abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119098231

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119098319
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom reageerde je dan in 2005 net zoals je nu doet?
Ik was toen al ongelukkig met de situatie, en door de situatie die is ontstaan heb ik niet de kans gehad om mezelf zo te ontwikkelen als een normale tiener op dit gebied.
pi_119098367
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik was toen al ongelukkig met de situatie, en door de situatie die is ontstaan heb ik niet de kans gehad om mezelf zo te ontwikkelen als een normale tiener op dit gebied.
Maar dan was je voor dat voorval dus al ongelukkig?
Of wou je soms zeggen dat je voor dat voorval ineens heel anders was ofzo?
  zondag 11 november 2012 @ 20:15:05 #4
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119098422
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb dat gedrag een korte tijd vertoond tegen één meisje. (En ik heb daarvan geleerd) Waarom heeft mij dat jaren achtervolgd?
Je hebt nu eenmaal iets gedaan wat door vrouwen als bedreigend wordt ervaren, en dan is het niet meer dan logisch dat vriendinnen elkaar waarschuwen voor wat zij als een potentieel gevaar zien.

In mijn omgeving speelt ook zoiets, iemand heeft een tijdlang een vriendin van me gestalked en zij heeft haar vriendinnen daar over ingelicht. Niemand durft meer aardig te doen tegen hem uit angst dat zij dan het volgende slachtoffer van zijn gestalk worden.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119098540
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dan was je voor dat voorval dus al ongelukkig?
Of wou je soms zeggen dat je voor dat voorval ineens heel anders was ofzo?
Ik was niet zo ongelukkig als ik daarna werd, maar ik was daarvoor al niet echt gelukkig. Ik werd op de basisschool al gepest, en op de middelbare school ging dat een klein beetje beter. Zoals ik al eerder schreef, voordat dat gebeurde was ik sowieso ook altijd al een stil iemand.

Maar het is wel zo dat op dat moment al mijn kansen voor de jaren daarna vergooid zijn.
pi_119098585
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je hebt nu eenmaal iets gedaan wat door vrouwen als bedreigend wordt ervaren, en dan is het niet meer dan logisch dat vriendinnen elkaar waarschuwen voor wat zij als een potentieel gevaar zien.
Dat is waar, maar toch. Zij heeft het wel veel erger gemaakt dan het was omdat ze die aandacht van haar vriendinnen fijn vond. Het is jammer dat dingen zo gelopen zijn.
  zondag 11 november 2012 @ 20:21:02 #7
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119098748
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik was niet zo ongelukkig als ik daarna werd, maar ik was daarvoor al niet echt gelukkig. Ik werd op de basisschool al gepest, en op de middelbare school ging dat een klein beetje beter. Zoals ik al eerder schreef, voordat dat gebeurde was ik sowieso ook altijd al een stil iemand.
Dat verbaast me niets, stalk-gedrag is niet iets wat je snel aan zult treffen bij mensen die goed in hun vel zitten, het is een symptoom van andere problemen. Bij die jongen in mijn omgeving kan je dat ook goed merken, die draagt duidelijk ook nogal wat bagage met zich mee.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  zondag 11 november 2012 @ 20:24:36 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119098959
Dat aanvoelen qua non-verbale communicatie. Algebra lijkt soms nog makkelijker te zijn.

Want dan denk je net iets ontdekt te hebben bij iemand waar iets aan af te lezen te is, maar dat werkt dan weer bij de ander totaal niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119099194
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets, stalk-gedrag is niet iets wat je snel aan zult treffen bij mensen die goed in hun vel zitten, het is een symptoom van andere problemen. Bij die jongen in mijn omgeving kan je dat ook goed merken, die draagt duidelijk ook nogal wat bagage met zich mee.
Mja, het is niet zo dat ik het expres deed. Ik vond haar leuk, wilde mijn interesse tonen, wist niet hoe. Ik probeerde vaak bij haar te zijn.

Het was niet zo dat ik expres probeerde om haar te zieken of wat dan ook.

Het is jammer dat het ervoor heeft gezorgd dat de jaren erna dingen niet goed gingen en ik geen kans kreeg om de jaren daarna te leren omgaan met meisjes.

Het voelt voor mij oneerlijk, dat een fout die ik niet expres maakte (die ik daarna goed heb geprobeerd te maken zelfs), eigenlijk de rest van mijn leven heeft verpest.
pi_119099304
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch. Zij heeft het wel veel erger gemaakt dan het was omdat ze die aandacht van haar vriendinnen fijn vond. Het is jammer dat dingen zo gelopen zijn.
Maar je accepteert vervolgens niet dat je iets fout hebt gedaan....-precies- hetzelfde gedrag dat je nu ook vertoont!
Je claimt op de basisschool ook al gepest te zijn...wat heb jij toen dan geflikt?
  zondag 11 november 2012 @ 20:34:13 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119099561
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je accepteert vervolgens niet dat je iets fout hebt gedaan....-precies- hetzelfde gedrag dat je nu ook vertoont!
Je claimt op de basisschool ook al gepest te zijn...wat heb jij toen dan geflikt?
Hoezo die vraag? Je hoeft niks te flikken om gepest te worden. Sommige mensen worden dat gewoon omdat ze opvallen, niet goed weten te verweren of wat dan ook. En hij accepteert wel dat hij iets fout heeft gedaan, hij geeft alleen ook aan dat zij het erger heeft gemaakt (het zogenaamde stalken) omdat ze de aandacht van haar vriendinnen wel leuk vond wat dat betreft. Jullie lezen allemaal alleen het woord 'stalken' maar niet de gradaties die daarin zitten (redenen ervoor, de mate waarin, hoe de ander erop reageert e.d.). Je zit hem nu dingen aan te praten
we dan
  zondag 11 november 2012 @ 20:34:22 #12
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119099572
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Het voelt voor mij oneerlijk, dat een fout die ik niet expres maakte (die ik daarna goed heb geprobeerd te maken zelfs), eigenlijk de rest van mijn leven heeft verpest.
Nee hoor, de rest van je leven kan nog alle kanten op gaan, de keuze is aan jou...
pi_119099764
Alhoewel ik soms niet altijd met Benzin eens ben en ik wel van mening ben dat die voor bepaalde dingen beter is begeleiding kan gaan zoeken vind ik dit weer een tikkeltje te ver gaan hoor.

Het begint een beetje op een pestpartijtje te lijken.
pi_119099797
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo die vraag? Je hoeft niks te flikken om gepest te worden. Sommige mensen worden dat gewoon omdat ze opvallen, niet goed weten te verweren of wat dan ook. En hij accepteert wel dat hij iets fout heeft gedaan, hij geeft alleen ook aan dat zij het erger heeft gemaakt (het zogenaamde stalken) omdat ze de aandacht van haar vriendinnen wel leuk vond wat dat betreft. Jullie lezen allemaal alleen het woord 'stalken' maar niet de gradaties die daarin zitten (redenen ervoor, de mate waarin, hoe de ander erop reageert e.d.). Je zit hem nu dingen aan te praten
Ik had het over zoals hij -toen- reageerde. Dat is namelijk -exact- zoals hij nu nog op dingen reageert. Hij is geen steek veranderd, praat dingen krom die recht zijn en praat dingen recht die krom zijn.

Benzin vertelde toen dat hij het niet eens was met de definitie van stalken zoals dat in het woordenboek stond. Dit vertelt mij dat hij deed zoals dat in het woordenboek stond.

Edit:Ik ben van mening dat Benzin zo hardnekkig is in zijn gedrag, dat het niet door 1 enkele gebeurtenis ontstaan is, maar deel uitmaakt van zijn karakter. Dat pesten na het stalken is niet het probleem, Benzin's eigen gedrag is zijn probleem.
pi_119099932
quote:

[..]

Ik geef net toe dat ik een fout heb gemaakt toch?

Ik heb niets gedaan. Je kan een kind van 7-12 ook niet echt iets verwijten als ie gepest wordt.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee hoor, de rest van je leven kan nog alle kanten op gaan, de keuze is aan jou...
Is het realistisch om te verwachten dat ik ooit die achterstand, opgelopen tijdens een periode van kritieke ontwikkeling, ooit nog kan inhalen?
  zondag 11 november 2012 @ 20:40:04 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119099984
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hij geeft inderdaad toe dat hij fout gehandeld heeft, hij was ook 15 dus ergens kan ik het wel begrijpen dat je zo iets doet.

Hij maakt er van dat ze de aandacht leuk vond, wat denk je er van dat ze gewoon doodsbang was en uit de angst gewoon iedereen wou waarschuwen? Dat kan het ook zijn geweest. Wij kennen haar niet en we weten dus ook niet wat er in haar hoofd om ging.
C'est la vie
pi_119100068
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef benzin het volgende:
[..]

Is het realistisch om te verwachten dat ik ooit die achterstand, opgelopen tijdens een periode van kritieke ontwikkeling, ooit nog kan inhalen?
Het feit dat je het wellicht nooit meer helemaal 100% in kunt halen is nog geen excuus om het niet te proberen ;)
pi_119100070
quote:

[..]

Ik heb niets gedaan. Je kan een kind van 7-12 ook niet echt iets verwijten als ie gepest wordt.

[..]

Met goede begeleiding kan dat wel
  zondag 11 november 2012 @ 20:41:28 #19
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119100105
quote:

[..]

Ja! Genoeg mensen die het kunnen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Joanne35 op 11-11-2012 21:00:34 ]
pi_119100177
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Met goede begeleiding kan dat wel
Ligt er aan. Als Benzin nog jaren op dezelfde voet door blijft gaan, vrees ik dat het inhalen van de achterstand onbegonnen werk is, zoals dat voor mij ook het geval is.
En dat gun ik niemand. Benzin heeft nog de gelegenheid om het tij te keren, maar dan moet hij wel stappen gaan zetten!
pi_119100215
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

Benzin vertelde toen dat hij het niet eens was met de definitie van stalken zoals dat in het woordenboek stond. Dit vertelt mij dat hij deed zoals dat in het woordenboek stond.
Wat vindt jij van die definitie dan?

stal·ken stalkte, h gestalkt (een beroemdheid, een ex-partner enz.) hinderlijk volgen, voortdurend lastigvallen

Ik vind dat er gradaties zijn tussen in iemands buurt zijn en voortdurend in iemands nek hijgen/bellen/bedreigen. Wat ik toen probeerde aan te geven is dat ik wat ik heb gedaan niet echt stalken vond, veel mensen geven dat woord een veel zwaardere betekenis dan wat in het woordenboek staat.

Wat ik heb gedaan was ontzettend fout, maar mild en relatief onschuldig. Ik vind dat wat ik deed dat labeltje niet verdient.
pi_119100341
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat vindt jij van die definitie dan?

stal·ken stalkte, h gestalkt (een beroemdheid, een ex-partner enz.) hinderlijk volgen, voortdurend lastigvallen

Ik vind dat er gradaties zijn tussen in iemands buurt zijn en voortdurend in iemands nek hijgen/bellen/bedreigen. Wat ik toen probeerde aan te geven is dat ik wat ik heb gedaan niet echt stalken vond, veel mensen geven dat woord een veel zwaardere betekenis dan wat in het woordenboek staat.

Wat ik heb gedaan was ontzettend fout, maar mild en relatief onschuldig. Ik vind dat wat ik deed dat labeltje niet verdient.
Dan ben ik benieuwd wat jij er dan wel van vond. Je gaf eerder al aan dat je het onbewust deed of zo? Dat je er geen kwaad in zach. Maar was het dan niet in je opgekomen, ook al was het maar voor een seconde, dat wat je deed, niet gewoon "raar" was?

Kwam het dan niet in je op dat wat je deed, wellicht verkeerd was? Of had je zoiets van "Ik doe het op deze manier, want ik kan me niet beheersen en ik weet geen betere oplossing"?
pi_119100355
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef heloef het volgende:

Hij maakt er van dat ze de aandacht leuk vond, wat denk je er van dat ze gewoon doodsbang was en uit de angst gewoon iedereen wou waarschuwen? Dat kan het ook zijn geweest. Wij kennen haar niet en we weten dus ook niet wat er in haar hoofd om ging.
Omdat ik er later achter kwam hoe het zat uit woorden van een van haar toenmalige vriendinnen. Ze heeft zich heel kort wel bangig gevoeld, maar daarna is ze het erger gaan maken dan het was en probeerde ze iedereen tegen me op te zetten. Dat zijn niet mijn woorden, dat zijn woorden van iemand die daar direct bij betrokken was.
  zondag 11 november 2012 @ 20:46:59 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119100447
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik er later achter kwam hoe het zat uit woorden van een van haar toenmalige vriendinnen. Ze heeft zich heel kort wel bangig gevoeld, maar daarna is ze het erger gaan maken dan het was en probeerde ze iedereen tegen me op te zetten. Dat zijn niet mijn woorden, dat zijn woorden van iemand die daar direct bij betrokken was.
Dat verandert de situatie inderdaad. Maar je erkent dat het fout was daar gaat het om.

Maar geen discussie over de woordenboekdefinitie alsjeblieft.
C'est la vie
pi_119100473
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef benzin het volgende:

[..]

En ze deed dat want?....alle vrouwen zijn gemeen?
  zondag 11 november 2012 @ 20:50:29 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119100731
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het deed om terug te slaan, ze wou gewoon wraak.
C'est la vie
  zondag 11 november 2012 @ 20:50:38 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119100745
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij geeft inderdaad toe dat hij fout gehandeld heeft, hij was ook 15 dus ergens kan ik het wel begrijpen dat je zo iets doet.

Nou kijk wat je nu zegt ben ik helemaal met je eens. Maar iedereen lijkt dat gebied waarover ze niks weten maar al te graag in te vullen met allerlei hele negatieve zaken.
we dan
pi_119100890
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou kijk wat je nu zegt ben ik helemaal met je eens. Maar iedereen lijkt dat gebied waarover ze niks weten maar al te graag in te vullen met allerlei hele negatieve zaken.
Iedereen?
:')
pi_119100984
Kunnen we misschien niet beter op een ander onderwerp overgaan dit gaat zo een eigen leven leiden
  zondag 11 november 2012 @ 20:54:11 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101014
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iedereen?
Nee oke vooral jij o.a. Niet iedereen nee. Ik niet o.a. en sommige anderen die wat neutraler zijn ook niet
we dan
  zondag 11 november 2012 @ 20:55:45 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119101130
Ja want ik heb een vraag na aanleiding van een eerdere opmerking.
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aanvoelen qua non-verbale communicatie. Algebra lijkt soms nog makkelijker te zijn.

Want dan denk je net iets ontdekt te hebben bij iemand waar iets aan af te lezen te is, maar dat werkt dan weer bij de ander totaal niet.
Hoe kan ik dat soort non-verbale onzin beter herkennen, aangezien gewoon praten niet genoeg is.

Alvast bedankt, heloef.
C'est la vie
pi_119101302
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jij er dan wel van vond. Je gaf eerder al aan dat je het onbewust deed of zo? Dat je er geen kwaad in zach. Maar was het dan niet in je opgekomen, ook al was het maar voor een seconde, dat wat je deed, niet gewoon "raar" was?

Kwam het dan niet in je op dat wat je deed, wellicht verkeerd was? Of had je zoiets van "Ik doe het op deze manier, want ik kan me niet beheersen en ik weet geen betere oplossing"?
Onbewust is een groot woord. Ik vond haar leuk en wist niet hoe ik het aan moest pakken. Probeerde veel bij haar te zijn, met haar te praten, haar gezelschap te houden. Ik bedoelde het echt hartstikke goed en niet slecht.

Ik kwam er later pas achter dat wat ik deed vanuit haar ogen te ver ging en haar teveel "verstikte". Ik had tot dat moment het idee dat wat ik deed wel kon. Sterker nog, ik dacht dat wat ik deed een goede en valide manier was om haar aan te geven dat ik haar wel zag zitten.

Vanuit mijn beperkte ervaring leek wat ik deed logisch en aardig, pas achteraf ben ik me gaan beseffen dat ik iets fout deed (en wat ik dan precies fout deed).

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het meisje dat het erger maakte dan nodig deed dat voor de aandacht.

Of bedoel je het meisje dat dat mij vertelde? Ik vind dat toen zij dat vertelde ze inderdaad iets vreselijk goeds deed, maar daar zat wel een paar jaar tussen he?

"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
  zondag 11 november 2012 @ 20:59:01 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101374
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
Ja want ik heb een vraag na aanleiding van een eerdere opmerking.

[..]

Hoe kan ik dat soort non-verbale onzin beter herkennen, aangezien gewoon praten niet genoeg is.

Alvast bedankt, heloef.
Nou ja vooral toch of ze enthousiast praat en uit haarzelf en veel lacht. Dat soort dingen zijn goed en gemakkelijk te herkennen. En als ze wat saai doet en je hebt het idee dat het met opzet is omdat ze soms kortaf reageert (en je niet verwacht van haar dat ze verlegen is) dan mag je het als negatief zien. Het meeste van die signalen spreekt wel voor zich toch? Of iets specifieks wat je wil weten?
we dan
pi_119101434
Versiercoaches of boeken over lichaamstaal en signalen en bladiebla lezen
  zondag 11 november 2012 @ 21:03:04 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119101729
Feit is dat je gedrag buiten alle genzen was. Stallen is een serieus iets. En ja, daar ga je dus je vrienden van op de hoogte stellen!

Tevens schuif je weer alles af op iemand anders, het is allemaal haar schuld. Zij heeft overdreven. Voor het gemak vergeet je even de ernst van je eigen gedrag.

Sterker nog, je zwakt iets ernstigs af tot een foutje. Kan gebeuren...

Dat zegt erg veel over je. Plus het feit dat je hier ook uitgekotst word zegt alles. Je gedrag is niet zo "normaal" als je zelf doet laten voor komen.

Tevens nog een leuk feitje. Je hebt in het verleden per mail mij je hele pest periode verteld. Het stukje stalken of de reden tot pesten was je vergeten te vermelden.

Vreemd, vind je zelf ook niet, zeker als je nu toe geeft dat het fout gedrag was.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 november 2012 @ 21:04:10 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101795
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
Minder vaak roepen dan ;) Maar ik durf te wedden dat ondanks jij dit zegt er in de volgende reeksen toch weer wordt aangehaald dat je alle vrouwen haat (dat anderen dat zeggen) en jij je weer moet verdedigen. Jij leest misschien soms selectief maar de rest doet ook niks met dit soort informatie die juist aangeeft dat jij ook wel gematigder denkt dan dat hen maar graag lijken te willen geloven/voordoen
we dan
pi_119101851
Hoe kan stallen nou een serieus iets zijn , dat is voor paarden ;)
pi_119102051
quote:

[..]

[..]

Jouw geschiedenis is vergelijkbaar met dat van mij en ik kan je eerlijk vertellen dat je een dergelijke achterstand nooit meer volledig zal inhalen. Ik heb ook (nog steeds) een verschrikkelijke achterstand op mijn leeftijdsgenoten. Ik zit in dezelfde groep als mensen met een ernstige verstandelijke beperking. Dat vind ik niet prettig, maar dat is dus mijn lot en op één of andere manier moet ik daaruit zien te komen. De vraag blijft echter wel of ik ooit daaruit kom. Misschien kom ik er nooit uit en zal ik net als 5% van de mensheid sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 11 november 2012 @ 21:09:52 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119102180
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja vooral toch of ze enthousiast praat en uit haarzelf en veel lacht. Dat soort dingen zijn goed en gemakkelijk te herkennen. En als ze wat saai doet en je hebt het idee dat het met opzet is omdat ze soms kortaf reageert (en je niet verwacht van haar dat ze verlegen is) dan mag je het als negatief zien. Het meeste van die signalen spreekt wel voor zich toch? Of iets specifieks wat je wil weten?
Nee niet per se iets specifieks, maar ik was dus laatst met een meisje uit eten gegaan. Maar ik kon niet echt goed herkennen of het nou goed ging of niet. Dus ik twijfelde. Achteraf zei ze het heel erg leuk vond. Maar ja of ze dat nou zegt om gewoon aardig te doen: God mag het weten.

We hebben toen een hele middag opgetrokken het viel wel eens stil. Zij praatte redelijk vaak uit zichzelf. Dit was geen date iets hoor maar ik kan er wel lessen uit trekken voor in de toekomst.
C'est la vie
pi_119102195
quote:

[..]

Onbewust is een groot woord. Ik vond haar leuk en wist niet hoe ik het aan moest pakken. Probeerde veel bij haar te zijn, met haar te praten, haar gezelschap te houden. Ik bedoelde het echt hartstikke goed en niet slecht.

Ik kwam er later pas achter dat wat ik deed vanuit haar ogen te ver ging en haar teveel "verstikte". Ik had tot dat moment het idee dat wat ik deed wel kon. Sterker nog, ik dacht dat wat ik deed een goede en valide manier was om haar aan te geven dat ik haar wel zag zitten.

Vanuit mijn beperkte ervaring leek wat ik deed logisch en aardig, pas achteraf ben ik me gaan beseffen dat ik iets fout deed (en wat ik dan precies fout deed).
Ik blijf het raar vinden Benzin. Ik ken -niemand- die daadwerkelijk achter iemand aan is gaan zitten en zo. Maar goed, dat was maar een deel van mijn punt
quote:

[..]

Het meisje dat het erger maakte dan nodig deed dat voor de aandacht.

Of bedoel je het meisje dat dat mij vertelde? Ik vind dat toen zij dat vertelde ze inderdaad iets vreselijk goeds deed, maar daar zat wel een paar jaar tussen he?

Idd, het komt nogal ongenuanceerd over als je het hebt over -alle- vrouwen. Dat probeerden we je ook duidelijk te maken.
Zelf ervaar ik helemaal niet dat de meeste vrouwen gemeen zijn. Sterker nog, wat die mening betreft, sta je er, zoals hier op fok geschetst, alleen voor.
Begint het jou dan niet te dagen dat het misschien wel eens aan jou zou kunnen liggen?

Ik kan me best voorstellen -hoe- het zover heeft kunnen komen in jouw geval. Echter, jouw conclusie dat de meeste vrouwen gemeen zijn, klopt simpelweg niet met de waarschijnlijke werkelijkheid ;)

Heroverweeg jouw mening over vrouwen, want ik geloof niet dat de meeste vrouwen zo gemeen zijn als jij denkt.

Trouwens, heb jij dan geen andere ervaringen met vrouwen behalve van de middelbare school?
Of waren -alle- vrouwen altijd al zo gemeen tegen je? Ook buiten school om?
pi_119102202
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Stalken is een serieus iets.
Zoals ik al zei, het woord stalken is ontzettend overdreven voor wat ik gedaan heb. Ik zwak het niet af, het was zwakker dan je denkt.

quote:
Tevens nog een leuk feitje. Je hebt in het verleden per mail mij je hele pest periode verteld. Het stukje stalken of de reden tot pesten was je vergeten te vermelden.
Op de basisschool (en voor een deel de dingen die op de middelbare school gebeurden, zeker in de eerste jaren) hadden ook geen reden.
pi_119102341
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

Trouwens, heb jij dan geen andere ervaringen met vrouwen behalve van de middelbare school?
Nauwelijks, en de meeste van de ervaringen sinds de middelbare school waren ongemakkelijk of ook gemeen. Ik heb op de middelbare school echt de boel goed verkloot.
  zondag 11 november 2012 @ 21:13:07 #43
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119102450
quote:
Feit is dat je gedrag buiten alle genzen was. Stallen is een serieus iets. En ja, daar ga je dus je vrienden van op de hoogte stellen!

Tevens schuif je weer alles af op iemand anders, het is allemaal haar schuld. Zij heeft overdreven. Voor het gemak vergeet je even de ernst van je eigen gedrag.

Dat zegt erg veel over je. Plus het feit dat je hier ook uitgekotst word zegt alles. Je gedrag is niet zo "normaal" als je zelf doet laten voor komen.

Vreemd, vind je zelf ook niet, zeker als je nu toe geeft dat het fout gedrag was.
Ach ja en hoe weet jij in hoeverre het echt zo ernstig was? Sorry hoor maar stalken op je 15e op de manier wat hij zegt... Wat weet jij ervan wat er gebeurd is en hoe ernstig het is geweest? Voor hetzelfde geld was het een meid die geilde op aandacht en hebben ze benzin onevenredig hard teruggepakt voor iets wat echt gewoon een kalverliefde was waarbij hij misschien iets te ver ging. Wordt een beetje zat van dat gepraat over hoe vreselijk dat stalken wel niet was terwijl het vooral het woordje is wat zo erg lijkt. De informatie die benzin erover geeft lijkt eerder op onhandigheid en een harde vergeldingsactie daarna

Plus het feit dat hij uitgekotst wordt zegt veel over jullie zelf. Aangezien hij net als Kree vaak erg belachelijk wordt gemaakt onnodig. In het echt zou dit belachelijk gedrag zijn wat jullie vertonen, het wordt alleen maar 'geaccepteerd' omdat het op internet is. Hij verzuipt van mijn part in zelfmedelijden en neemt adviezen misschien niet altijd ter harte. Maar dat is geen reden om iemand uit te kotsen en zo te behandelen.
we dan
pi_119102505
quote:

Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken :P

Edit: *leest de post hierboven*
Te laat ;(
pi_119102605
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Nauwelijks, en de meeste van de ervaringen sinds de middelbare school waren ongemakkelijk of ook gemeen. Ik heb op de middelbare school echt de boel goed verkloot.
Zou je misschien ook op de rest van mijn post willen reageren?

Edit:Bovendien, waarom waren die vrouwen dan gemeen tegen je? Ze hadden niks met het stalkgebeuren te maken, toch?
  zondag 11 november 2012 @ 21:18:02 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119102777
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken :P

Te laat ;(
Kan je er wel grappig over doen maar waar blijkt uit dat het niet zo is precies? Of weten jullie wel wat er gebeurd is? Want het is volgens jullie blijkbaar niet wat benzin zelf zegt. Dus vertel het maar hoor.
we dan
pi_119102785
was de topic titel niet waar versieren niet zo makkelijk gaat en niet over stalken.
pi_119102835
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik heb de boel ook goed verkloot. Laat ik het beter zeggen: mensen hebben mij verkloot en daardoor loop ik de boel te verkloten. Veel vrouwen doen inderdaad gemeen, maar je moet proberen om een goede club te zoeken. Ik zit nu bij een studentenvereniging en de meiden, die ook bij die vereniging zitten, zijn wel okee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119102867
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan je er wel grappig over doen maar waar blijkt uit dat het niet zo is precies? Of weten jullie wel wat er gebeurd is? Want het is volgens jullie blijkbaar niet wat benzin zelf zegt. Dus vertel het maar hoor.
En wat moet ik vertellen dan? Dat jij nogal geagiteerd aan het reageren bent? Dat weet je zelf vast ook wel ;)
  zondag 11 november 2012 @ 21:21:36 #50
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103002
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wat moet ik vertellen dan? Dat jij nogal geagiteerd aan het reageren bent? Dat weet je zelf vast ook wel ;)
Ja ik ben me erg bewust van hoe ik reageer. En ik reageer zo omdat ik denk dat het gepast is. Het is een hetze tegen benzin en het zet zich maar door en er wordt niks gedaan met wat hij zelf zegt wat dat betreft. Dus als ik dan aangeef dat sommige mensen een negatieve invulling geven aan iets waarvan ze feitelijk niet weten wat er gebeurd is dan kan ik dat zeggen. En ja zoiets irriteert me aangezien het al reeksen op deze manier gaat. Ik hou er niet van als een persoon onjuist bejegend wordt. En jullie gaan gewoon te ver

En om antwoord op je vraag te geven: mijn reactie hiervoor ging erover dat je mocht vertellen wat er gebeurd was bij die 'stalking'. Benzin geeft aan hoe het is verlopen maar iedereen lijkt er maar overheen te willen lezen en maar het meest vreselijke scenario voor te willen stellen en doen alsof dat ook zo is gegaan. Je kan mensen best aanspreken op hun minpunten (wat jullie ook genoeg doen) maar als je dingen zo gaat verdraaien dat je iets erger maakt dan het is dan ben je slecht bezig
we dan
pi_119103187
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zou je misschien ook op de rest van mijn post willen reageren?

Edit:Bovendien, waarom waren die vrouwen dan gemeen tegen je? Ze hadden niks met het stalkgebeuren te maken, toch?
Het is een antwoord op de hele post. Ik kan er niet veel meer van maken dan dat.

Op die edit heb ik geen antwoord, zoals ik ook zei in het antwoord op je post; misschien gewoon de verkeerde meisjes of mijn lichaamstaal of wat dan ook.
  zondag 11 november 2012 @ 21:25:06 #52
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119103216
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jouw geschiedenis is vergelijkbaar met dat van mij en ik kan je eerlijk vertellen dat je een dergelijke achterstand nooit meer volledig zal inhalen.
Dat is dus echt niet waar. Jullie moeten elkaar niet zo de put in praten, je kan het wel degelijk inhalen. Natuurlijk is de pubertijd en je jeugd een belangrijke tijd voor je ontwikkeling, maar het is niet zo dat je helemaal niets geleerd hebt in die tijd. En als je ouder en wijzer wordt kan je bepaalde dingen ook sneller oppikken en maak je minder snel de fouten die pubers wel maken.

Ik durf zelfs te beweren dat je veel mensen nog zult kunnen inhalen en een voorsprong op kunt bouwen als je maar hard genoeg aan jezelf werkt :)
pi_119103320
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is een antwoord op de hele post. Ik kan er niet veel meer van maken dan dat.

Op die edit heb ik geen antwoord, zoals ik ook zei in het antwoord op je post; misschien gewoon de verkeerde meisjes of mijn lichaamstaal of wat dan ook.
Maar er moet toch een reden zijn waarom die vrouwen, die niks met het hele stalkgebeuren te maken hebben, ook gemeen tegen jou doen?

En er moet toch een reden zijn waarom alleen maar jou dit overkomt? Er is -niemand- hier die hetzelfde over vrouwen denkt. Niemand die zich gemeld heeft en heeft gezegd "Ja, ik vind ook (bijna) alle vrouwen gemeen".

Denk je serieus niet dat het misschien gewoon aan jou ligt?
  zondag 11 november 2012 @ 21:30:25 #54
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103558
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat is dus echt niet waar. Jullie moeten elkaar niet zo de put in praten, je kan het wel degelijk inhalen. Natuurlijk is de pubertijd en je jeugd een belangrijke tijd voor je ontwikkeling, maar het is niet zo dat je helemaal niets geleerd hebt in die tijd. En als je ouder en wijzer wordt kan je bepaalde dingen ook sneller oppikken en maak je minder snel de fouten die pubers wel maken.

Ik durf zelfs te beweren dat je veel mensen nog zult kunnen inhalen en een voorsprong op kunt bouwen als je maar hard genoeg aan jezelf werkt :)
Wel mee eens. Met kanttekening dat het niet altijd even realistisch is om te denken dat je echt mensen heel veel nog in kan halen, maar het gebeurd en kan best ja. En zo moet je ook denken. Ik denk dat nu je ouder bent je ook relatief nog wel sneller juist vooruitgang zou kunnen boeken omdat je nu wel beter het hele plaatje begrijpt. Vroeger was alles nieuw maar nu heb je wel een vollediger plaatje van waaruit je kan werken. Het is natuurlijk wel afhankelijk van veel zaken maar als je echt aan jezelf werkt, oefent e.d. dan kan je heel ver komen :) En je eroverheen zetten dat je nou eenmaal pech hebt gehad in je verleden. Zelfmedelijden is gewoon niet sexy, niet tof, niet leuk, niks. Werken vanuit wat je hebt en niet steeds terugvallen op je verleden als excuus hoe het nu blijft gaan. Je moet geen excuus willen, je wil succes hebben en zelfmedelijden helpt daar niet bij
we dan
pi_119103666
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik heb op bepaalde gebieden enorm veel voorsprong op andere mensen, maar laten dat nou net gebieden zijn die uiteindelijk helemaal niet belangrijk zijn.
pi_119103680
quote:
bloeb

quote:
relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie
bloeb

quote:
ik ben veel meer gesloten/a-relaxed tegen vrouwen
tadaa!
pi_119103738
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar er moet toch een reden zijn waarom die vrouwen, die niks met het hele stalkgebeuren te maken hebben, ook gemeen tegen jou doen?

En er moet toch een reden zijn waarom alleen maar jou dit overkomt? Er is -niemand- hier die hetzelfde over vrouwen denkt. Niemand die zich gemeld heeft en heeft gezegd "Ja, ik vind ook (bijna) alle vrouwen gemeen".

Denk je serieus niet dat het misschien gewoon aan jou ligt?
Zoals ik zei, ik heb geen idee.

Maar zoals ik zei, waarschijnlijk de verkeerde meisjes, pech, toch iets in mijn lichaamstaal dat ongemakkelijkheid uitstraalt. Ik heb echt geen idee.

Ik vraag er hier wel eens om hoe je gemakkelijke plezierige gesprekken kan voeren, maar meestal krijg ik dan geen antwoord.
  zondag 11 november 2012 @ 21:33:32 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103774
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb op bepaalde gebieden enorm veel voorsprong op andere mensen, maar laten dat nou net gebieden zijn die uiteindelijk helemaal niet belangrijk zijn.
Even een aanname, maar je bedoelt programmeervermogen? Leervermogen? Wiskunde en dat soort zaken? Of andere zaken? Lijkt me namelijk niet bepaald onbelangrijk dat je later een goede baan kan krijgen en kennis hebt in een vakgebied.. het laat meiden niet soppen direct maar geeft wel een stabiele basis voor een toekomst met een meid/vrouw...
we dan
pi_119103882
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar zoals ik zei, waarschijnlijk de verkeerde meisjes, pech, toch iets in mijn lichaamstaal dat ongemakkelijkheid uitstraalt. Ik heb echt geen idee.

Ik vraag er hier wel eens om hoe je gemakkelijke plezierige gesprekken kan voeren, maar meestal krijg ik dan geen antwoord.
Je krijgt wel antwoord, maar blijkbaar niet een antwoord dat je wilt horen
pi_119103883
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef qualubi het volgende:

[..]

bloeb

[..]

bloeb

[..]

tadaa!
Vertel dan eens hoe je dat wel moet doen
  zondag 11 november 2012 @ 21:35:21 #61
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119103902
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wel mee eens. Met kanttekening dat het niet altijd even realistisch is om te denken dat je echt mensen heel veel nog in kan halen, maar het gebeurd en kan best ja.
De meeste mensen die het relatief gemakkelijk af gaat in het leven nemen helemaal niet de tijd om aan zichzelf te werken, en dat leidt er soms toe dat ze blijven hangen in een situatie waar veel meer uit te halen zou zijn als ze wel die extra moeite zouden doen.

Iemand die met een achterstand te kampen heeft en die op een gegeven moment wel gedwongen is om aan zichzelf te gaan werken, blijft dit misschien ook doen, en dan vind ik het helemaal geen vreemde gedachte om te veronderstellen dat je dan die andere mensen uiteindelijk ook kunt inhalen.
pi_119103922
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

'wat een klote weer vandaag he?'

klaaaar.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_119104236
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Even een aanname, maar je bedoelt programmeervermogen? Leervermogen? Wiskunde en dat soort zaken? Of andere zaken? Lijkt me namelijk niet bepaald onbelangrijk dat je later een goede baan kan krijgen en kennis hebt in een vakgebied.. het laat meiden niet soppen direct maar geeft wel een stabiele basis voor een toekomst met een meid/vrouw...
Helemaal niet eigenlijk. Het is helemaal niet boeiend wat voor werk je doet. Dat draagt helemaal niet bij aan je succes op het gebied van relaties.
pi_119104249
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

'wat een klote weer vandaag he?'

klaaaar.
Het ongemakkelijke zit niet in het begin, maar het gesprek als geheel
  zondag 11 november 2012 @ 21:40:18 #65
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104274
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De meeste mensen die het relatief gemakkelijk af gaat in het leven nemen helemaal niet de tijd om aan zichzelf te werken, en dat leidt er soms toe dat ze blijven hangen in een situatie waar veel meer uit te halen zou zijn als ze wel die extra moeite zouden doen.

Iemand die met een achterstand te kampen heeft en die op een gegeven moment wel gedwongen is om aan zichzelf te gaan werken, blijft dit misschien ook doen, en dan vind ik het helemaal geen vreemde gedachte om te veronderstellen dat je dan die andere mensen uiteindelijk ook kunt inhalen.
Nee ik vind het ook geen vreemde gedachte. Ik geloof er wel in dat je ze in kan halen. Maar ik denk niet dat het aantal in de praktijk dat dat lukt boven de 20% is bijvoorbeeld. En ja kan ook 30% zijn of wat dan ook maar gevoelsmatig denk ik dat het niet zoveel lukt. Gebaseerd op mijn gevoel dus ruk eigenlijk maar het enige waarop ik af kan gaan aangezien ik daar niks over heb gelezen.

Maar meestal, naar mijn idee, blijven ze altijd een beetje opvallen op een bepaalde manier en altijd net iets achter. Sowieso als je chronische stoornissen hebt als autisme bijvoorbeeld e.d. wat niet geneesbaar is. Je redenatie klopt naar mijn idee en gaat ook voor sommige mensen op maar ik zeg alleen dat het volgens mij maar bij een niet al te grote groep zo loopt in de praktijk. (het voor gaan lopen op anderen)

Op gelijk niveau komen of iets eronder komt denk ik wel veel meer voor en is ook goed toch? :)
we dan
pi_119104396
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Het ongemakkelijke zit niet in het begin, maar het gesprek als geheel
Open vragen stellen, niet alleen maar over jezelf praten, geïnteresseerd overkomen en als je dat niet gewend bent leer je dat niet in 1 gesprekje. Je zal moeten gaan falen voordat het lukt.
  zondag 11 november 2012 @ 21:42:16 #67
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104400
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Helemaal niet eigenlijk. Het is helemaal niet boeiend wat voor werk je doet. Dat draagt helemaal niet bij aan je succes op het gebied van relaties.
Ow. En ik dacht dat het voor vrouwen wel mooi was als de man geen productiewerk deed maar bijvoorbeeld wat hogere programmeertalen.. ;( maar misschien heb je gelijk en maakt het weinig uit. Maar ik denk zelf dat jij het verschaffen van een stabiele situatie (met geld genoeg) wat onderschat.
we dan
pi_119104434
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow. En ik dacht dat het voor vrouwen wel mooi was als de man geen productiewerk deed maar bijvoorbeeld wat hogere programmeertalen.. ;( maar misschien heb je gelijk en maakt het weinig uit. Maar ik denk zelf dat jij het verschaffen van een stabiele situatie (met geld genoeg) wat onderschat.
Vrouwen kunnen zelf toch geld verdienen? Kan mij het schelen wat een man verdient.
  zondag 11 november 2012 @ 21:45:28 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104570
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen zelf toch geld verdienen? Kan mij het schelen wat een man verdient.
Dus 1400 netto of 3000 netto maakt niks uit? Verhalen over een marketingcampagne als iemand thuis komt of over het stapelen van kratjes in ploegendienst zijn even leuk? Vind je echt oprecht dat er geen enkel voordeel zit aan een mooiere baan voor je man/vriend?
we dan
pi_119104588
quote:

[..]

Nja, ik geloof daar niet zo in. Vrouwen interesseert het volgens mij niet of je goed, knap of nuttig werk doet.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Open vragen stellen, niet alleen maar over jezelf praten, geïnteresseerd overkomen en als je dat niet gewend bent leer je dat niet in 1 gesprekje. Je zal moeten gaan falen voordat het lukt.
Mijn ervaring is dat vrouwen het voor elkaar krijgen om open vragen heel gesloten te beantwoorden.

Het is gewoon zo dat heel snel een hele gesloten, ongemakkelijke en onplezierige sfeer ontstaat. Dat wil ik graag anders zien.

Voor de duidelijkheid: ik ben bereid om goed advies te proberen.
pi_119104668
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dus 1400 netto of 3000 netto maakt niks uit? Verhalen over een marketingcampagne als iemand thuis komt of over het stapelen van kratjes in ploegendienst zijn even leuk? Vind je echt oprecht dat er geen enkel voordeel zit aan een mooiere baan voor je man/vriend?
Nee, qua opleidingsniveau kan het me geen fuck schelen.
Voorbeeld: Vriend zou advocaat zijn. Ik hoef die verhalen niet te horen want ik heb er helemaal niks mee.
Vriend zou helpende (dus mbo niveau 2) zijn in de thuiszorg. Kom maar op met die verhalen!
pi_119104681
quote:

[..]

Saaie marketing verhalen, of enthousiaste krat verhalen... maakt nogal verschil...
pi_119104722
quote:

[..]

Je denk hier te rationeel over na. Wat voor werk je doet draagt niet bij of je "supergeweldig" bent of niet. Academische high-tech mensen zoals ik worden in het publieke oog als stumperds gezien. Dat is de reden dat wanneer ik eenmaal in een stabiele werkomgeving ben gekomen met behulp van een dokter mijzelf ga transformeren.
Het moet uiteindelijk zo worden dat vrouwen op een gegeven moment zich zullen verbazen over het feit dat ik een informaticus ben. "Goh dat had ik niet van jou verwacht / Dat had ik niet aan je kunnen zien".
  zondag 11 november 2012 @ 21:48:23 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104731
Oke oke het is duidelijk :P het soort werk en loon maakt blijkbaar niet uit :P sorry complex
we dan
pi_119104734
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik geloof daar niet zo in. Vrouwen interesseert het volgens mij niet of je goed, knap of nuttig werk doet.

[..]

Mijn ervaring is dat vrouwen het voor elkaar krijgen om open vragen heel gesloten te beantwoorden.

Het is gewoon zo dat heel snel een hele gesloten, ongemakkelijke en onplezierige sfeer ontstaat. Dat wil ik graag anders zien.

Voor de duidelijkheid: ik ben bereid om goed advies te proberen.
Dat doen niet alleen vrouwen. Mannen kunnen ook heel kort en gesloten antwoorden. Er zijn zoveel technieken om door te vragen, maar daar leer ik nu al zo'n 2 jaar voor dus dat kan ik hier niet even typen :P
pi_119104763
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Bullshit, het hangt vooral van het type vrouw af :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_119104786
Vrouwen worden direct nat als ik zeg dat ik in pak aan het werk moet :')
pi_119104821
quote:

[..]

Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?
pi_119104829
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Exactly :9~
En of dat nou voor een mbo opleiding is, of voor een universitaire.. boeiend.
pi_119104840
quote:
Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.

Je zou je, zeker als volwassen man die al zijn hele leven met problemen kampt. Echt enorm diep moeten schamen.

Walgelijk.
  zondag 11 november 2012 @ 21:50:20 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119104862
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar dat komt omdat mannen in pak er gewoon goed uitzien O+

Heeft niets met het inkomen te maken :)
pi_119104954
firefly3, val me eens niet lastig met je gezever in pm.
  zondag 11 november 2012 @ 21:52:24 #83
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104990
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?
Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleide ;)
we dan
pi_119105048
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
firefly3, val me eens niet lastig met je gezever in pm.
Kreeg ook al een pm laatst.... niet op gereageerd....
  zondag 11 november 2012 @ 21:53:24 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105068
Niet iedereen ziet er goed uit in een pak.
Just sayin'
C'est la vie
pi_119105131
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Just sayin'
Fact.
  zondag 11 november 2012 @ 21:54:22 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105152
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ook, wel op gereageerd, niks ergs aan verder maar wel typerend dat hij zoveel pm'ed blijkbaar :P
we dan
pi_119105159
Firefly? Kan je niet meer posten? ;(

OT:
Het merendeel van de vrouwen die ik heb gehad vonden het toch wel fijn als ik wat ambities had. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik volgens mij alleen HBO of universitaire studentes heb gehad :')
  zondag 11 november 2012 @ 21:54:28 #89
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119105164
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Just sayin'
De mannen die ik leuk vind wel :*
pi_119105193
Ik vind persoonlijk dat ik er zonder pak beter uitzie.
  zondag 11 november 2012 @ 21:55:27 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105197
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly? Kan je niet meer posten? ;(

OT:
Het merendeel van de vrouwen die ik heb gehad vonden het toch wel fijn als ik wat ambities had. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik volgens mij alleen HBO of universitaire studentes heb gehad :')
Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus ja :P
we dan
pi_119105199
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

ik reageer hier. dat ie me niet lastig moet vallen. ~:)
  zondag 11 november 2012 @ 21:56:19 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105213
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De mannen die ik leuk vind wel :*
Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.

Want ik zie er dan meer uit als een accountant, zonder het koffertje.
C'est la vie
pi_119105239
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleide ;)
Het moest ook als vals geïnterpreteerd worden, want de werkelijkheid zegt inderdaad wat anders. Ik heb niet dezelfde vaardigheden/ervaringen als de gemiddelde MBO'er. Dat geef ik gewoon toe. Sterker nog ik heb niet eens dezelfde vaardigheden/ervaringen als mensen die 10 jaar jonger zijn dan ik. Tien jaar geleden zat ik al in een isolement.
pi_119105248
quote:
13s.gif Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.

Je zou je, zeker als volwassen man die al zijn hele leven met problemen kampt. Echt enorm diep moeten schamen.

Walgelijk.
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd.
Toen iemand een topic van hem opgroef waaruit bleek dat er wel het 1 en ander aan vooraf was gegaan, vond ik dat natuurlijk op z'n zachtst gezegd, merkwaardig.

Die meisjes zijn hem blijkbaar niet zomaar gaan pesten. Het hele verhaal over dat dat meisje het heeft overdreven (naar Benzin's zeggen dan), hoorde ik ook pas vandaag hoor.
pi_119105290
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus ja :P
Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samen :7
pi_119105302
fok doet raar. :')
  zondag 11 november 2012 @ 21:58:21 #98
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105332
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samen :7
Nou maar een goed teken dan dat ik het ook raar vond in eerste instantie om te horen :7
we dan
pi_119105354
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga op een ander beroep haten :{w
  zondag 11 november 2012 @ 21:58:53 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119105367
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Te laat ;(
Wat anderen denken boeit mij vrij weinig :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119105377
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd.
Op de basisschool en de eerste jaren van de middelbare school was dat ook zo.
  zondag 11 november 2012 @ 21:59:12 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119105393
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zie er dan uit als een dikkertje in een pak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 11 november 2012 @ 21:59:19 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105401
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ga op een ander beroep haten :{w
Ik haat niet, ik zeg enkel hoe ik er dan uit zien. Accountantje.
C'est la vie
  zondag 11 november 2012 @ 22:00:03 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105442
In een colbertje zie ik er wel geweldig uit, maar omdat nou naar of school of mijn werk te dragen: meh
C'est la vie
pi_119105453
quote:
8s.gif Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik haat niet, ik zeg enkel hoe ik er dan uit zien. Accountantje.
Ik zeg doen, iedereen op mijn werk op 1 na heeft een vriendin maar die heeft onlangs ook nog een vriendin gehad. Accountants worden aanbeden door die smatjes G
  zondag 11 november 2012 @ 22:00:57 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105484
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zeg doen, iedereen op mijn werk op 1 na heeft een vriendin maar die heeft onlangs ook nog een vriendin gehad. Accountants worden aanbeden door die smatjes G
Dat heeft met andere dingen te maken dan enkel het pak. :7
C'est la vie
pi_119105520
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
Dat is ook wel zo. De meesten kwetsten me alleen om wat ze hadden gehoord. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat (ook nu nog) meisjes die mij niet kennen lelijk tegen me doen.
Weet je wat het is, als mensen hier de waarheid tegen je zeggen, soms bot maar soms ook niet, dan vat je dat ook al op als kritiek of 'lelijk doen'. Dus wanneer jij het hebt over meisjes die lelijk tegen je doen, is dat nogal een breed begrip. Misschien kun je proberen meer open te staan voor de denkbeelden van anderen, zelfs als deze in jouw optiek niet kloppen. Probeer er iets uit te halen waar je wel wat aan hebt en als dat niet kan, laat het dan langs je heen gaan.
pi_119105529
quote:

[..]

jij moet echt nog volwassen worden heh. :7
pi_119105565
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Op de basisschool en de eerste jaren van de middelbare school was dat ook zo.
Das kut voor je (ik kan het weten, ben zelf ook gepest, maar dan voornamelijk op de basisschool. Op de middelbare werd ik toch wat meer met rust gelaten), maar dat betekent niet dat de meeste vrouwen van nature gemeen zijn ;)

En nu ga ik even gamen
pi_119105592
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef dawg het volgende:

[..]

jij moet echt nog volwassen worden heh. :7
Valt mee, ik ben al een stuk volwassener dan een half jaar geleden. Sommige dingen hoef je niet altijd serieus te nemen :')
pi_119105605
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd..
Je kent Benzin lang genoeg om te weten dat hij vind dat alle meisjes slecht voor hem zijn. Maar ook dat Benzin een echte geschiedenis heeft waarin hij op jonge leeftijd al behoorlijk heftig gepest is. Ik vind dat je behoorlijk op hem aan het springen bent en je kiest op dit moment de verkeerde dingen uit om over te haten.
  zondag 11 november 2012 @ 22:02:52 #112
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105623
Als je moeite hebt met versieren kan je denk ik beter naar een bar gaan dan naar een discotheek om uit te gaan. Want bij een bar kan je wat beter met elkaar praten en is wat meer gericht op die 'praatsfeer' volgens mij dan een disco. Daar meer om te dansen. Zeg maar wat om ontopic te gaan en bedacht me dit en vond het wel oke klinken
we dan
pi_119105689
quote:
Ik denk dat je dat niet zonder hulp gaat redden. Met hulp is alles mogelijk, maar daarvoor moet je het eerst proberen.
  zondag 11 november 2012 @ 22:04:17 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105726
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je moeite hebt met versieren kan je denk ik beter naar een bar gaan dan naar een discotheek om uit te gaan. Want bij een bar kan je wat beter met elkaar praten en is wat meer gericht op die 'praatsfeer' volgens mij dan een disco. Daar meer om te dansen. Zeg maar wat om ontopic te gaan en bedacht me dit en vond het wel oke klinken
Het klinkt prima.

Maar wel de juiste bar, niet naar het Cafe van Ome Sjaan.
C'est la vie
pi_119105742
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb het andersom gedaan in het begin :')
1) Vertrouw op je looks
2) Pop die moves
3) Doe de wenkbrauw

SPOILER
SPOILER
pi_119105787
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Valt mee, ik ben al een stuk volwassener dan een half jaar geleden. Sommige dingen hoef je niet altijd serieus te nemen :')
oh oki. :')
  zondag 11 november 2012 @ 22:05:33 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105822
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

1) Vertrouw op je looks
2) Pop die moves
3) Doe de wenkbrauw

SPOILER
SPOILER
Je bent een sjembek dat zeurt
C'est la vie
pi_119105854
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

1) Vertrouw op je looks
2) Pop die moves
3) Doe de wenkbrauw

SPOILER
SPOILER
_O_
pi_119105941
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat niet zonder hulp gaat redden. Met hulp is alles mogelijk, maar daarvoor moet je het eerst proberen.
Inderdaad. Je moet je er niet voor schamen. Je moet ook niet letten op wat anderen vinden van wat je doet. Ik ben zowel naar mijn studiebegeleidster gegaan als mijn huisarts voor zowel geestelijke als lichamelijke problemen. Nou moet ik wel zeggen dat ik het zelf helemaal gefixed heb, maar ze geven je wel tips enzo.
pi_119105950
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef dawg het volgende:

[..]

oh oki. :')
Ga jij nu maar rijst eten net zoals de armste mensen in de wereld. Toon je sympathie en verhonger jezelf :')_!
pi_119106112
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Inderdaad. Je moet je er niet voor schamen. Je moet ook niet letten op wat anderen vinden van wat je doet. Ik ben zowel naar mijn studiebegeleidster gegaan als mijn huisarts voor zowel geestelijke als lichamelijke problemen. Nou moet ik wel zeggen dat ik het zelf helemaal gefixed heb, maar ze geven je wel tips enzo.
Ja tuurlijk, je doet het wel zelf. Maar wel volgens bepaalde stappen en evt. met medicatie.
pi_119106125
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ga jij nu maar rijst eten net zoals de armste mensen in de wereld. Toon je sympathie en verhonger jezelf :')_!
oki. ~:)
pi_119106177
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef dawg het volgende:

[..]

oki. ~:)
Braaf >:O
  zondag 11 november 2012 @ 22:11:13 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119106198
heloef's niet zo heel effectieve maar toch wel een kern van waarheid hebbende stappenplan

1. wees blij met jezelf (boehoehoegedoe doe je maar thuis)
2. laat je skills naar voren komen (of dat nou praten, dansen of spontaan vingeren is)
3. doen (probeer er niet bij na te denken, dat verpest alleen maar shit)

Tot zover, tot morgen
C'est la vie
  zondag 11 november 2012 @ 22:11:35 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119106220
Feit is dat niemand benzin jan helpen, tevens is het ook zo dat hij niks aan advies aan neemt. Hij slaat alle adviezen af, alle hulp slaat hij af. Het enige juiste wat die kan doen is prof hulp zoeken.

Dat laatste wilt hij niet dus houd het op.

Enige wat hij nu doet is er voor zorgen dat een reeks aan topics over hem gaan.

Het onderwerp van deze reeks is ook al vergeten!

Mijn mening is, Benzin einde verhaal. Het is klaar! Genoeg aandacht aan besteed.
pi_119106231
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Mijn maaltijd voor vandaag bestond enkel uit rijst en saus. Zwaar studentenleven.
Maar ik verhonger niet hoor, nog steeds een goddelijk gespierd lichaam hier.
pi_119106247
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Braaf >:O
nu jij nog volwassen worden en dan kunnen we dit achter ons laten. ~:)
pi_119106278
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
heloef's niet zo heel effectieve maar toch wel een kern van waarheid hebbende stappenplan

1. wees blij met jezelf (boehoehoegedoe doe je maar thuis)
2. laat je skills naar voren komen (of dat nou praten, dansen of spontaan vingeren is)
3. doen (probeer er niet bij na te denken, dat verpest alleen maar shit)

Tot zover, tot morgen
_O-
pi_119106303
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef dawg het volgende:

[..]

nu jij nog volwassen worden en dan kunnen we dit achter ons laten. ~:)
Denken dat ik me op een forum volwassen ga gedragen :')
  zondag 11 november 2012 @ 22:14:07 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119106382
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Je kan het altijd proberen.
C'est la vie
pi_119106401
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Denken dat ik me op een forum volwassen ga gedragen :')
het zou me verbazen inderdaad. ~:)
pi_119106446
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:

Misschien kun je proberen meer open te staan voor de denkbeelden van anderen, zelfs als deze in jouw optiek niet kloppen. Probeer er iets uit te halen waar je wel wat aan hebt en als dat niet kan, laat het dan langs je heen gaan.
Ik zal het proberen
pi_119106489
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef dawg het volgende:

[..]

het zou me verbazen inderdaad. ~:)
De hele tijd met een kerstmuts op posten en zielig doen is volwassen wil je zeggen :')
  zondag 11 november 2012 @ 22:16:28 #134
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119106553
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zal het proberen
En hulp zoeken dan? Als in naar de huisarts met doorverwijzing naar een psycholoog misschien? Of wat dan ook wat de huisarts zegt..
we dan
pi_119106560
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

De hele tijd met een kerstmuts op posten en zielig doen is volwassen wil je zeggen :')
erger je je eraan? ~:)
  zondag 11 november 2012 @ 22:17:22 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119106626
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef dawg het volgende:

[..]

Je moet een :') doen, dat windt mij in ieder geval wel op altijd
we dan
  zondag 11 november 2012 @ 22:17:41 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119106649
Ga eens weg drommel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119106667
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee, ik maak me er niet zo druk om. Ik stel alleen dat het niet heel erg volwassen is.
  zondag 11 november 2012 @ 22:18:02 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119106679
Haantjesgevecht

Inzetten kan per SMS.

Voor Drommeldaris SMSt u Drom AAN naar 2323
Voor dawg SMSt u dawg AAN naar 2323
C'est la vie
pi_119106730
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zal het proberen
het beste is dat je professionele hulp gaat zoeken zodat je je verleden kunt verwerken. daar wordt je leven een stuk leuker van, jij gelukkiger en dan zul je zien dat veel dingen ineens beter gaan.
  zondag 11 november 2012 @ 22:18:49 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119106739
Banbanbanbanbannerdebanbanban
C'est la vie
pi_119106818
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Nee, ik maak me er niet zo druk om. Ik stel alleen dat het niet heel erg volwassen is.
ik schik me naar een medefokker, jij in dit geval.

verder wat re zegt. ~:)
pi_119106950
quote:

[..]

Kijk Re, het begint met deze post waarin Dawg me ineens als onvolwassen betiteld. Natuurlijk had dit beter in de dm gekund maar het is niet mijn keuze geweest om dit open offtopic hierin aan te halen.
pi_119107242
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kijk Re, het begint met deze post waarin Dawg me ineens als onvolwassen betiteld. Natuurlijk had dit beter in de dm gekund maar het is niet mijn keuze geweest om dit open offtopic hierin aan te halen.
het zijn al jouw posts. vrouwen die nat worden van jou in pak ( :') ) past hier niet aangezien dit een serieus topic is en volgens mij mensen als benzin, koffie, comp-lex etc niet op dit soort egotripperij zit te wachten, helder licht.
  zondag 11 november 2012 @ 22:33:54 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119107687
Even iets anders. Maar is het een idee om versiertrucs, dingen gerelateerd aan versieren op te zoeken e.d. en dat te structureren en in de OP te plaatsen. Ik heb het al veel vaker geoppert. Maar het doel van het topic is toch om mensen te helpen, waarbij veel herhaling zit in wat je zegt. Waarom niet die hoofdpunten ordenen in de OP en zo steeds dingen toevoegen.. nu helpen we ook mensen maar gemakkelijke tips en dingen waar je op moet letten kunnen toch beter in de OP gezet worden zodat je dat als algemene informatie hebt (die je ook na zoveel reeksen uiteindelijk wel uitbreidt). Moet ik dit in feedback plaatsen of hier? Er wordt namelijk elke keer overheen gelezen. En voor mijn ego is dat niet erg maar bedoel het is toch geen slecht idee? Lijkt me juist logisch om de belangrijkste kennis te bewaren in plaats van steeds verloren te laten gaan eigenlijk en te herhalen..
we dan
  zondag 11 november 2012 @ 22:36:19 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119107791
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef dawg het volgende:

[..]

het zijn al jouw posts. vrouwen die nat worden van jou in pak ( :') ) past hier niet aangezien dit een serieus topic is en volgens mij mensen als benzin, koffie, comp-lex etc niet op dit soort egotripperij zit te wachten, helder licht.
Hij is er de komende twee weken niet.
Dus laat wat achter na de piep.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Even iets anders. Maar is het een idee om versiertrucs, dingen gerelateerd aan versieren op te zoeken e.d. en dat te structureren en in de OP te plaatsen. Ik heb het al veel vaker geoppert. Maar het doel van het topic is toch om mensen te helpen, waarbij veel herhaling zit in wat je zegt. Waarom niet die hoofdpunten ordenen in de OP en zo steeds dingen toevoegen.. nu helpen we ook mensen maar gemakkelijke tips en dingen waar je op moet letten kunnen toch beter in de OP gezet worden zodat je dat als algemene informatie hebt (die je ook na zoveel reeksen uiteindelijk wel uitbreidt). Moet ik dit in feedback plaatsen of hier? Er wordt namelijk elke keer overheen gelezen. En voor mijn ego is dat niet erg maar bedoel het is toch geen slecht idee? Lijkt me juist logisch om de belangrijkste kennis te bewaren in plaats van steeds verloren te laten gaan eigenlijk en te herhalen..
Prima plan, aan de slag Mulisch.
C'est la vie
pi_119107885
quote:
Zolang het niet PUA is vind ik het best.
pi_119108070
quote:
Ik zou zeggen, doe een poging tot het herformuleren van de OP. :)
  zondag 11 november 2012 @ 22:42:17 #149
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119108080
Ja maar ik heb geen zin om zoiets te maken en dat het helemaal niet gebruikt wordt. Vind het leuk om te maken maar minder leuk als ik dan deel nog wat zie waarbij ik met mijn ongebruikte documentje voor me zit. Daarom vraag ik ook of zoiets via feedback moet ofzo. Of hoe dat het ook echt toegepast gaat worden..

Oke ga het sowieso wel maken dan, morgen ofzo :P zo naar de bar te schaken en drinken

Wordt trouwens sowieso een hele reeks waarin waarschijnlijk ook wel zaken veranderd worden in de OP. Maar uiteindelijk wel een nuttiger OP dan
we dan
pi_119108236
Ummm iemand verder nog versierd ofzo ???
  zondag 11 november 2012 @ 22:50:10 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119108435
Nope, ouderwets gevalletje te lang twijfelen en te laat zijn.
C'est la vie
  zondag 11 november 2012 @ 22:51:13 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119108493
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Nee. Al voel ik me wel een stuk beter en denk ik dat ik op dit moment beter kan versieren dan tot voorkort.
pi_119108991
Topic even doorgelezen ik val niet op mannen in pak
pi_119109459
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
Topic even doorgelezen ik val niet op mannen in pak
Dat pak kan uit, dat weet je he?
pi_119109560
Ja maar dan nog niet zo'n voorliefde voor pakmannen , dan liever iemand die er vlot in een gewone spijkerbroek of andere soort broeken, maar ik denk ook meer dat ik op type stoerdere mannen val en dan valt pak al gauw af.
  zondag 11 november 2012 @ 23:12:10 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119109592
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat pak kan uit, dat weet je he?
Hoeveel let jij op kleding, Straw?
pi_119109602
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar dan nog niet zo'n voorliefde voor pakmannen , dan liever iemand die er vlot in een gewone spijkerbroek of andere soort broeken, maar ik denk ook meer dat ik op type stoerdere mannen val en dan valt pak al gauw af.
James Bond draagt een pak, is die niet stoer?

Heb verder ook niet iets met pakken, al kan het zeker goed staan. Vriendin van me daarentegen glijdt van d'r stoel bij de aanblik van een leuke man in pak. :D
pi_119109618
quote:
Wat leuk dat je het vraagt,

Nou daags terug na een klusje ging ik langs in het cafeetje waar de accordeonist zijn riedeltje speelde zoals gewoonlijk nam ik plaats aan de bar bestelde mij een fijn glas wijn genietende van het stukje muziek op de achtergrond. Zag in mijn ooghoek een prachtige dame binnenkomen zij hing haar jas aan de kapstok en nam langs mij aan de bar plaats.

Uiteraard als een heer betaamt vroeg ik haar of zij een een drankje wilde daarop gaf zij te kennen dat te willen waarop ik een fijn glas wijn bestelde voor haar. Na een fijne conversatie tussen ons beiden vroeg ik haar of zij samen met mij wilde dansen, daar stemde zij mee.

Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.

Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119109713
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:

Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.
Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.

quote:
Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
Niet echt je ding? Op welke manier?
pi_119109761
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

James Bond draagt een pak, is die niet stoer?

Heb verder ook niet iets met pakken, al kan het zeker goed staan. Vriendin van me daarentegen glijdt van d'r stoel bij de aanblik van een leuke man in pak. :D
Ik persoonlijk vind Thor stoerder maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik denk dat ik er gewoon echt niets mee heb , mannen met tattoo's daarentegen vind ik weer sexy :Y Ik denk dus dat een boel vrouwen op verschillende types vallen .
pi_119109792
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.

[..]

Niet echt je ding? Op welke manier?
Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.
pi_119109985
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.
Ah, aha.
  zondag 11 november 2012 @ 23:24:21 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119110115
Ik moest het ook twee keer lezen voordat ik het door had.
C'est la vie
pi_119110177
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, aha.
Vrouwen versieren is voor mij een koud kunstje echt hoef enkel een hengel uit te gooien en heb beet. Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen niet :')
pi_119110290
Wordt ook hier weer eens hoog tijd voor een meisje in mn leven na ruim 2,5 jaar vrijgezel. Vooral met de feestdagen weer voor de deur, maten die de laatste tijd steeds vaker op zaterdag kiezen voor een avondje met hun meisje dan voor stappen, maar vooral omdat ik erg graag van mezelf wil weten hoe ik nu, als een stuk meer ervaren iemand met een relatie om zal gaan.

Ben volgens mij heel erg veranderd vergeleken met 3 jaar geleden, kan me nu ook niet meer voorstellen dat ik toen op die manier in een relatie stond. Maarja, nu nog een leuk meisje vinden.. Kom er erg weinig tegen moet ik zeggen. Ga sowieso niet meer zovaak echt uit, afgezien van een avondje kroeg/bios/uiteten ofzo..
pi_119111431
Ik ben er nog gewoon hoor Heloef :')
  maandag 12 november 2012 @ 00:23:29 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119112025
quote:
onbewust, maar hij was al bezet.
pi_119112107
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

onbewust, maar hij was al bezet.
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .
Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets doe dan in een wespennest zit waar ik toch echt niet in wil zitten.
pi_119112287
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen niet :')
Tja, omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
  maandag 12 november 2012 @ 01:14:14 #170
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_119112793
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat leuk dat je het vraagt,

Nou daags terug na een klusje ging ik langs in het cafeetje waar de accordeonist zijn riedeltje speelde zoals gewoonlijk nam ik plaats aan de bar bestelde mij een fijn glas wijn genietende van het stukje muziek op de achtergrond. Zag in mijn ooghoek een prachtige dame binnenkomen zij hing haar jas aan de kapstok en nam langs mij aan de bar plaats.

Uiteraard als een heer betaamt vroeg ik haar of zij een een drankje wilde daarop gaf zij te kennen dat te willen waarop ik een fijn glas wijn bestelde voor haar. Na een fijne conversatie tussen ons beiden vroeg ik haar of zij samen met mij wilde dansen, daar stemde zij mee.

Hahaha wat een top verhaal!
  maandag 12 november 2012 @ 08:36:15 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114349
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .
Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets doe dan in een wespennest zit waar ik toch echt niet in wil zitten.
Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.
Uiteindelijk nog wel met hem en z'n vriendin om 7 uur smorgens bij hen op de bank na zitten borrelen :')
pi_119114373
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.
Uiteindelijk nog wel met hem en z'n vriendin om 7 uur smorgens bij hen op de bank na zitten borrelen :')
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?
  maandag 12 november 2012 @ 08:41:11 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114394
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?
Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.
pi_119114483
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.
;(
pi_119114603
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
pi_119114631
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind Thor stoerder maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik denk dat ik er gewoon echt niets mee heb , mannen met tattoo's daarentegen vind ik weer sexy :Y Ik denk dus dat een boel vrouwen op verschillende types vallen .
Want pakmannen zijn per definitie anders dan tattoo mannen?
  maandag 12 november 2012 @ 08:58:19 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114657
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
Nou ooit was er iemand die zei dat hij er wel goed uitzag in pak, of tenminste nette broek / overhemd. Maar toen ik het uiteindelijke resultaat zag zou je hem beter in spijkerbroek kunnen zien en een tshirtje :+

Maar denk ook dat het te maken had met de stof, kleur en hoe het gedragen werd. :Y
pi_119114671
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk ook dat het te maken had met de stof, kleur en hoe het gedragen werd. :Y
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Sommige mannen zien er uit alsof hun pak heel oncomfortabel is. Die worden er juist heel zelfbewust van oid.
pi_119114739
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou ooit was er iemand die zei dat hij er wel goed uitzag in pak, of tenminste nette broek / overhemd. Maar toen ik het uiteindelijke resultaat zag zou je hem beter in spijkerbroek kunnen zien en een tshirtje :+

Je hebt het nou toch niet over mij? :o

Maar ja, je moet een pak, of welke kleding dan ook, for that matter, wel dragen alsof je het lekker vindt zitten. Sommige mensen zien er nogal bescheten uit in een pak, en die kunnen beter gewoon wat anders dragen.
  maandag 12 november 2012 @ 09:05:35 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119114763
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Je hebt het nou toch niet over mij? :o

Maar ja, je moet een pak, of welke kleding dan ook, for that matter, wel dragen alsof je het lekker vindt zitten. Sommige mensen zien er nogal bescheten uit in een pak, en die kunnen beter gewoon wat anders dragen.
Nee heb het niet over jou. Jij zag/ziet er goed uit :*

Nouja hij vond het zelf lekker zitten, alleen zag het er niet uit. tenminste niet zoals het beeld dat je krijgt van een man in pak/netjes.
Achja zelfs als een spijkerbroek. Je kan hip doen en gewoon een goed zittende spijkerbroek aantrekken of die blauwe nerdspijkerbroeken. Ondertussen heb je het beiden over een spijkerbroek enkel het resultaat is bij beide erg verschillend.
pi_119114813
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee heb het niet over jou. Jij zag/ziet er goed uit :*

Nouja hij vond het zelf lekker zitten, alleen zag het er niet uit. tenminste niet zoals het beeld dat je krijgt van een man in pak/netjes.
Achja zelfs als een spijkerbroek. Je kan hip doen en gewoon een goed zittende spijkerbroek aantrekken of die blauwe nerdspijkerbroeken. Ondertussen heb je het beiden over een spijkerbroek enkel het resultaat is bij beide erg verschillend.
Ik weet zeker dat veel van de mensen die problemen hebben met versieren al heel erg gebaat zouden zijn bij een wat vlotter uiterlijk. Ik ken wel wat mensen in het echt die ook geen reet klaarspelen met vrouwen en als je ze ziet zou je ze werkelijk nog geen stuiver geven. Afzichtelijke kleding, oud, slecht zittend, totaal niet bij de tijd. Een kleine make-over doet je er niet alleen goed uitzien, het draagt ook bij aan je zelfvertrouwen.
  maandag 12 november 2012 @ 09:41:27 #182
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_119115405
Ik heb gisteravond het liefste ooit gehoord, een meisje zei dat ze hoopte dat ze over mij ging dromen vannacht :@
Op elke fokker past een bril.
  maandag 12 november 2012 @ 10:13:22 #183
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119116267
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb gisteravond het liefste ooit gehoord, een meisje zei dat ze hoopte dat ze over mij ging dromen vannacht :@
:D walgelijk :D

Dat zijn van die standaard walgelijke opmerkingen :D
  maandag 12 november 2012 @ 10:22:11 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119116505
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 10:13 schreef ook_gek het volgende:

:D walgelijk :D

Dat zijn van die standaard walgelijke opmerkingen :D
Ik vind het leuker om achteraf te horen dat iemand over me gedroomd heeft :D
  maandag 12 november 2012 @ 10:26:14 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119116604
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind het leuker om achteraf te horen dat iemand over me gedroomd heeft :D
Ja weet ik, dat soort dingen werken altijd goed :D

Iemand speciaal laten voelen werkt altijd goed.

Stappen was wel leuk, maar toch minder leuk dan wanneer jij mee bent!

Ik ga snel slapen, ik ga namelijk vast over je dromen!

Als jij in de kroeg staat val je direct op tussen iedereen, die glimlach, die mooie ogen! :@

En zo kan je nog heel wat bedenken :P
  maandag 12 november 2012 @ 10:26:40 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119116612
Ieuw :r
  maandag 12 november 2012 @ 10:28:51 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119116669
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Ieuw :r
Dat zeg ik, walgelijk!

Zelfde als je stuurt dat je hoopt over de persoon in kwestie te gaan dromen :D
  maandag 12 november 2012 @ 10:30:41 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119116706
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef ook_gek het volgende:
Dat zeg ik, walgelijk!

Indeed. Vind dat zo zinloos en zo overdreven vooral. Het werkt bij mij meestal averechts dan dat hun bedoeling is :+
  maandag 12 november 2012 @ 10:31:09 #189
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119116716
Ik ben ook geen pakkenman maar voor de geinteresseerden, ik sta een paar keer in pak in mijn fotoboek :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 november 2012 @ 10:32:48 #190
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_119116748
quote:

[..]

Dat zeg ik, walgelijk!

Laat die arme jongen nou in de waan :(!
Op elke fokker past een bril.
  maandag 12 november 2012 @ 10:37:20 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119116855
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Laat die arme jongen nou in de waan :(!
Zelfs als je een boos smilie gebruikt blijft je reactie lief :@

Walgelijk :D

Oke oke oke, ze is met een nat stringetje wakker geworden wegens een droom over je!

Zo weer goed gemaakt :+
pi_119118508
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ja en hoe weet jij in hoeverre het echt zo ernstig was? Sorry hoor maar stalken op je 15e op de manier wat hij zegt... Wat weet jij ervan wat er gebeurd is en hoe ernstig het is geweest? Voor hetzelfde geld was het een meid die geilde op aandacht en hebben ze benzin onevenredig hard teruggepakt voor iets wat echt gewoon een kalverliefde was waarbij hij misschien iets te ver ging. Wordt een beetje zat van dat gepraat over hoe vreselijk dat stalken wel niet was terwijl het vooral het woordje is wat zo erg lijkt. De informatie die benzin erover geeft lijkt eerder op onhandigheid en een harde vergeldingsactie daarna

Plus het feit dat hij uitgekotst wordt zegt veel over jullie zelf. Aangezien hij net als Kree vaak erg belachelijk wordt gemaakt onnodig. In het echt zou dit belachelijk gedrag zijn wat jullie vertonen, het wordt alleen maar 'geaccepteerd' omdat het op internet is. Hij verzuipt van mijn part in zelfmedelijden en neemt adviezen misschien niet altijd ter harte. Maar dat is geen reden om iemand uit te kotsen en zo te behandelen.
Eens
Do what you love, love what you do!
pi_119120233
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Want pakmannen zijn per definitie anders dan tattoo mannen?
Mijn ervaring vaak wel , die dragen vaak liever jeans en andere kleding dan een pak.
  maandag 12 november 2012 @ 12:20:42 #194
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119120276
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mijn ervaring vaak wel , die dragen vaak liever jeans en andere kleding dan een pak.
Waarom niet gewoon allebei? Een man hoeft toch ook niet 7 dagen per week in een pak rond te lopen? :)
  maandag 12 november 2012 @ 12:21:55 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119120320
Een pak is ook zo overdreven altijd vind ik :D
pi_119120342
Nou ik houd niet van mannen in pak dus ga ook niet voor allebei. :6
pi_119120393
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Een pak is ook zo overdreven altijd vind ik :D
Oh dank je dank je dank je. Ik ben dus niet de enige die niet van pakken houd en het merendeel mannen wat ik ken en zie die lopen liever in jeans en andere kleding dan dat ze in een pak rond willen lopen.
pi_119121732
quote:

[..]

Dat zeg ik, walgelijk!

Na een tijdje kan het wel vind ik :@
pi_119122097
quote:
16s.gif Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik houd niet van mannen in pak dus ga ook niet voor allebei. :6
pi_119122363
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Na een tijdje kan het wel vind ik :@
Vind ik ook. Hangt nogal af van de context. Bij sommigen is het creepy, bij anderen lief. O+
  maandag 12 november 2012 @ 13:27:13 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119122473
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind ik ook. Hangt nogal af van de context. Bij sommigen is het creepy, bij anderen lief. O+
Het is walgelijk :D
pi_119122522
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb het wel eens gezegd, en gemeend ook. Dan snap ik het probleem niet zo?
Nu is het ook wel eens uitgekomen, en dat was echt totaal niet cool. :') Maar ik uitte dat ik hoopte dat ik een leuke droom zou hebben. :P

Maar goed, ik zeg ook wel eens dingen als ik hou van je, en ik wou dat je bij me was, en meer van dat soort walgelijke zaken.
pi_119122529
quote:

[..]

Waarom dan precies?
Ik vind het alleen walgelijk als iemand dat zegt die je net een paar dagen kent.
  maandag 12 november 2012 @ 13:34:07 #204
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119122689
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom dan precies?
Ik vind het alleen walgelijk als iemand dat zegt die je net een paar dagen kent.
Ligt aan de persoon vind ik.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 november 2012 @ 13:37:11 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119122785
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb het wel eens gezegd, en gemeend ook. Dan snap ik het probleem niet zo?
Nu is het ook wel eens uitgekomen, en dat was echt totaal niet cool. :') Maar ik uitte dat ik hoopte dat ik een leuke droom zou hebben. :P

Maar goed, ik zeg ook wel eens dingen als ik hou van je, en ik wou dat je bij me was, en meer van dat soort walgelijke zaken.
Als je iemand aan het versieren bent en dat soort teksten gebruiken? Is toch walgelijk.

Maar het werkt wel! :P

quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom dan precies?
Ja ik ook :)

Al zijn veel dingen ook best walgelijk als je elkaar langer kent.
pi_119122951
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je iemand aan het versieren bent en dat soort teksten gebruiken? Is toch walgelijk.

Maar het werkt wel! :P
Oh zo, ja daar heb je wel gelijk in.
Doet me altijd een beetje denken aan msn hosselen toen ik 13 was. :P
  maandag 12 november 2012 @ 13:50:27 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119123239
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oh zo, ja daar heb je wel gelijk in.
Doet me altijd een beetje denken aan msn hosselen toen ik 13 was. :P
Precies! Al doe ik het soms nog wel eens even lachen en het altijd!
pi_119123338
quote:

[..]

Het is alleen walgelijk als het gevoel niet wederzijds is.
  maandag 12 november 2012 @ 13:58:27 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119123515
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is alleen walgelijk als het gevoel niet wederzijds is.
Het is walgelijk als je het gebruikt om iemand te versieren ;)
pi_119124288
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is walgelijk als je het gebruikt om iemand te versieren ;)
Hangt er vanaf in welk stadium van het versieren je zit. :)
pi_119125460
Ik heb laatst nogal een hitsige droom over iemand gehad en nu hoop ik dat ik die persoon niet tegenkom, ik vind dat zo genant , ik weet me dan geen houding te geven.
  maandag 12 november 2012 @ 14:54:17 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119125621
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hangt er vanaf in welk stadium van het versieren je zit. :)
Begin
  maandag 12 november 2012 @ 14:54:35 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119125635
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb laatst nogal een hitsige droom over iemand gehad en nu hoop ik dat ik die persoon niet tegenkom, ik vind dat zo genant , ik weet me dan geen houding te geven.
Je kan je droom ook gewoon uit laten komen
  maandag 12 november 2012 @ 14:55:35 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119125682
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je bang dat die persoon ruikt dat je met een nat slipje bent wakker geworden wegens een wilde droom over jullie samen?

Zo ja, schoon slipje aan en niks aan het handje :+
pi_119125822
Nee maar ik ken de persoon dus gewoon en ga er weleens mee om door zo'n rare droom ga je de ander ineens heel ander bekijken en hoe ik mezelf ken in dat soort situaties is nogal klunzerig en weet me dan vaak geen houding te geven dat is het meer.
  maandag 12 november 2012 @ 14:59:13 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119125869
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar ik ken de persoon dus gewoon en ga er weleens mee om door zo'n rare droom ga je de ander ineens heel ander bekijken en hoe ik mezelf ken in dat soort situaties is nogal klunzerig en weet me dan vaak geen houding te geven dat is het meer.
Blijf er maar 1 optie over. Vragen of je droom uit mag komen :P
pi_119125929
Denk het dan ook :@
  maandag 12 november 2012 @ 15:06:27 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119126144
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
Denk het dan ook :@
Als dat geeeeen neuken word! Als dat geeeeen neuken word!!!

Daaaaar moettttt eeeeeen piemol in, daar moe een piemol in!!!
  maandag 12 november 2012 @ 15:07:48 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119126198
quote:
Maar stel je zou tijdens je relatie over sex met je ex dromen. Heeft dat dan ook invloed op je relatie.
(of andersom, dat je hem hoort praten in z'n slaap over seks met zijn ex)
pi_119126313
quote:
Wat een lange zin. :o

Maar herkenbaar, zo ben ik jongens na een droom ineens aantrekkelijk gaan vinden.
pi_119126352
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar stel je zou tijdens je relatie over sex met je ex dromen. Heeft dat dan ook invloed op je relatie.
(of andersom, dat je hem hoort praten in z'n slaap over seks met zijn ex)
Dat heeft toch vaak inderdaad ook invloed op de relatie , want heel eerlijk als ik in een relatie zit en ik begin over mijn ex te dromen , dan denk ik dat ik nog niet echt klaar ben voor een relatie met een nieuw persoon want dromen over een ex is meestal wel een heel groot teken aan de wand dat je nog met iemand anders in je hoofd zit.

Als hij zou praten in zijn slaap over zijn ex in zijn dromen dan zou ik er ook nog niet zo zijn of hij dan wel echt klaar is voor relatie met me want ja dat is echt heel vaak niet zo goed punt in relaties.
Ik weet dat dromen dromen zijn maar soms ben je met dingen te veel onbewust bezig en komt dat in dromen naar boven.
  maandag 12 november 2012 @ 15:12:36 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119126371
Jullie moeten meer neuken, jullie dromen zo wegens gebrek aan sex :P
pi_119126419
Of minder boeken zoals 50 tinten grijs lezen want ik geloof dat dat boek me iets te veel rode oortjes bezorgd heeft
  maandag 12 november 2012 @ 15:13:54 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119126427
Serieus!? Men het zijn maar dromen. Die zeggen niets, die betekenen altijd heel wat anders dan je daadwerkelijk droomt. Dus een ex in je droom kan voor iets heel anders staan dan evt relatieproblemen / toe zijn aan een relatie.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb seks genoeg, maar vind het altijd wel leuk als ik een geile seksdroom heb :9
pi_119126441
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Of minder boeken zoals 50 tinten grijs lezen want ik geloof dat dat boek me iets te veel rode oortjes bezorgd heeft
Jij bent ook echt HET type 50shades of gray lezeres.
pi_119126453
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Serieus!? Men het zijn maar dromen. Die zeggen niets, die betekenen altijd heel wat anders dan je daadwerkelijk droomt. Dus een ex in je droom kan voor iets heel anders staan dan evt relatieproblemen / toe zijn aan een relatie.
Mee eens.
  maandag 12 november 2012 @ 15:15:04 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119126476
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij bent ook echt HET type 50shades of gray lezeres.
Ik heb het ook gelezen (tenminste, de eerste twee delen) en als ik er iets niet van kreeg waren het wel rode oortjes of een nat slipje :')
  maandag 12 november 2012 @ 15:15:10 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119126480
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Als dat je geil maakt :D man is zo soft als het maar kan :{w
pi_119126547
sowieso pornoboeken. :')
pi_119126555
Ik moet daaraan toevoegen dat het ook ligt aan welke ex , als het een ex is van jaren terug die ik uberhaupt nooit meer spreek nooit meer zie dan is er geen vuiltje aan de lucht maar als het een ex is die nogal recentelijk is dus precies daarvoor ofzo. Ja dan zet me dat wel even aan het denken of ik dan echt helemaal over die persoon heen ben.
  maandag 12 november 2012 @ 15:18:17 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119126604
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
sowieso pornoboeken. :')
Ow daar heb ik wel wat mee :9
pi_119126828
Trouwens is 50 shades of Grey eigenlijk precies 9 1/2 weeks alleen eindigt 91/2 weeks wat minder positief .
pi_119126900
ik weet niets over 50 shades of grey en dat wil ik graag zo houden :X
pi_119126902
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
In mijn ervaring is het precies andersom. Meer dromen over seks bij meer actie.
  maandag 12 november 2012 @ 15:28:01 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119126984
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaat minder worden na lang seksueel actief zijn ;)
pi_119127093
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaat minder worden na lang seksueel actief zijn ;)
Misschien bij mannen maar ik ben het eigenlijk wel met Strawberry eens, bij mij betekenen juist ook meer er over dromen juist vaak meer seks.
pi_119127316
oh dan ben ik een man *O* :D
  maandag 12 november 2012 @ 15:50:12 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119127843
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Pvoesss het volgende:
oh dan ben ik een man *O* :D
Nooit meer zittend plassen *O*
  maandag 12 november 2012 @ 15:51:43 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119127895
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 1 keer gedaan.
pi_119128102
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 3 keer gedaan.
En het waren fockin bizarre dromen. :')
  maandag 12 november 2012 @ 15:59:20 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119128175
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Anaal verkracht met een druppelende anus van het sperma?

En wakker geworden met een vochtige anus?
pi_119128328
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 1 keer gedaan.
Ik heb er wel eens over gedroomd, maar meestal wist ik in de droom dat er iets niet klopte en daarna werd ik altijd wakker :P
  maandag 12 november 2012 @ 16:07:36 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119128455
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens over gedroomd, maar meestal wist ik in de droom dat er iets niet klopte en daarna werd ik altijd wakker :P
Dat had ik vroeger ook. _O-

Tot laatst toen had ik gewoon seks met een kennis in een droom. :')
C'est la vie
  maandag 12 november 2012 @ 16:11:04 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119128617
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hoe bizar?

quote:

[..]

Dit ja. _O-
  maandag 12 november 2012 @ 16:12:23 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119128683
quote:

[..]

Huh wat heb ik sex op dit moment? Dat kan echt nooit! Onmogelijk!!! Dit moet wel een droom zijn moment?
pi_119128767
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Anaal verkracht met een druppelende anus van het sperma?

En wakker geworden met een vochtige anus?
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe bizar?
Een zombie, een romp (zonder hoofd, armen, benen) en 1 keer was het een truuk om me af te maken.
  maandag 12 november 2012 @ 16:19:50 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119128935
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Een zombie, een romp (zonder hoofd, armen, benen) en 1 keer was het een truuk om me af te maken.
Je wilt een "vrouw" zonde hoofd, armen en benen neuken? Daar heb jij seksuele dromen over? Dude dat is ziek :r
pi_119129478
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je wilt een "vrouw" zonde hoofd, armen en benen neuken? Daar heb jij seksuele dromen over? Dude dat is ziek :r
Ach, als het bij dromen blijft.
  maandag 12 november 2012 @ 16:38:00 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119129604
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:

Sinds wanneer is dromen hetzelfde als willen? :')
  maandag 12 november 2012 @ 16:44:23 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119129859
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dromen hetzelfde als willen? :')
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen :P
  maandag 12 november 2012 @ 16:47:33 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119129973
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen :P
Wat een onzin zeg.
  maandag 12 november 2012 @ 16:50:38 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119130111
quote:
Mijn verlangen was vroeger idd om wc's te laten overstromen :')

Helaas dromen en werkelijkheid staan niet 1 op 1. Ja dromen zijn noodzakelijk om je hersenen rust te bieden enzo. Maar wát je droomt zegt helemaal niets over wat je wil (bewust of onbewust)
  maandag 12 november 2012 @ 16:51:20 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119130135
Hoho ik wou helemaal geen seks met de persoon waarover ik droomde. :')

Daarnaast droom ik ook wel eens dat ik onder een metro beland. Tsja dat is geen verlangen van mij. _O-
C'est la vie
pi_119130345
quote:

[..]

Dat is onzin. Het kunnen ook juist dingen zijn die je niet wilt.
  maandag 12 november 2012 @ 16:56:25 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119130346
:P <-- staat er he. Niet meteen alles zo serieus nemen :{w
pi_119131376
Kleding maakt wel de man. Mannen in pak :9

Andersom voel ik mij ook veel fijner als ik goed gekleed ga
pi_119131402
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Kleding maakt wel de man. Mannen in pak :9

Andersom voel ik mij ook veel fijner als ik goed gekleed ga
Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pak :P
pi_119131493
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pak :P
dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetje O+
pi_119131607
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetje O+
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?
pi_119131644
echt mooie pakken zijn maatpakken en die zijn doorgaans erg prijzig. en niet iedereen staat een pak, in het bedrijfsleven vooral kom je mensen in pak tegen omdat ze te dom zijn hun werk fatsoenlijk uit te voeren en denken dat dat door een pak te dragen gemaskeerd wordt. :7
  maandag 12 november 2012 @ 17:28:20 #261
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119131659
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heel veel mannen staat het gewoon geweldig
pi_119131705
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

als een pak goed zit staat 't gewoon mooi, kleding maakt de man
SPOILER
pi_119131716
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
pi_119131759
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
zolang het geen afritsbroeken zijn :p
pi_119131781
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zolang het geen afritsbroeken zijn :p
Joggingbroek dus :P
pi_119131846
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, een uniform.

Nee niet alle.
pi_119131895
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

nee, juist niet. vind ik.
pi_119131918
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel, een uniform.

Nee niet alle.
Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?
pi_119131936
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Joggingbroek dus :P
ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatste
pi_119131942
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?
Nee, bestaat niet.
pi_119131997
quote:
16s.gif Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, bestaat niet.
Nogal schraal dan, van de bestaande modewereld :')
Miljoenen kunnen ze verdienen, miljarden kunnen ze omzetten, maar leuke kleding bedenken ho maar :{
pi_119132019
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatste
Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goed :P
Ik moet een beter alternatief hebben...O wacht, deze discussie hebben we al gehad! :D
pi_119132088
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nogal schraal dan, van de bestaande modewereld :')
Miljoenen kunnen ze verdienen, miljarden kunnen ze omzetten, maar leuke kleding bedenken ho maar :{
Wat vind jij leuke kleding dan.
pi_119132093
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goed :P
Ik moet een beter alternatief hebben...O wacht, deze discussie hebben we al gehad! :D
jogging etc zit zo hobbezakkerig
pi_119132104
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

schotse rokken denk ik. ~:)
pi_119132127
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.
Ik heb echt geen gevoel voor mode, ben een blinde modehork :')
pi_119132168
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.
Ik heb echt geen gevoel voor mode, ben een blinde modehork :')
Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.
pi_119132296
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.
YES! *O*

En ja, 95% is voor mij comfort en de overige 5% is niet voor lul lopen :P
pi_119132598
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

YES! *O*

En ja, 95% is voor mij comfort en de overige 5% is niet voor lul lopen :P
voor zover je weet :p
pi_119132745
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

voor zover je weet :p
Voor zover ik weet ja :P
  maandag 12 november 2012 @ 20:21:17 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119139261
Ik draag graag pakken, maar alleen naar begrafenissen. :)
C'est la vie
pi_119140868
Bruiloften, feestjes, zakelijke evenementen.. :P

Ik had in oktober een bruiloft, en had werkelijk een schitterende jurk aan. Heb me nog nooit zo goed gevoeld. Echt zo van.. Altijd al eens willen hebben. 1 januari hebben we een gala. Ook nog nooit geweest. Soms is dress to impress wel erg tof O+
  maandag 12 november 2012 @ 20:50:56 #283
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_119141046
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dit kan ik bevestigen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119145336
Kledingtip: draag waar jij je lekker in voelt mits dat geen vodden zijn.
pi_119145471
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar voel mij zo happy happy happy in oude afgedragen kleding O+
  maandag 12 november 2012 @ 22:06:35 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119145504
quote:
Amen
C'est la vie
pi_119146374
quote:
Maar sommige vodden zitten zo lekker :@
Ik gebruik ze als pyjama om ze toch nog te kunnen dragen.
pi_119146444
quote:
Vodden zitten wel altijd lekker ruim :)
pi_119147541
Net overhemd en een nette jas doet inderdaad wel veel.

Maar ja, veel te duur allemaal :P Ik heb hier wel wat overhemden van Hugo Boss en Profuomo liggen, maar om nou te zeggen dat ik er heel gelukkig van word dat ik 100 euro per overhemd kwijt was.. nee.

De laatste tijd loop ik er weer heel casual bij.. recession style. Het liefste loop ik erbij in een spijkerbroek, gympen en een t-shirt. Als het weer dat toelaat natuurlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tangledup op 12-11-2012 22:46:56 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_119148752
recession style. :D

ik ook wel een beetje :@

ik koop laatste tijd wel veel Levi's kleding: ongedwongen en ruig. Vind ik wel tof, maar nogal duur.

kleding lijkt mij wel belangrijk om de vrouwtjes aan te trekken; kleding maakt de man.
Nosce te ipsum.
pi_119149001
Mijn kleding komt voor het grootste deel niet onder de 100,- uit per stuk in de aanbieding nog wel :')

Gelukkig ben ik niet zo'n shopper :')

Overigens draag ik ook wel eens 'slordige' kleding, maar merk geen enkel verschil in aandacht. Niks blijft niks.

Maar ik kijk niet naar prijs als ik in de winkel loop. Hoewel het niet te gek moet worden.
pi_119149276
Ik heb wel een verschil in aandacht gemerkt door iets anders.. sinds ik breder ben, omdat ik al ruim een jaar sport. Dat werkt blijkbaar wel.

Zelfs mijn vriendin heeft een paar keer gezegd dat ik er veel mannelijker (maar ook ouder) door uitzie.

Dus naar de sportschool gaan helpt..
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_119150528
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb wel een verschil in aandacht gemerkt door iets anders.. sinds ik breder ben, omdat ik al ruim een jaar sport. Dat werkt blijkbaar wel.

Zelfs mijn vriendin heeft een paar keer gezegd dat ik er veel mannelijker (maar ook ouder) door uitzie.

Dus naar de sportschool gaan helpt..
Ik hoorde dat vooral een oefening die de "squat" heet erg goed voor je is?
pi_119150556
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef Tangledup het volgende:
Net overhemd en een nette jas doet inderdaad wel veel.

Maar ja, veel te duur allemaal :P Ik heb hier wel wat overhemden van Hugo Boss en Profuomo liggen, maar om nou te zeggen dat ik er heel gelukkig van word dat ik 100 euro per overhemd kwijt was.. nee.

De laatste tijd loop ik er weer heel casual bij.. recession style. Het liefste loop ik erbij in een spijkerbroek, gympen en een t-shirt. Als het weer dat toelaat natuurlijk.
Kan je gewoon bij de c&a kopen hoor :')
pi_119150596
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Kan je gewoon bij de c&a kopen hoor :')
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Faxie het volgende:
Mijn kleding komt voor het grootste deel niet onder de 100,- uit per stuk in de aanbieding nog wel :')

Gelukkig ben ik niet zo'n shopper :')

Overigens draag ik ook wel eens 'slordige' kleding, maar merk geen enkel verschil in aandacht. Niks blijft niks.

Maar ik kijk niet naar prijs als ik in de winkel loop. Hoewel het niet te gek moet worden.
Volgens mij heb ik geen kleren van boven de 50 euro :') (inclusief schoenen, exclusief pakken :') )
pi_119150642
Maar ik denk eerder dat de man de kleren maakt...
pi_119151309
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef AlexanderC het volgende:
kleding lijkt mij wel belangrijk om de vrouwtjes aan te trekken; kleding maakt de man.
Dat klopt inderdaad. Als ik eenmaal een inkomen krijg dan koop ik nieuwe kleren en als ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, dan begin ik aan een Roaccutane kuur. Tot dan blijf ik gewoon zonnebanken en veel sporten. Tja, je moet soms wat over hebben voor een normaal uiterlijk (en uitstraling). Pas totdat deze problemen gefixed zijn zet ik het relatiegebeuren even aan de kant. Het interesseert me niet zo meer nu ik een aantal andere dingen voor mezelf gefixed heb, zoals mijn sociale situatie.
pi_119151342
geld moet je hebben. kleding boeit niet.
pi_119152994
Euhms tja kleding, loop ook gewoon in wat ik lekker vind en dat zijn blousejes meestal, maar ok ook op bruiloft (tja dan moet het he) zo'n pak jasje aan, voelde me er voor mezelf niet echt lekker in eigenlijk.

Maar toch vallen meiden erop lijkt het, maar dat kan ook liggen aan de setting.
Zou er niet een kroeg ofzo mee instappen never :P

Maarja kleding is toch niet het belangrijkste uiteindelijk.
Goh wat zijn meiden toch lastig :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:07:23 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119153687
Ben nu even de saaie moraalridder (en chat volgende keer ook weer vrolijk mee) maar is wel beetje veel slowchat eigenlijk ;)
we dan
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:07:41 #301
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119153688
Of eigenlijk wel veel over pakken dan in ieder geval :7
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')