' langs naast de dagelijkse beslommeringen van studie en werk, het is alles of niets.
Gaan wel asap die kant op. Morgen even vrij nemen/vragen en hopen dat ik dan nog een baan heb als ik terug kom. Vervelend.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:05 schreef Snowbells het volgende:
Beetje hoofdpijn, maar ik voel me de laatste tijd erg goed.
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zittenquote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
Misty is behoorlijk flirterig hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 23:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Owh nee, volgens mij vindt ze me leuk, terwijl ik gewoon de hele tijd aardig en beleefd doe.Verdomme, ik wil geen hart breken.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Nou, ik vind haar niet leuk, gewoon aardig.quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zullen we ruilen qua rol? Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
quote:Op maandag 19 november 2012 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misty is behoorlijk flirterig hoor.
Dit ja. Is het bij jou sowieso niet wederzijds of weet je het überhaupt nog niet?quote:Op maandag 19 november 2012 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als de chick waar ik een oogje op heb mij ook zag zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |