Mee eens, en waar je huizen voor kan kopen enzo. Dat zijn juist de leuke dingen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je gaat vanaf nu dus ook van character kunnen wisselen? Lijkt me eerder een klote verandering... Heb liever één personage waar je een band mee krijgt...
Deze man kent het leven.quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als ik GTA 5 in m'n klauwen krijg kijk ik eerst Goodfellas nog een keer om in de mood te komen.
Ik pre order wel een paar dagen van te voren.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Arthur. het volgende:
Gelukkig heb ik een PS3 lekker pre-orderen. Kan niet wachten
Klinkt mij ook goed, kan je het spel 3x opnieuw spelen uit een ander oogpunt.quote:Op maandag 12 november 2012 18:40 schreef GeenInspiratie. het volgende:
De drie characters is een optie.
Je kunt ook gewoon het hele spel door blijven spelen met één character.
Het is niet zo van: mission done met X en de volgende missie is verplicht voor Y.
Je hebt gewoon de keuze om met drie verschillende te spelen en je mag zelf bepalen wanneer jij wie wilt zijn. Dus wil jij liever een band met je character, gewoon die keuze wegdrukken en niets meedoen en door blijven spelen met je character.
Dat klinkt wel goed in mijn oren.
Zal wel een gare port worden ook.quote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Compoantje het volgende:
De PC versie komt ongeveer 2-3 maanden later, stelletje teringflikkers daar bij Rockstar.
Ja, dat je net 8 pixels op het scherm ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal wel een gare port worden ook.
Als dat het enige was..quote:Op maandag 12 november 2012 18:48 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, dat je net 8 pixels op het scherm ziet.
Verbaasd me niets met de graphics van een Xbox of Playstation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |