Ooh okeequote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat sowieso 100% niet. Rockstar heeft al gezegd dat de PS2 universe en de HD universe twee verschillende werelden zijn en er in deze wereld geen characters van de PS2 wereld in voor komen. Die bestaan niet in deze wereld.
Het kan niet zijn dat ze compleet genegeerd gaan worden is wel de bekendste persoon van LS en omstreekquote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja misschien een grove street graffity, dat zou wel tof zijn iddmaar sowieso geen characters..
In de PS2 universe jaquote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het kan niet zijn dat ze compleet genegeerd gaan worden is wel de bekendste persoon van LS en omstreek
Ohjaquote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Deze TT blijft godverdomme staan tot GTA uit is
Ze hoeven niet erzelf niet in voor te komen hoor, maar zoals ik zei posters of andere characters benoemen hem. Maarja, we zullen over een half jaartje het zien.quote:
En Lazlow dan?????quote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat sowieso 100% niet. Rockstar heeft al gezegd dat de PS2 universe en de HD universe twee verschillende werelden zijn en er in deze wereld geen characters van de PS2 wereld in voor komen. Die bestaan niet in deze wereld.
Ja dat is het rotte, nog een half jaar wachten. Maar goed, het is dan wel lente. Nog een pluspunt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:08 schreef CaasS het volgende:
Ik zat eerst te wachten op nieuwe info. Nu denk ik kut. Nog een half jaar.![]()
De hype is voor mij nu al groter dan bij de andere GTA's. Ik hoop dat de trailer tegenvalt.![]()
Ik check die trailer nog, en kijk dan niets meer...
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als dat het enige was..
Onhandelbare controlls, slechte opties om ze aan te passen, laggy shit als je online wil, een hele hoop bugs, verdwijnende objecten, artifacts.
Ik weet dat het van IGN komt, maar dit serieus een auto? Een halve audi-merk voor een halve auto.quote:
Not gonna happenquote:Op maandag 12 november 2012 19:27 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad
Beter maken ze voor GTA 6 eerst een pc versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |