Deze was rood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
matige lucky hoe vaak heeft hij nu al iemand een blauw oog gegeven
quote:
Mijn post gezien?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Alt-J niet kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Gelukkig ben ik niet de enige.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Tuitert, dat moet wel de domste doos ooit in DWDD zijn... oh wacht we hebben ook nog Yvon Jaspers. Die schaatsende klootviool heeft echt een intellect van een Sylvana.
Ik ben wel heel benieuwd hoe hij DAT wil uitleggenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen komt Joost Zwagerman uitleggen waarom dit kunst is
op de radio is ze erg goedquote:Op woensdag 14 november 2012 08:29 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is er ook een nieuwe tafeldame, of Willemijn Veenhoven moet dit eerder hebben gedaan.
[ afbeelding ]
Och klets niet zo manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Tuitert, dat moet wel de domste doos ooit in DWDD zijn... oh wacht we hebben ook nog Yvon Jaspers. Die schaatsende klootviool heeft echt een intellect van een Sylvana.
hij koos de deftones en had kritiek op het muziek beleid van 3fm dan hoeft hij van mij voor de rest niets te zeggen en is hij al een perfecte tafeldamequote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och klets niet zo manNiks mis met Mark Tuitert
Tis een vals mannetje die zijn oude ploeg genaaid heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och klets niet zo manNiks mis met Mark Tuitert
Het is wachten op de lawsuit van Apple tegen de kunstenaar vanwege de afgeronde hoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen komt Joost Zwagerman uitleggen waarom dit kunst is
quote:Nico Dijkshoorn dicht &
Martijn Fischer, Chantal Janzen en Joop van den Ende over de musical “Hij gelooft in mij”. Martijn en Chantal zingen daarnaast twee nummers uit de musical
quote:- Het is vandaag de tweede dag van het debat over de regeringsverklaring. Wij praten hierover met Sheila Sitalsing, Jort Kelder en Peter Vandermeersch.
- Joost Zwagerman komt weer een kunstcollege geven, ditmaal over de Franse kunstschilder Yves Klein.
- Joop van den Ende, Martijn Fischer en Chantal Janzen over het succes van 'Hij Gelooft in Mij'.
Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Willemijn Veenhoven.
Rob Wijnbergquote:Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
Kutlul Peter heeft Rob Wijnberg weggepest.
quote:Martijn en Chantal zingen daarnaast twee nummers uit de musical
Ook niet om hier te reageren.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Het is niet verplicht toch om te kijken?
Geen poep Sherlock.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel om hier lekker te zeiken
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
De enige uit dit verschillige palet vanavond die ik wel redelijk kan handelen is Jort.
Dat is dat Biafra kindjequote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hoop voor Sheila Sitalsing, dat klinkt wel exotisch.
Klopt, ze ziet er ook uit als een sateprikker.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil daar best een keer naar toe, maar ik hoef dat hele lidmaatschap niet.quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij koos de deftones en had kritiek op het muziek beleid van 3fm dan hoeft hij van mij voor de rest niets te zeggen en is hij al een perfecte tafeldame
Ik zou gratis nog niet gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kost volgens mij wel iets van 60 euro als het niet meer is... En geen gratis bier.
Nee bah. Schoonouders van mijn zus zijn geweest, ouwe mensen, ja nog ouder dan ik, die vonden er niet zoveel aan en het begin is dus "vergeten" (jonge Rachel met ouwe Hazes).quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zou gratis nog niet gaan.![]()
Al heb ik er waarschijnlijk ongewild aan meebetaald.
Daarvoor haar moeder denk ik...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Die Raggel was toch sowieso vooral in zijn buurt als er wat te halen viel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost je toch gauw een seconde.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik was even in de war het begon een beetje raar. Zat nog niet klaar
Ja dat had ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Eric zit me altijd zo met die neusgaten aan te kijken.
Maar de bril haalt haar niet echt op.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier dan Eva. Eigenlijk.
Ik denk dat ze met betere visagie en zonder bril wel knapper is. Eva heeft dat heel goed geregeld.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier dan Eva. Eigenlijk.
Nee, dat haar ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar de bril haalt haar niet echt op.
Ze zou een ander montuur moeten nemenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar de bril haalt haar niet echt op.
Dik en zwart bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ze zou een ander montuur moeten nemen
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat brilletje juist wel leuk staan.
In ieder geval iets wat haar beter staat, maar dat kan ze beter aan de opticien vragenquote:
Ik hou het nog even op tot Zwagerman.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen gaan in Afrika dood van de honger en hier gaan ze lachen over een plaspauze
Maar daar schijnt altijd de zon.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen gaan in Afrika dood van de honger en hier gaan ze lachen over een plaspauze
Hij heeft een ruitjesbroek aanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Dit staat Jort beter dan die gare bretels.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat ik nú niet hoef te plassen.
Oh verrek, ik zat al te denken: er is iets anders aan hem, hij heeft een vest aan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Dit staat Jort beter dan die gare bretels.
Kutlul Belg inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:39 schreef Slobeend het volgende:
Vandermeersch, verschrikkelijke kwal, je bent zelf een karikatuur.
Ja, die heeft inderdaad een ingebouwde janksmoel.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Chantal kijkt of ze elk moment kan gaan huilen.
Volgens mij zit Joop in d'r tieten te knijpen...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Chantal kijkt of ze elk moment kan gaan huilen.
Heeft ze die dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij zit Joop in d'r tieten te knijpen...
Een mislukte versie dan.quote:
Ja, maar dan de opgegraven variant.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:41 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilma_Mansveld
Volgens Google images wel.quote:
Ze lijkt wel een Cyborg.quote:
quote:
Ik aan Gretta Duisenberg.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Heel gek, bij Hamas moet ik altijd aan voetballen denken
Er steeds wat met jou. Cynix is vinger vlugger dan jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik was even in de war het begon een beetje raar. Zat nog niet klaar
Zijn internet is net ietsjes sneller... wacht maar, op een dag ga ik posten op mijn pc, dan ben IK een keertje snellerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Er steeds wat met jou. Cynix is vinger vlugger dan jij.
Hopelijk is ze kritisch tegen Joost Zwagerman, dat wordt pas mooie tvquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik krijg inspiratie, morgen ga ik een groene maken.
Sheila Sitalsing is een goeie praatster! Joost Zwagerman heeft veel meegemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ja, je hangt het niet gauw per ongeluk ondersteboven. Wat je van de meeste moderne Kunst weer niet kunt zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Goh dat is moeilijk om na te maken zeg
Eiffeltoren.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ok die blauwe IJffeltoren vind ik dan wel grappig. Maar meer ook niet...
Geen halogeenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef marcodej het volgende:
Blauw hallogeenlicht in het Vondelpark = kunst...
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Flikker toch op met deze onzin en ga naar de psychiater.
Hij verdient hier geld mee, wij betálen om dit te mogen zien. Wie is er gek?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Flikker toch op met deze onzin en ga naar de psychiater.
En Oranjequote:
Dit is pas kunst.quote:
In Adam wel ja...quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
In sommige openbare toiletten hebben ze ook blauw licht, tegen de junks.
Op politiebureaus ook, kunnen ze hun aderen moeilijk vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
In sommige openbare toiletten hebben ze ook blauw licht, tegen de junks.
Chaplinquote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
Blauwe stoelen.
Goh wat leuk een hitlersnorretje.
Er zijn ook leuke hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef alors het volgende:
Jezusdie amsterdammers gezellige mensen
Sommige ietwat minderjarig volgens mij.quote:
Bij P&W.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Die Hazes musical was hier toch al aan de beurt geweest?
Het was een Amsterdammer hequote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Die Hazes musical was hier toch al aan de beurt geweest?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ach Hazes was ook altijd blauw, mooi bruggetje.
Dit jaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Roolio het volgende:
Ik moet bij hem steeds denken aan die stomme nuon-reclames
Ja dat is wel raar iddquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef waxmask het volgende:
En dan een NIET Hazes nummer opvoeren....
Blues, snap het dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef waxmask het volgende:
En dan een NIET Hazes nummer opvoeren....
O shit, nu herken ik hem inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Roolio het volgende:
Ja, vervelend.quote:
Is dat die klootzak? Afschieten!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Roolio het volgende:
Vooral omdat-ie zo allejezus gewoon gebleven is.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind vd Ende zo een vervelende man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Sinds zijn genuil over de BTW ben ik wel klaar met hem.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Van de Ende was wel baas bij P&W tegen dat christenfundivrouwtje
Dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Tegen Ortez de haas idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Hij had allang gescheiden moeten zijn van die Chantal Janzen, zijn zesde vrouw!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral omdat-ie zo allejezus gewoon gebleven is.
Nee, maar het publiek wil dit graag.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar helemaal geen Raggel type.
Zwaar overschatte artiestquote:
O ja.quote:
Bij leven was ie altijd die knakworst vretende alcoholist.quote:
Misschien zag ze er toen wel goed uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik word ziek van die heilig-verklaring van Hazes: die pedo had een buitenechtelijke relatie met Raggel toen zij 14 was. VEERTIEN. En die stomme ouders wisten ervan. Hij 20 jaar ouder, en na 7 jaar relatie is ze op haar 21e met hem getrouwd. Maar over die seks met een minderjarige hoor je niemand meer. Nu is hij volksheld numero uno.
Blijkbaar wilde Raggel dit allemaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik word ziek van die heilig-verklaring van Hazes: die pedo had een buitenechtelijke relatie met Raggel toen zij 14 was. VEERTIEN. En die stomme ouders wisten ervan. Hij 20 jaar ouder, en na 7 jaar relatie is ze op haar 21e met hem getrouwd. Maar over die seks met een minderjarige hoor je niemand meer. Nu is hij volksheld numero uno.
Idd net zoiets als een halve gare als Shaffy heilig verklaren.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij leven was ie altijd die knakworst vretende alcoholist.
Nu is ie een halfgod. Post mortem effect.
Joh Allah deed hetzelfde, die wordt ook nogal vereerdquote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Briljant in de kleine zaaltjes, straallazerus en iedereen zijn dijenkletsers lekker dronken meelallen terwijl hij uit dronkenschap zijn tekst juist kwijt was.quote:
Ragg¤l wil maar ¤¤n ding.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar wilde Raggel dit allemaal.
Met Dreetje & Rox. Ik kan niet wachten.quote:
Precies, Hazes was helemaal niet zo'n geweldige artiest. Bij live-optredens was hij vaak zijn tekst kwijt en liep tie vaak maar wat te lallen of zong tie elke keer wat anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Briljant in de kleine zaaltjes, straallazerus en iedereen zijn dijenkletsers lekker dronken meelallen terwijl hij uit dronkenschap zijn tekst juist kwijt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |