Deze was rood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
matige lucky hoe vaak heeft hij nu al iemand een blauw oog gegeven
quote:
Mijn post gezien?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Alt-J niet kunnen waarderen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel. Gelukkig ben ik niet de enige.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Tuitert, dat moet wel de domste doos ooit in DWDD zijn... oh wacht we hebben ook nog Yvon Jaspers. Die schaatsende klootviool heeft echt een intellect van een Sylvana.
Ik ben wel heel benieuwd hoe hij DAT wil uitleggenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen komt Joost Zwagerman uitleggen waarom dit kunst is
op de radio is ze erg goedquote:Op woensdag 14 november 2012 08:29 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is er ook een nieuwe tafeldame, of Willemijn Veenhoven moet dit eerder hebben gedaan.
[ afbeelding ]
Och klets niet zo manquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
Tuitert, dat moet wel de domste doos ooit in DWDD zijn... oh wacht we hebben ook nog Yvon Jaspers. Die schaatsende klootviool heeft echt een intellect van een Sylvana.
hij koos de deftones en had kritiek op het muziek beleid van 3fm dan hoeft hij van mij voor de rest niets te zeggen en is hij al een perfecte tafeldamequote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och klets niet zo manNiks mis met Mark Tuitert
Tis een vals mannetje die zijn oude ploeg genaaid heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och klets niet zo manNiks mis met Mark Tuitert
Het is wachten op de lawsuit van Apple tegen de kunstenaar vanwege de afgeronde hoeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen komt Joost Zwagerman uitleggen waarom dit kunst is
quote:Nico Dijkshoorn dicht &
Martijn Fischer, Chantal Janzen en Joop van den Ende over de musical “Hij gelooft in mij”. Martijn en Chantal zingen daarnaast twee nummers uit de musical
quote:- Het is vandaag de tweede dag van het debat over de regeringsverklaring. Wij praten hierover met Sheila Sitalsing, Jort Kelder en Peter Vandermeersch.
- Joost Zwagerman komt weer een kunstcollege geven, ditmaal over de Franse kunstschilder Yves Klein.
- Joop van den Ende, Martijn Fischer en Chantal Janzen over het succes van 'Hij Gelooft in Mij'.
Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Willemijn Veenhoven.
Rob Wijnbergquote:Op woensdag 14 november 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
Kutlul Peter heeft Rob Wijnberg weggepest.
quote:Martijn en Chantal zingen daarnaast twee nummers uit de musical
Ook niet om hier te reageren.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Het is niet verplicht toch om te kijken?
Geen poep Sherlock.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel om hier lekker te zeiken
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
De enige uit dit verschillige palet vanavond die ik wel redelijk kan handelen is Jort.
Dat is dat Biafra kindjequote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hoop voor Sheila Sitalsing, dat klinkt wel exotisch.
Klopt, ze ziet er ook uit als een sateprikker.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hoop voor Sheila Sitalsing, dat klinkt wel exotisch.
Ik wil daar best een keer naar toe, maar ik hoef dat hele lidmaatschap niet.quote:De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |