Ik denk dat zij out of reach is zegmaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ja. Is het bij jou sowieso niet wederzijds of weet je het überhaupt nog niet?
OT: Meh. Ik zieéén keer per week maar ze was nu ziek. Niks aan te doen natuurlijk, maar toch is het een tegenvaller.
Zal ik dan maar bovenop je gaan zitten?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
Moe, ik lijk er niet meer bovenop te komen
Lijkt me waanzinnig tof!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik dan maar bovenop je gaan zitten?
Ah balenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat zij out of reach is zegmaareen beetje romeo en juliette situatie
Januari is bijnaquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
Moe, ik lijk er niet meer bovenop te komen
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef J0ycie88 het volgende:
Teleurgesteld na weer een afwijzing naar aanleiding van een sollicitatie..
Dat zeg ik me zelf ook elke keer weer opnieuw.. Maar een baan zou zo fijn zijn!quote:
Ik gun het je van harte!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik me zelf ook elke keer weer opnieuw.. Maar een baan zou zo fijn zijn!
Dank je wel.. Nu ondertussen maar verder werken aan mijn carriere als huisvrouw haha!quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:
Een beetje verliefd maar ik denk dat ik het ook deze keer probeer te negeren
Omdat ik haar nog vaak ga zien en wil dan echt geen blauwtje lopen. Ook ben ik bang dat, mocht ik een relatie krijgen ooit, ik te erg ga veranderen.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef Mignon het volgende:
Zeer verdrietig en daar heb ik alle reden toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |