Omdat we dan a) Nog langer moeten wachten b) het veel minder geld oplevert (mensen downloaden die shit gewoon ipv kopen) c) de pc versie is een port d) gta een console game is e) pc gamers homo zijnquote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Rockstaraltijd pc later releasen dan console. Waarom niet gewoon tegelijk
dat snap ik opzich wel, maar dat zouden ze grotendeels parallel kunnen doen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat ze een port van de console maken naar PC
ik download niet en koop mijn troep gewoon. Laatst het GTA complete pack via steam nog gekocht, ookal had ik vice city & san andreas al op de ps2quote:
Dat gta een console game is is gewoon bullshit. GTA 1,2&3 dan? blijkbaar waren die eerst ook op de console gereleased als ik het goed gelezen heb.quote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omdat we dan a) Nog langer moeten wachten b) het veel minder geld oplevert (mensen downloaden die shit gewoon ipv kopen) c) de pc versie is een port d) gta een console game is e) pc gamers homo zijn
Ik zou dit best wel als de officiële cover willen zien.quote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Cover gemaakt![]()
Moet eigenlijk nog een helicopter en politie achtervolging in historisch gezienmaar die zijn er nog niet in artwork formaat
die pc release komt er wel hoor denk ik. Het zal alleen even duren.quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan echt niet met consoles overweg, dus er zit niks anders op dan wachten en hopen op een pc release
xbox > microsoftquote:Op maandag 12 november 2012 20:42 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Cover gemaakt![]()
Moet eigenlijk nog een helicopter en politie achtervolging in historisch gezienmaar die zijn er nog niet in artwork formaat
Dit is relatief natuurlijk, ik heb redelijk grote handen en vond e oude xbox controller heel fijn, maar veel mensen niet.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Controller van de Playstation is nogal outdated imo. Dia van de Xbox is 100x fijner en hebben ze ook daadwerkelijk onderzoek naar gedaan wat een perfecte controller is voor menselijke handen
Meer bonusmateriaal? Like what?quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
xbox > microsoft![]()
PS > Sony(en hopelijk krijgen wij weer meer bonus materiaal)
[ afbeelding ]
Geen minpunt voor mij, gewoon fantastische service. Ik wil daar wel een klein bedrag voor betalen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Mja bij de Xbox moet je betalen voor online dus da's dan weer een minpunt
Ik heb grote handen en nooit ergens last van, daarnaast zijn er tegenwoordig andere controllers op de markt die ook voor PS3 werkenquote:Op maandag 12 november 2012 23:09 schreef TwyLight het volgende:
Controller van de Playstation is nogal outdated imo. Dia van de Xbox is 100x fijner en hebben ze ook daadwerkelijk onderzoek naar gedaan wat een perfecte controller is voor menselijke handen
Mja bij de Xbox moet je betalen voor online dus da's dan weer een minpunt
zoals bij AC3quote:
Dat vind ik toch altijd zo kut. Dan ga je sterk twijfelen welke keuze eindigt in de leukste storyline.quote:Op maandag 12 november 2012 21:05 schreef TwyLight het volgende:
There are multiple different endings in the storyline which depend on the choices you made throughout the game.
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstationquote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dit is relatief natuurlijk, ik heb redelijk grote handen en vond e oude xbox controller heel fijn, maar veel mensen niet.
Je went er vanzelf wel aan...
quote:Op maandag 12 november 2012 23:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb grote handen en nooit ergens last van, daarnaast zijn er tegenwoordig andere controllers op de markt die ook voor PS3 werken
[..]
zoals bij AC3
Net zoals bij GTA IV toen de DLC als eerste uit kwam voor de Playstation? Oh wachtquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
(en hopelijk krijgen wij weer meer bonus materiaal)
Als je alleen relevantie info wil dan volg je wbm maar een site als www.gtav.net. Dit is een forum waar gediscussieerd wordtquote:Op maandag 12 november 2012 23:37 schreef Strani het volgende:
Wordt het nou toch weer een discussie over welk systeem beter is?
Er kijken veel mensen mee in dit topic, zonder er veel te posten. Het zou gewoon heel fijn zijn als de posts een beetje relevant zijn
Echter lijkt me de discussie PC vs Console ook niet erg onderwerp relevant. M.a.w. die discussie kun je beter in een ander topic voeren.quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je alleen relevantie info wil dan volg je wbm maar een site als www.gtav.net. Dit is een forum waar gediscussieerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |