flinke snelweg trouwens, leuk met achtervolgingenquote:
Zoals ik al zei, het is relatief.quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstation
Over het algemeen heb je tijdens het gamen je rechterduim grotendeels op de ABXY knoppen en je linkerduim op de linker stick. Als je je handen in een natuurlijke houding houdt dan wijzen je duimen omhoog en komen ze precies daar uit. Bij de playstation moet je je linkerduim altijd helemaal naar rechts doen om bij de stick te kunnen. Ook geven de rechterknoppen bij de PS minder feedback dan bij de Xbox (Je voelt niet echt goed of je ze indrukt) en zijn de triggers bol waardoor je duim er af kan glijden/niet aanvoelt als stevige grip
quote:Op maandag 12 november 2012 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja bij de Xbox 360 controller zit de linker stick veel natuurlijker dan bij de Playstation
Over het algemeen heb je tijdens het gamen je rechterduim grotendeels op de ABXY knoppen en je linkerduim op de linker stick. Als je je handen in een natuurlijke houding houdt dan wijzen je duimen omhoog en komen ze precies daar uit. Bij de playstation moet je je linkerduim altijd helemaal naar rechts doen om bij de stick te kunnen. Ook geven de rechterknoppen bij de PS minder feedback dan bij de Xbox (Je voelt niet echt goed of je ze indrukt) en zijn de triggers bol waardoor je duim er af kan glijden/niet aanvoelt als stevige grip
waarom een discussie voeren als dit allang voor jullie is uitgezocht jongens?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is relatief.
Jij vind de ps controller onnatuurlijk, voor mij is het perfect, ik heb grote handen/ lange vingers, waardoor ik makkelijk "natuurlijk"(volgens jou) kan gamen.
Maargoed dit begint een beetje een consolewar te worden.
Iedereen heeft Zijn eigen voorkeur en iedereen moet lekker zelf weten welke controller zij het beste vinden, de 1 is niet beter dan de andere.
Njah dit vind ik wel onzinquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
waarom een discussie voeren als dit allang voor jullie is uitgezocht jongens?
http://www.gamer.nl/achte(...)-ergonomie-en-design
Bank of America en KPMG op de gevel..... ik dacht dat ze zelden/nooit echte namen in het spel stoppen.quote:
Hmmn i dont want no Splintercell in my GTAquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:02 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets zegt me dat die dam opgeblazen moet wordenquote:
Dan zou de hele stad onderlopen, zie ik niet zo snel gebeuren maar dat zou wel erg vet zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
iets zegt me dat die dam opgeblazen moet worden
We weten de indeling van de map nog steeds niet. dus we zien welquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou de hele stad onderlopen, zie ik niet zo snel gebeuren maar dat zou wel erg vet zijn.
Je ziet toch op die screenshot dat de stad achter die dam ligt? Lijkt me dan toch vrij logisch dat als die dam opgeblazen wordt de stad onder water komt te staan...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
We weten de indeling van de map nog steeds niet. dus we zien wel
Dat verwachtte ik ook van de gevangenis in IVquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er zal vast iets spannends gebeuren op die dam.
Ik meen me toch echt te herinneren dat er een missie in de gevangenis is in GTA IV... Of is dat pas in een van de DLC's?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook van de gevangenis in IV
DLC, inderdaad. The Lost and the Damned.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat er een missie in de gevangenis is in GTA IV... Of is dat pas in een van de DLC's?
Of het stroomt die droogstaande rivier inquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef _GdR_ het volgende:
zoals je ziet heb je eerst een stuk leeg terrein. daarna een ghetto ofzo. en daarna de stad pas. ruimte genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |