Lijkt me wel. Plus de hele wereld zal het wel mirroren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof morgen om 5 uur die trailer te zien is. Alles ligt wss weer plat.
gaat via youtube. die redbull pino met zn stunt werd wat vaker tegelijker tijd bekeken denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Plus de hele wereld zal het wel mirroren.
Inderdaad, en dan ook nog in combinatie met: Crossmotors, Quads, Strandbuggy's en weet ik veel wat nog meer... Awesomequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef 2dope het volgende:
Die rural/countryside/desert-omgevingen gaan sws sweet worden, want RDR - die m.i. al ijzersterk was in gfx/textures in uitgestrekte landschappen.
Ik denk dat je pas iets over de map kan verwachten op het moment dat de game geshipt is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoe is het bij vorige GTA's gegaan met de map? Werd die altijd al beschikbaar ver voordat de game uitkwam of moeten we wachten tot de lente om die te zien?
Exact.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En terecht, dat is toch nog wel de grootste verassing.
Damnquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:04 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas iets over de map kan verwachten op het moment dat de game geshipt is.
Was ook zo met GTAIV.
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:09 schreef Faazz het volgende:
Waarmee kunnen ze ons nog meer gek maken dan? Ik heb voorlopig wel genoeg gezien. Met de info die ik her en der heb gelezen en al die screens die voorbij komen heb ik wel een aardig idee wat er te verwachten valt. Nog meer info en ze gaan straks dik spoilen en valt de game vies tegen of zo. Morgen trailer kijken
smugglers run viel best tegenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,
Mja truequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:07 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wees blij man, anders nog langer wachten.
beetje crossen was wel leuk maar stelde natuurlijk niets voor qua missiesquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:28 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik vond m wel geinig. was mn eerste ps2 game
Ik vond de pc port van GTA 4 behoorlijk tegenvallen. Los van de port (performance issues etc ) vond ik het verhaal totaal niet boeiend. Puur qua entertainment value vind ik San Andreas de beste GTA tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |