GTA Worldquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef kilozout het volgende:
Stel je eens voor hoe vet een GTA voor de nieuwe generatie console gaat zijn
Neequote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Is er al een screen van de bazigste straat van LS?
Denk dat Grove Street er wel in zit maar dat het echt 0,0 met de verhaallijn te maken heeft en het gewoon een normale straat is net als alle anderenquote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met CJ zijn huis gaan doen
Neequote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef Crocodi1e het volgende:
Zouden er weer gangs zijn zoals de Grove Street Family?
Ik denk dat het nu gewoon een dikke crackhood geworden is, misschien 1 of 2 missies met drugsdealersquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Denk dat Grove Street er wel in zit maar dat het echt 0,0 met de verhaallijn te maken heeft en het gewoon een normale straat is net als alle anderen
Mischien hebben ze Bigfoot nu wel écht in de bossen van San Fierro verstoptquote:Op maandag 12 november 2012 18:26 schreef ShevaJB het volgende:
Welke easter eggs zullen er dit keer inzitten
Mischien kom je daar CJ en Sweet wel tegen maar dan als oude mannetjesquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Denk dat Grove Street er wel in zit maar dat het echt 0,0 met de verhaallijn te maken heeft en het gewoon een normale straat is net als alle anderen
Dat sowieso 100% niet. Rockstar heeft al gezegd dat de PS2 universe en de HD universe twee verschillende werelden zijn en er in deze wereld geen characters van de PS2 wereld in voor komen. Die bestaan niet in deze wereld.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Mischien kom je daar CJ en Sweet wel tegen maar dan als oude mannetjes
quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Mischien kom je daar CJ en Sweet wel tegen maar dan als oude mannetjes
ze zullen wel benoemd worden of misschien wat random posters of grafiti..quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat sowieso 100% niet. Rockstar heeft al gezegd dat de PS2 universe en de HD universe twee verschillende werelden zijn en er in deze wereld geen characters van de PS2 wereld in voor komen. Die bestaan niet in deze wereld.
Denk het niet eerlik gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ze zullen wel benoemd worden of misschien wat random posters of grafiti..
Mja misschien een grove street graffity, dat zou wel tof zijn iddquote:
Dacht eerst aan een opgevoerde BF Injection, maar nee dus.quote:
Ik kijk even Fringe af en dan update ik de OPquote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die shitload aan nieuwe screensDe OP kan inmiddels wel een update gebruiken
Ooh okeequote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat sowieso 100% niet. Rockstar heeft al gezegd dat de PS2 universe en de HD universe twee verschillende werelden zijn en er in deze wereld geen characters van de PS2 wereld in voor komen. Die bestaan niet in deze wereld.
Het kan niet zijn dat ze compleet genegeerd gaan worden is wel de bekendste persoon van LS en omstreekquote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja misschien een grove street graffity, dat zou wel tof zijn iddmaar sowieso geen characters..
In de PS2 universe jaquote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan niet zijn dat ze compleet genegeerd gaan worden is wel de bekendste persoon van LS en omstreek
Ohjaquote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Deze TT blijft godverdomme staan tot GTA uit is
Ze hoeven niet erzelf niet in voor te komen hoor, maar zoals ik zei posters of andere characters benoemen hem. Maarja, we zullen over een half jaartje het zien.quote:
En Lazlow dan?????quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat is het rotte, nog een half jaar wachten. Maar goed, het is dan wel lente. Nog een pluspunt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef CaasS het volgende:
Ik zat eerst te wachten op nieuwe info. Nu denk ik kut. Nog een half jaar.![]()
De hype is voor mij nu al groter dan bij de andere GTA's. Ik hoop dat de trailer tegenvalt.![]()
Ik check die trailer nog, en kijk dan niets meer...
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als dat het enige was..
Onhandelbare controlls, slechte opties om ze aan te passen, laggy shit als je online wil, een hele hoop bugs, verdwijnende objecten, artifacts.
Ik weet dat het van IGN komt, maar dit serieus een auto? Een halve audi-merk voor een halve auto.quote:
Not gonna happenquote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad
Beter maken ze voor GTA 6 eerst een pc versie.
Je vergeet nog die hillbilly-politie uit de landelijke streken met hun Police Ranchers.quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel jammer dat wat ik tot nu toe gezien heb alle politie auto's het zelfde zijn.
Ik vond het echt vet dat je in SA drie verschillende types had uit de verschillende steden
quote:Op maandag 12 november 2012 20:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je vergeet nog die hillbilly-politie uit de landelijke streken met hun Police Ranchers.
Ik ga er vanuit dat die ook weer een opwachting maken in V.
Bij Rockstar werken ze alles tot in detail af.
http://www.guardian.co.uk(...)auto-v-preview-gta-5quote:There are farmlands, deserts, villages, mountains; there is even a functioning ecosystem teeming with wildlife.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef kilozout het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242
Deze shit gaat wel heel ver.
Dat zeiden ze over GTAIV ook al, maar behalve de keuze om iemand te laten leven of iemand dood te maken, was er uiteindelijk toch geen verschil in de verhaallijn. Maar dat zullen ze bij V wel gefixed hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef TwyLight het volgende:
There are multiple different endings in the storyline which depend on the choices you made throughout the game.
We zien wel inderdaad. Wat ik bij Saints Row 3 slecht vond is dat door bepaalde keuzes die je maakte er voor zorgde dat je sommige wapens niet kon krijgen. Bijvoorbeeld C4 kon je alleen krijgen als je de ene keus deed maar dan had je geen Fist of Fury (of hoe dat ding ook heette).quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over GTAIV ook al, maar behalve de keuze om iemand te laten leven of iemand dood te maken, was er uiteindelijk toch geen verschil in de verhaallijn. Maar dat zullen ze bij V wel gefixed hebben.
Er is geen PC versiequote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
Iemand die weet wat de specs voor de pc zullen zijn ongeveer?
quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
Iemand die weet wat de minimum/reccomended specs voor de pc zullen zijn ongeveer?
quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
Iemand die weet wat de minimum/reccomended specs voor de pc zullen zijn ongeveer?
Xbox is beter.quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
Het feit dat je vraagt om specs van een game waar nog niet een releasedate voor is is geen bullshit?quote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wacht wat is dit voor bullshit![]()
Rockstarquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het feit dat je vraagt om specs van een game waar nog niet een releasedate voor is is geen bullshit?
Omdat ze een port van de console maken naar PCquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Rockstaraltijd pc later releasen dan console. Waarom niet gewoon tegelijk
Kan je lekker niet downloadenquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Omdat we dan a) Nog langer moeten wachten b) het veel minder geld oplevert (mensen downloaden die shit gewoon ipv kopen) c) de pc versie is een port d) gta een console game is e) pc gamers homo zijnquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat snap ik opzich wel, maar dat zouden ze grotendeels parallel kunnen doen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat ze een port van de console maken naar PC
ik download niet en koop mijn troep gewoon. Laatst het GTA complete pack via steam nog gekocht, ookal had ik vice city & san andreas al op de ps2quote:
Dat gta een console game is is gewoon bullshit. GTA 1,2&3 dan? blijkbaar waren die eerst ook op de console gereleased als ik het goed gelezen heb.quote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat we dan a) Nog langer moeten wachten b) het veel minder geld oplevert (mensen downloaden die shit gewoon ipv kopen) c) de pc versie is een port d) gta een console game is e) pc gamers homo zijn
Ik zou dit best wel als de officiële cover willen zien.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Cover gemaakt![]()
Moet eigenlijk nog een helicopter en politie achtervolging in historisch gezienmaar die zijn er nog niet in artwork formaat
die pc release komt er wel hoor denk ik. Het zal alleen even duren.quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan echt niet met consoles overweg, dus er zit niks anders op dan wachten en hopen op een pc release
xbox > microsoftquote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Cover gemaakt![]()
Moet eigenlijk nog een helicopter en politie achtervolging in historisch gezienmaar die zijn er nog niet in artwork formaat
Dit is relatief natuurlijk, ik heb redelijk grote handen en vond e oude xbox controller heel fijn, maar veel mensen niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Controller van de Playstation is nogal outdated imo. Dia van de Xbox is 100x fijner en hebben ze ook daadwerkelijk onderzoek naar gedaan wat een perfecte controller is voor menselijke handen
Meer bonusmateriaal? Like what?quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
xbox > microsoft![]()
PS > Sony(en hopelijk krijgen wij weer meer bonus materiaal)
[ afbeelding ]
Geen minpunt voor mij, gewoon fantastische service. Ik wil daar wel een klein bedrag voor betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Mja bij de Xbox moet je betalen voor online dus da's dan weer een minpunt
Ik heb grote handen en nooit ergens last van, daarnaast zijn er tegenwoordig andere controllers op de markt die ook voor PS3 werkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Controller van de Playstation is nogal outdated imo. Dia van de Xbox is 100x fijner en hebben ze ook daadwerkelijk onderzoek naar gedaan wat een perfecte controller is voor menselijke handen
Mja bij de Xbox moet je betalen voor online dus da's dan weer een minpunt
zoals bij AC3quote:
Dat vind ik toch altijd zo kut. Dan ga je sterk twijfelen welke keuze eindigt in de leukste storyline.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef TwyLight het volgende:
There are multiple different endings in the storyline which depend on the choices you made throughout the game.
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstationquote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dit is relatief natuurlijk, ik heb redelijk grote handen en vond e oude xbox controller heel fijn, maar veel mensen niet.
Je went er vanzelf wel aan...
quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb grote handen en nooit ergens last van, daarnaast zijn er tegenwoordig andere controllers op de markt die ook voor PS3 werken
[..]
zoals bij AC3
Net zoals bij GTA IV toen de DLC als eerste uit kwam voor de Playstation? Oh wachtquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
(en hopelijk krijgen wij weer meer bonus materiaal)
Als je alleen relevantie info wil dan volg je wbm maar een site als www.gtav.net. Dit is een forum waar gediscussieerd wordtquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Strani het volgende:
Wordt het nou toch weer een discussie over welk systeem beter is?
Er kijken veel mensen mee in dit topic, zonder er veel te posten. Het zou gewoon heel fijn zijn als de posts een beetje relevant zijn
Echter lijkt me de discussie PC vs Console ook niet erg onderwerp relevant. M.a.w. die discussie kun je beter in een ander topic voeren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je alleen relevantie info wil dan volg je wbm maar een site als www.gtav.net. Dit is een forum waar gediscussieerd wordt
flinke snelweg trouwens, leuk met achtervolgingenquote:
Zoals ik al zei, het is relatief.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstation
Over het algemeen heb je tijdens het gamen je rechterduim grotendeels op de ABXY knoppen en je linkerduim op de linker stick. Als je je handen in een natuurlijke houding houdt dan wijzen je duimen omhoog en komen ze precies daar uit. Bij de playstation moet je je linkerduim altijd helemaal naar rechts doen om bij de stick te kunnen. Ook geven de rechterknoppen bij de PS minder feedback dan bij de Xbox (Je voelt niet echt goed of je ze indrukt) en zijn de triggers bol waardoor je duim er af kan glijden/niet aanvoelt als stevige grip
quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstation
Over het algemeen heb je tijdens het gamen je rechterduim grotendeels op de ABXY knoppen en je linkerduim op de linker stick. Als je je handen in een natuurlijke houding houdt dan wijzen je duimen omhoog en komen ze precies daar uit. Bij de playstation moet je je linkerduim altijd helemaal naar rechts doen om bij de stick te kunnen. Ook geven de rechterknoppen bij de PS minder feedback dan bij de Xbox (Je voelt niet echt goed of je ze indrukt) en zijn de triggers bol waardoor je duim er af kan glijden/niet aanvoelt als stevige grip
waarom een discussie voeren als dit allang voor jullie is uitgezocht jongens?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is relatief.
Jij vind de ps controller onnatuurlijk, voor mij is het perfect, ik heb grote handen/ lange vingers, waardoor ik makkelijk "natuurlijk"(volgens jou) kan gamen.
Maargoed dit begint een beetje een consolewar te worden.
Iedereen heeft Zijn eigen voorkeur en iedereen moet lekker zelf weten welke controller zij het beste vinden, de 1 is niet beter dan de andere.
Njah dit vind ik wel onzinquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
waarom een discussie voeren als dit allang voor jullie is uitgezocht jongens?
http://www.gamer.nl/achte(...)-ergonomie-en-design
Bank of America en KPMG op de gevel..... ik dacht dat ze zelden/nooit echte namen in het spel stoppen.quote:
Hmmn i dont want no Splintercell in my GTAquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets zegt me dat die dam opgeblazen moet wordenquote:
Dan zou de hele stad onderlopen, zie ik niet zo snel gebeuren maar dat zou wel erg vet zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
iets zegt me dat die dam opgeblazen moet worden
We weten de indeling van de map nog steeds niet. dus we zien welquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou de hele stad onderlopen, zie ik niet zo snel gebeuren maar dat zou wel erg vet zijn.
Je ziet toch op die screenshot dat de stad achter die dam ligt? Lijkt me dan toch vrij logisch dat als die dam opgeblazen wordt de stad onder water komt te staan...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
We weten de indeling van de map nog steeds niet. dus we zien wel
Dat verwachtte ik ook van de gevangenis in IVquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er zal vast iets spannends gebeuren op die dam.
Ik meen me toch echt te herinneren dat er een missie in de gevangenis is in GTA IV... Of is dat pas in een van de DLC's?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook van de gevangenis in IV
DLC, inderdaad. The Lost and the Damned.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat er een missie in de gevangenis is in GTA IV... Of is dat pas in een van de DLC's?
Of het stroomt die droogstaande rivier inquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef _GdR_ het volgende:
zoals je ziet heb je eerst een stuk leeg terrein. daarna een ghetto ofzo. en daarna de stad pas. ruimte genoeg
Klopt ja,quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef AthCom het volgende:
[..]
DLC, inderdaad. The Lost and the Damned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coole missie was dat.
Flesje bier
Makkelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd of dit 30 delen gaat halen voordat GTA V daadwerkelijk te koop is.
Morgen bij de nieuwe trailer gaat er sowieso één deel doorheen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd of dit 30 delen gaat halen voordat GTA V daadwerkelijk te koop is.
1 dagje nogquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Vinno het volgende:
Aaaah, wat duurt wachten op die trailer toch lang
Net alsof je morgen niet om stipt 5 uur die trailer zit te kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:16 schreef Compoantje het volgende:
Fuck die trailer. Ik wil de game.
Ik hoef die kuttrailer niet. Ruil hem maar voor de pc versie.
Neequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Net alsof je morgen niet om stipt 5 uur die trailer zit te kijken.
Met trailer nummer 1 ging het prima, ik zou niet weten waarom het met trailer 2 anders zou zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof morgen om 5 uur die trailer te zien is. Alles ligt wss weer plat.
Lijkt me wel. Plus de hele wereld zal het wel mirroren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof morgen om 5 uur die trailer te zien is. Alles ligt wss weer plat.
gaat via youtube. die redbull pino met zn stunt werd wat vaker tegelijker tijd bekeken denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Plus de hele wereld zal het wel mirroren.
Inderdaad, en dan ook nog in combinatie met: Crossmotors, Quads, Strandbuggy's en weet ik veel wat nog meer... Awesomequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef 2dope het volgende:
Die rural/countryside/desert-omgevingen gaan sws sweet worden, want RDR - die m.i. al ijzersterk was in gfx/textures in uitgestrekte landschappen.
Ik denk dat je pas iets over de map kan verwachten op het moment dat de game geshipt is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoe is het bij vorige GTA's gegaan met de map? Werd die altijd al beschikbaar ver voordat de game uitkwam of moeten we wachten tot de lente om die te zien?
Exact.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En terecht, dat is toch nog wel de grootste verassing.
Damnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas iets over de map kan verwachten op het moment dat de game geshipt is.
Was ook zo met GTAIV.
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Faazz het volgende:
Waarmee kunnen ze ons nog meer gek maken dan? Ik heb voorlopig wel genoeg gezien. Met de info die ik her en der heb gelezen en al die screens die voorbij komen heb ik wel een aardig idee wat er te verwachten valt. Nog meer info en ze gaan straks dik spoilen en valt de game vies tegen of zo. Morgen trailer kijken
smugglers run viel best tegenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,
Mja truequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wees blij man, anders nog langer wachten.
beetje crossen was wel leuk maar stelde natuurlijk niets voor qua missiesquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vond m wel geinig. was mn eerste ps2 game
Ik vond de pc port van GTA 4 behoorlijk tegenvallen. Los van de port (performance issues etc ) vond ik het verhaal totaal niet boeiend. Puur qua entertainment value vind ik San Andreas de beste GTA tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
CJ en Smoke?quote:
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
All you had to do was follow the damn train CJ!
10 Towtrucks aan elkaar koppelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop ook dat je met een helikopter dingen kunt optillen of iets in die richting.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.
[..]
10 Towtrucks aan elkaar koppelen.
Ja die lul van een Big Smoke kon gewoon niet schieten ookquote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die lul van een Big Smoke kon gewoon niet schieten ook
als je in een bepaalde hoek kwam ging ie pas schieten en als je dat gewoon aanhield was het niet zo lastig, heb er 2× over gedaan ofzo
quote:
eens maar die trein was ook kut.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De missie die ik echt haatte was die RC-helicopter missie, man man man.
In Vice City zat die ook, met dat gebouw wat je op moest blazenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja die was epic. Dat was op die bouwplaats achter je save home in de buurt van de auto garage.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eens maar die trein was ook kut.
Verder vond ik die missie in downtown geniaal waar je een poepende/pissende bouwvaker in een dixie in een gat gooit en die opvult met cement
Je kan toch huizen kopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat je geen property kan kopen
Er was ook zo'n missie op San Fierro voor die nerd gast met z'n RC winkeltje dat je busjes in de stad moest neerschieten met zo'n RC vliegtuig, die is me echt pas de 10e keer ofzo gelukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leuk voor 10 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef 2dope het volgende:
Missies boeien me niet, ik zal toch voornamelijk druk zijn met mensen in het water duwen, mensen voor de trein duwen, mensen van de trap af duwen en bakstenen of lege colablikjes naar hotdog-vendors gooien.
Oh in GTA V? Ik meende dat het standaard was.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dacht juist dat er expliciet stond dat dit niet kon
Psychopaat in wording deze man.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef 2dope het volgende:
Missies boeien me niet, ik zal toch voornamelijk druk zijn met mensen in het water duwen, mensen voor de trein duwen, mensen van de trap af duwen en bakstenen of lege colablikjes naar hotdog-vendors gooien.
Ik doe meestal alsof ik een chauffeur ben die een belangrijk iemand moet ophalen bij de luchthaven en dan ergens anders moet afzetten. Ja, ik heb kleine dromen...quote:
GTA 4, goeie game maar te weinig als opvolger van GTA SA. Op de graphics na.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee, eerder andersom. Missies zijn leuk voor een keer, sadistische exploitatie van de game wereld is wat 't GTA maakt.quote:
quote:
Zolang er maar genoeg (leuke dingen) zijn om je geld aan uit te geven, wat er ook zal zijn zoals in het gameinformer artikel stond.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat je geen property kan kopen
Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof ik een chauffeur ben die een belangrijk iemand moet ophalen bij de luchthaven en dan ergens anders moet afzetten. Ja, ik heb kleine dromen...
Ja.. dus nou doe ik dat gewoon zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?
In IV niet. Ik mistte het soms wel, net zoals de ambulance/politie missies. Die komen nu gelukkig terug.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja.. dus nou doe ik dat gewoon zelf
Ja precies, die cop-missies had je nog wel in IV trouwens, al waren die vrij saai.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In IV niet. Ik mistte het soms wel, net zoals de ambulance/politie missies. Die komen nu gelukkig terug.
Maar het lelijke daaraan was dat je zoveel meter bij elkaar in de buurt moest blijven. Split-screen zou beter zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Ties02 het volgende:
Ben ook benieuwd of ze een offline multiplayer (2 spelers op 1 scherm) in gaan voeren, of net als in GTA SA gaan terugbrengen
Hahaha ja dat was echt krom inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het lelijke daaraan was dat je zoveel meter bij elkaar in de buurt moest blijven.
http://www.insidegamer.nl(...)gta-5-is-grote-focusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef 2dope het volgende:
System link zou wel awesome zijn.
Is er überhaupt al iets losgelaten over multiplayer?
Thanks, sounds promisingquote:Op woensdag 14 november 2012 16:03 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)gta-5-is-grote-focus
quote:We got new informations from GTA V Executive Producer Leslie Benzies:
- Jets (and other planes presumably) will be hard to come by in early parts of the game, but can be gotten if you can get past airport security.
- Several missions will be more freeform then in past GTA games. You'll be allowed a lot more freedom in deciding on how to proceed in completing them.
- Weapons will be a little different this time, as they don't want to give you too much too soon. But by the end of the game you'll have built up "a satisfying arsenal."
- Animals will have actual uses in the game, i.e guard dogs keeping you out of certain areas.
If the player wants to get their hands on one of the more ‘high end’ vehicles early in the game they'll have to work for it... airport security won't let you just wander in and steal a jetquote:
Overwerken dan maar..quote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm trailer precies op het moment dat ik klaar ben met werken..
Ik ben ook fucking benieuwd naar die leger basis, en vooral naar het materiaal wat daar "beschikbaar" is...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
If the player wants to get their hands on one of the more ‘high end’ vehicles early in the game they'll have to work for it... airport security won't let you just wander in and steal a jet
Het zal wel weer *actual ingame footage* worden, maar waarschijnlijk geen player perspectivequote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat ze wat daadwerkelijke gameplay tonen, maar ik denk het haast niet.
Zoiets ja. Ben jij trouwens een hermafrodiet?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zal wel weer *actual ingame footage* worden, maar waarschijnlijk geen player perspective
Soms 's weekends, hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ben jij trouwens een hermafrodiet?
Omdat je een man bent maar een vrouwen icoontje hebt. Disturbing as fuck.quote:
Whut?! Wat is er vrouwelijk aan mijn UI?!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je een man bent maar een vrouwen icoontje hebt. Disturbing as fuck.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whut?! Wat is er vrouwelijk aan mijn UI?!
wtfquote:
GTA Amsterdam?quote:
Bwehehe, dat zou zo vet zijn. Feest van herkenning als je mensen omploegt door de grachten.quote:
Hahahaquote:
Zou best wel vet zijn ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:40 schreef Sajou het volgende:
[..]
Bwehehe, dat zou zo vet zijn. Feest van herkenning als je mensen omploegt door de grachten.
Jammer, Driver was altijd vet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat was toch van een driver game waarvan de ontwikkeling gestopt is?
Why? 12 Minuten is 12 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie moeten wel het tijdzone verschil erbij rekenen hé.
Ff zorgen dat het tien over 5 is danquote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah de site past zich aan aan je computertijd zie ik.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/V/
Dat je het niet weet...en ook niet zelf kan vinden.quote:
Hier vragen en klikken is sneller dan googelenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat je het niet weet...en ook niet zelf kan vinden.
quote:
is ook zoquote:Op woensdag 14 november 2012 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet doen, anders ben je al klaar voor de trailer begint, da's zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |