Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof ik een chauffeur ben die een belangrijk iemand moet ophalen bij de luchthaven en dan ergens anders moet afzetten. Ja, ik heb kleine dromen...
Ja.. dus nou doe ik dat gewoon zelfquote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?
In IV niet. Ik mistte het soms wel, net zoals de ambulance/politie missies. Die komen nu gelukkig terug.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit soort (taxi) vigilante-missies had je toch ook in voorgaande delen?
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja.. dus nou doe ik dat gewoon zelf
Ja precies, die cop-missies had je nog wel in IV trouwens, al waren die vrij saai.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In IV niet. Ik mistte het soms wel, net zoals de ambulance/politie missies. Die komen nu gelukkig terug.
Maar het lelijke daaraan was dat je zoveel meter bij elkaar in de buurt moest blijven. Split-screen zou beter zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Ties02 het volgende:
Ben ook benieuwd of ze een offline multiplayer (2 spelers op 1 scherm) in gaan voeren, of net als in GTA SA gaan terugbrengen
Hahaha ja dat was echt krom inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het lelijke daaraan was dat je zoveel meter bij elkaar in de buurt moest blijven.
http://www.insidegamer.nl(...)gta-5-is-grote-focusquote:Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef 2dope het volgende:
System link zou wel awesome zijn.
Is er überhaupt al iets losgelaten over multiplayer?
Thanks, sounds promisingquote:Op woensdag 14 november 2012 16:03 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)gta-5-is-grote-focus
quote:We got new informations from GTA V Executive Producer Leslie Benzies:
- Jets (and other planes presumably) will be hard to come by in early parts of the game, but can be gotten if you can get past airport security.
- Several missions will be more freeform then in past GTA games. You'll be allowed a lot more freedom in deciding on how to proceed in completing them.
- Weapons will be a little different this time, as they don't want to give you too much too soon. But by the end of the game you'll have built up "a satisfying arsenal."
- Animals will have actual uses in the game, i.e guard dogs keeping you out of certain areas.
If the player wants to get their hands on one of the more ‘high end’ vehicles early in the game they'll have to work for it... airport security won't let you just wander in and steal a jetquote:
Overwerken dan maar..quote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm trailer precies op het moment dat ik klaar ben met werken..
Ik ben ook fucking benieuwd naar die leger basis, en vooral naar het materiaal wat daar "beschikbaar" is...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
If the player wants to get their hands on one of the more ‘high end’ vehicles early in the game they'll have to work for it... airport security won't let you just wander in and steal a jet
Het zal wel weer *actual ingame footage* worden, maar waarschijnlijk geen player perspectivequote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat ze wat daadwerkelijke gameplay tonen, maar ik denk het haast niet.
Zoiets ja. Ben jij trouwens een hermafrodiet?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zal wel weer *actual ingame footage* worden, maar waarschijnlijk geen player perspective
Soms 's weekends, hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ben jij trouwens een hermafrodiet?
Omdat je een man bent maar een vrouwen icoontje hebt. Disturbing as fuck.quote:
Whut?! Wat is er vrouwelijk aan mijn UI?!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je een man bent maar een vrouwen icoontje hebt. Disturbing as fuck.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whut?! Wat is er vrouwelijk aan mijn UI?!
wtfquote:
GTA Amsterdam?quote:
Bwehehe, dat zou zo vet zijn. Feest van herkenning als je mensen omploegt door de grachten.quote:
Hahahaquote:
Zou best wel vet zijn ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:40 schreef Sajou het volgende:
[..]
Bwehehe, dat zou zo vet zijn. Feest van herkenning als je mensen omploegt door de grachten.
Jammer, Driver was altijd vet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:42 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat was toch van een driver game waarvan de ontwikkeling gestopt is?
Why? 12 Minuten is 12 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie moeten wel het tijdzone verschil erbij rekenen hé.
Ff zorgen dat het tien over 5 is danquote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah de site past zich aan aan je computertijd zie ik.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.rockstargames.com/V/
Dat je het niet weet...en ook niet zelf kan vinden.quote:
Hier vragen en klikken is sneller dan googelenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat je het niet weet...en ook niet zelf kan vinden.
quote:
is ook zoquote:Op woensdag 14 november 2012 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet doen, anders ben je al klaar voor de trailer begint, da's zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |