CJ en Smoke?quote:
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
All you had to do was follow the damn train CJ!
10 Towtrucks aan elkaar koppelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop ook dat je met een helikopter dingen kunt optillen of iets in die richting.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.
[..]
10 Towtrucks aan elkaar koppelen.
Ja die lul van een Big Smoke kon gewoon niet schieten ookquote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook vaak gehoord ja, rotmissie was dat.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die lul van een Big Smoke kon gewoon niet schieten ook
als je in een bepaalde hoek kwam ging ie pas schieten en als je dat gewoon aanhield was het niet zo lastig, heb er 2× over gedaan ofzo
quote:
eens maar die trein was ook kut.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De missie die ik echt haatte was die RC-helicopter missie, man man man.
In Vice City zat die ook, met dat gebouw wat je op moest blazenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja die was epic. Dat was op die bouwplaats achter je save home in de buurt van de auto garage.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eens maar die trein was ook kut.
Verder vond ik die missie in downtown geniaal waar je een poepende/pissende bouwvaker in een dixie in een gat gooit en die opvult met cement
Je kan toch huizen kopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat je geen property kan kopen
Er was ook zo'n missie op San Fierro voor die nerd gast met z'n RC winkeltje dat je busjes in de stad moest neerschieten met zo'n RC vliegtuig, die is me echt pas de 10e keer ofzo gelukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leuk voor 10 minutenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef 2dope het volgende:
Missies boeien me niet, ik zal toch voornamelijk druk zijn met mensen in het water duwen, mensen voor de trein duwen, mensen van de trap af duwen en bakstenen of lege colablikjes naar hotdog-vendors gooien.
Oh in GTA V? Ik meende dat het standaard was.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dacht juist dat er expliciet stond dat dit niet kon
Psychopaat in wording deze man.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef 2dope het volgende:
Missies boeien me niet, ik zal toch voornamelijk druk zijn met mensen in het water duwen, mensen voor de trein duwen, mensen van de trap af duwen en bakstenen of lege colablikjes naar hotdog-vendors gooien.
Ik doe meestal alsof ik een chauffeur ben die een belangrijk iemand moet ophalen bij de luchthaven en dan ergens anders moet afzetten. Ja, ik heb kleine dromen...quote:
GTA 4, goeie game maar te weinig als opvolger van GTA SA. Op de graphics na.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb nog geen game van Rockstar gespeeld die tegenviel,
Nee, eerder andersom. Missies zijn leuk voor een keer, sadistische exploitatie van de game wereld is wat 't GTA maakt.quote:
quote:
Zolang er maar genoeg (leuke dingen) zijn om je geld aan uit te geven, wat er ook zal zijn zoals in het gameinformer artikel stond.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:38 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat je geen property kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |