abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119103187
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zou je misschien ook op de rest van mijn post willen reageren?

Edit:Bovendien, waarom waren die vrouwen dan gemeen tegen je? Ze hadden niks met het stalkgebeuren te maken, toch?
Het is een antwoord op de hele post. Ik kan er niet veel meer van maken dan dat.

Op die edit heb ik geen antwoord, zoals ik ook zei in het antwoord op je post; misschien gewoon de verkeerde meisjes of mijn lichaamstaal of wat dan ook.
  zondag 11 november 2012 @ 21:25:06 #52
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119103216
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jouw geschiedenis is vergelijkbaar met dat van mij en ik kan je eerlijk vertellen dat je een dergelijke achterstand nooit meer volledig zal inhalen.
Dat is dus echt niet waar. Jullie moeten elkaar niet zo de put in praten, je kan het wel degelijk inhalen. Natuurlijk is de pubertijd en je jeugd een belangrijke tijd voor je ontwikkeling, maar het is niet zo dat je helemaal niets geleerd hebt in die tijd. En als je ouder en wijzer wordt kan je bepaalde dingen ook sneller oppikken en maak je minder snel de fouten die pubers wel maken.

Ik durf zelfs te beweren dat je veel mensen nog zult kunnen inhalen en een voorsprong op kunt bouwen als je maar hard genoeg aan jezelf werkt :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119103320
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is een antwoord op de hele post. Ik kan er niet veel meer van maken dan dat.

Op die edit heb ik geen antwoord, zoals ik ook zei in het antwoord op je post; misschien gewoon de verkeerde meisjes of mijn lichaamstaal of wat dan ook.
Maar er moet toch een reden zijn waarom die vrouwen, die niks met het hele stalkgebeuren te maken hebben, ook gemeen tegen jou doen?

En er moet toch een reden zijn waarom alleen maar jou dit overkomt? Er is -niemand- hier die hetzelfde over vrouwen denkt. Niemand die zich gemeld heeft en heeft gezegd "Ja, ik vind ook (bijna) alle vrouwen gemeen".

Denk je serieus niet dat het misschien gewoon aan jou ligt?
  zondag 11 november 2012 @ 21:30:25 #54
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103558
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat is dus echt niet waar. Jullie moeten elkaar niet zo de put in praten, je kan het wel degelijk inhalen. Natuurlijk is de pubertijd en je jeugd een belangrijke tijd voor je ontwikkeling, maar het is niet zo dat je helemaal niets geleerd hebt in die tijd. En als je ouder en wijzer wordt kan je bepaalde dingen ook sneller oppikken en maak je minder snel de fouten die pubers wel maken.

Ik durf zelfs te beweren dat je veel mensen nog zult kunnen inhalen en een voorsprong op kunt bouwen als je maar hard genoeg aan jezelf werkt :)
Wel mee eens. Met kanttekening dat het niet altijd even realistisch is om te denken dat je echt mensen heel veel nog in kan halen, maar het gebeurd en kan best ja. En zo moet je ook denken. Ik denk dat nu je ouder bent je ook relatief nog wel sneller juist vooruitgang zou kunnen boeken omdat je nu wel beter het hele plaatje begrijpt. Vroeger was alles nieuw maar nu heb je wel een vollediger plaatje van waaruit je kan werken. Het is natuurlijk wel afhankelijk van veel zaken maar als je echt aan jezelf werkt, oefent e.d. dan kan je heel ver komen :) En je eroverheen zetten dat je nou eenmaal pech hebt gehad in je verleden. Zelfmedelijden is gewoon niet sexy, niet tof, niet leuk, niks. Werken vanuit wat je hebt en niet steeds terugvallen op je verleden als excuus hoe het nu blijft gaan. Je moet geen excuus willen, je wil succes hebben en zelfmedelijden helpt daar niet bij
we dan
pi_119103666
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik heb op bepaalde gebieden enorm veel voorsprong op andere mensen, maar laten dat nou net gebieden zijn die uiteindelijk helemaal niet belangrijk zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119103680
quote:
"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
bloeb

quote:
relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie
bloeb

quote:
ik ben veel meer gesloten/a-relaxed tegen vrouwen
tadaa!
pi_119103738
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar er moet toch een reden zijn waarom die vrouwen, die niks met het hele stalkgebeuren te maken hebben, ook gemeen tegen jou doen?

En er moet toch een reden zijn waarom alleen maar jou dit overkomt? Er is -niemand- hier die hetzelfde over vrouwen denkt. Niemand die zich gemeld heeft en heeft gezegd "Ja, ik vind ook (bijna) alle vrouwen gemeen".

Denk je serieus niet dat het misschien gewoon aan jou ligt?
Zoals ik zei, ik heb geen idee.

Maar zoals ik zei, waarschijnlijk de verkeerde meisjes, pech, toch iets in mijn lichaamstaal dat ongemakkelijkheid uitstraalt. Ik heb echt geen idee.

Ik vraag er hier wel eens om hoe je gemakkelijke plezierige gesprekken kan voeren, maar meestal krijg ik dan geen antwoord.
  zondag 11 november 2012 @ 21:33:32 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103774
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb op bepaalde gebieden enorm veel voorsprong op andere mensen, maar laten dat nou net gebieden zijn die uiteindelijk helemaal niet belangrijk zijn.
Even een aanname, maar je bedoelt programmeervermogen? Leervermogen? Wiskunde en dat soort zaken? Of andere zaken? Lijkt me namelijk niet bepaald onbelangrijk dat je later een goede baan kan krijgen en kennis hebt in een vakgebied.. het laat meiden niet soppen direct maar geeft wel een stabiele basis voor een toekomst met een meid/vrouw...
we dan
pi_119103882
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar zoals ik zei, waarschijnlijk de verkeerde meisjes, pech, toch iets in mijn lichaamstaal dat ongemakkelijkheid uitstraalt. Ik heb echt geen idee.

Ik vraag er hier wel eens om hoe je gemakkelijke plezierige gesprekken kan voeren, maar meestal krijg ik dan geen antwoord.
Je krijgt wel antwoord, maar blijkbaar niet een antwoord dat je wilt horen
pi_119103883
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef qualubi het volgende:

[..]

bloeb

[..]

bloeb

[..]

tadaa!
Vertel dan eens hoe je dat wel moet doen
  zondag 11 november 2012 @ 21:35:21 #61
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119103902
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wel mee eens. Met kanttekening dat het niet altijd even realistisch is om te denken dat je echt mensen heel veel nog in kan halen, maar het gebeurd en kan best ja.
De meeste mensen die het relatief gemakkelijk af gaat in het leven nemen helemaal niet de tijd om aan zichzelf te werken, en dat leidt er soms toe dat ze blijven hangen in een situatie waar veel meer uit te halen zou zijn als ze wel die extra moeite zouden doen.

Iemand die met een achterstand te kampen heeft en die op een gegeven moment wel gedwongen is om aan zichzelf te gaan werken, blijft dit misschien ook doen, en dan vind ik het helemaal geen vreemde gedachte om te veronderstellen dat je dan die andere mensen uiteindelijk ook kunt inhalen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119103922
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef benzin het volgende:

[..]

'wat een klote weer vandaag he?'

klaaaar.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_119104236
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Even een aanname, maar je bedoelt programmeervermogen? Leervermogen? Wiskunde en dat soort zaken? Of andere zaken? Lijkt me namelijk niet bepaald onbelangrijk dat je later een goede baan kan krijgen en kennis hebt in een vakgebied.. het laat meiden niet soppen direct maar geeft wel een stabiele basis voor een toekomst met een meid/vrouw...
Helemaal niet eigenlijk. Het is helemaal niet boeiend wat voor werk je doet. Dat draagt helemaal niet bij aan je succes op het gebied van relaties.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119104249
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

'wat een klote weer vandaag he?'

klaaaar.
Het ongemakkelijke zit niet in het begin, maar het gesprek als geheel
  zondag 11 november 2012 @ 21:40:18 #65
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104274
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De meeste mensen die het relatief gemakkelijk af gaat in het leven nemen helemaal niet de tijd om aan zichzelf te werken, en dat leidt er soms toe dat ze blijven hangen in een situatie waar veel meer uit te halen zou zijn als ze wel die extra moeite zouden doen.

Iemand die met een achterstand te kampen heeft en die op een gegeven moment wel gedwongen is om aan zichzelf te gaan werken, blijft dit misschien ook doen, en dan vind ik het helemaal geen vreemde gedachte om te veronderstellen dat je dan die andere mensen uiteindelijk ook kunt inhalen.
Nee ik vind het ook geen vreemde gedachte. Ik geloof er wel in dat je ze in kan halen. Maar ik denk niet dat het aantal in de praktijk dat dat lukt boven de 20% is bijvoorbeeld. En ja kan ook 30% zijn of wat dan ook maar gevoelsmatig denk ik dat het niet zoveel lukt. Gebaseerd op mijn gevoel dus ruk eigenlijk maar het enige waarop ik af kan gaan aangezien ik daar niks over heb gelezen.

Maar meestal, naar mijn idee, blijven ze altijd een beetje opvallen op een bepaalde manier en altijd net iets achter. Sowieso als je chronische stoornissen hebt als autisme bijvoorbeeld e.d. wat niet geneesbaar is. Je redenatie klopt naar mijn idee en gaat ook voor sommige mensen op maar ik zeg alleen dat het volgens mij maar bij een niet al te grote groep zo loopt in de praktijk. (het voor gaan lopen op anderen)

Op gelijk niveau komen of iets eronder komt denk ik wel veel meer voor en is ook goed toch? :)
we dan
pi_119104396
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Het ongemakkelijke zit niet in het begin, maar het gesprek als geheel
Open vragen stellen, niet alleen maar over jezelf praten, geïnteresseerd overkomen en als je dat niet gewend bent leer je dat niet in 1 gesprekje. Je zal moeten gaan falen voordat het lukt.
  zondag 11 november 2012 @ 21:42:16 #67
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104400
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Helemaal niet eigenlijk. Het is helemaal niet boeiend wat voor werk je doet. Dat draagt helemaal niet bij aan je succes op het gebied van relaties.
Ow. En ik dacht dat het voor vrouwen wel mooi was als de man geen productiewerk deed maar bijvoorbeeld wat hogere programmeertalen.. ;( maar misschien heb je gelijk en maakt het weinig uit. Maar ik denk zelf dat jij het verschaffen van een stabiele situatie (met geld genoeg) wat onderschat.
we dan
pi_119104434
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow. En ik dacht dat het voor vrouwen wel mooi was als de man geen productiewerk deed maar bijvoorbeeld wat hogere programmeertalen.. ;( maar misschien heb je gelijk en maakt het weinig uit. Maar ik denk zelf dat jij het verschaffen van een stabiele situatie (met geld genoeg) wat onderschat.
Vrouwen kunnen zelf toch geld verdienen? Kan mij het schelen wat een man verdient.
  zondag 11 november 2012 @ 21:45:28 #69
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104570
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen zelf toch geld verdienen? Kan mij het schelen wat een man verdient.
Dus 1400 netto of 3000 netto maakt niks uit? Verhalen over een marketingcampagne als iemand thuis komt of over het stapelen van kratjes in ploegendienst zijn even leuk? Vind je echt oprecht dat er geen enkel voordeel zit aan een mooiere baan voor je man/vriend?
we dan
pi_119104588
quote:

[..]

Nja, ik geloof daar niet zo in. Vrouwen interesseert het volgens mij niet of je goed, knap of nuttig werk doet.

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Open vragen stellen, niet alleen maar over jezelf praten, geïnteresseerd overkomen en als je dat niet gewend bent leer je dat niet in 1 gesprekje. Je zal moeten gaan falen voordat het lukt.
Mijn ervaring is dat vrouwen het voor elkaar krijgen om open vragen heel gesloten te beantwoorden.

Het is gewoon zo dat heel snel een hele gesloten, ongemakkelijke en onplezierige sfeer ontstaat. Dat wil ik graag anders zien.

Voor de duidelijkheid: ik ben bereid om goed advies te proberen.
pi_119104668
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dus 1400 netto of 3000 netto maakt niks uit? Verhalen over een marketingcampagne als iemand thuis komt of over het stapelen van kratjes in ploegendienst zijn even leuk? Vind je echt oprecht dat er geen enkel voordeel zit aan een mooiere baan voor je man/vriend?
Nee, qua opleidingsniveau kan het me geen fuck schelen.
Voorbeeld: Vriend zou advocaat zijn. Ik hoef die verhalen niet te horen want ik heb er helemaal niks mee.
Vriend zou helpende (dus mbo niveau 2) zijn in de thuiszorg. Kom maar op met die verhalen!
pi_119104681
quote:

[..]

Saaie marketing verhalen, of enthousiaste krat verhalen... maakt nogal verschil...
pi_119104722
quote:

[..]

Je denk hier te rationeel over na. Wat voor werk je doet draagt niet bij of je "supergeweldig" bent of niet. Academische high-tech mensen zoals ik worden in het publieke oog als stumperds gezien. Dat is de reden dat wanneer ik eenmaal in een stabiele werkomgeving ben gekomen met behulp van een dokter mijzelf ga transformeren.
Het moet uiteindelijk zo worden dat vrouwen op een gegeven moment zich zullen verbazen over het feit dat ik een informaticus ben. "Goh dat had ik niet van jou verwacht / Dat had ik niet aan je kunnen zien".
  zondag 11 november 2012 @ 21:48:23 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104731
Oke oke het is duidelijk :P het soort werk en loon maakt blijkbaar niet uit :P sorry complex
we dan
pi_119104734
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik geloof daar niet zo in. Vrouwen interesseert het volgens mij niet of je goed, knap of nuttig werk doet.

[..]

Mijn ervaring is dat vrouwen het voor elkaar krijgen om open vragen heel gesloten te beantwoorden.

Het is gewoon zo dat heel snel een hele gesloten, ongemakkelijke en onplezierige sfeer ontstaat. Dat wil ik graag anders zien.

Voor de duidelijkheid: ik ben bereid om goed advies te proberen.
Dat doen niet alleen vrouwen. Mannen kunnen ook heel kort en gesloten antwoorden. Er zijn zoveel technieken om door te vragen, maar daar leer ik nu al zo'n 2 jaar voor dus dat kan ik hier niet even typen :P
pi_119104763
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Bullshit, het hangt vooral van het type vrouw af :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_119104786
Vrouwen worden direct nat als ik zeg dat ik in pak aan het werk moet :')
pi_119104821
quote:

[..]

Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?
pi_119104829
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Exactly :9~
En of dat nou voor een mbo opleiding is, of voor een universitaire.. boeiend.
pi_119104840
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je claimt op de basisschool ook al gepest te zijn...wat heb jij toen dan geflikt?
Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.

Je zou je, zeker als volwassen man die al zijn hele leven met problemen kampt. Echt enorm diep moeten schamen.

Walgelijk.
  zondag 11 november 2012 @ 21:50:20 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119104862
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar dat komt omdat mannen in pak er gewoon goed uitzien O+

Heeft niets met het inkomen te maken :)
pi_119104954
firefly3, val me eens niet lastig met je gezever in pm.
  zondag 11 november 2012 @ 21:52:24 #83
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119104990
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?
Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleide ;)
we dan
pi_119105048
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
firefly3, val me eens niet lastig met je gezever in pm.
Kreeg ook al een pm laatst.... niet op gereageerd....
  zondag 11 november 2012 @ 21:53:24 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105068
Niet iedereen ziet er goed uit in een pak.
Just sayin'
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119105131
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Just sayin'
Fact.
  zondag 11 november 2012 @ 21:54:22 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105152
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ook, wel op gereageerd, niks ergs aan verder maar wel typerend dat hij zoveel pm'ed blijkbaar :P
we dan
pi_119105159
Firefly? Kan je niet meer posten? ;(

OT:
Het merendeel van de vrouwen die ik heb gehad vonden het toch wel fijn als ik wat ambities had. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik volgens mij alleen HBO of universitaire studentes heb gehad :')
  zondag 11 november 2012 @ 21:54:28 #89
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119105164
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Just sayin'
De mannen die ik leuk vind wel :*
pi_119105193
Ik vind persoonlijk dat ik er zonder pak beter uitzie.
  zondag 11 november 2012 @ 21:55:27 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105197
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly? Kan je niet meer posten? ;(

OT:
Het merendeel van de vrouwen die ik heb gehad vonden het toch wel fijn als ik wat ambities had. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik volgens mij alleen HBO of universitaire studentes heb gehad :')
Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus ja :P
we dan
pi_119105199
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

ik reageer hier. dat ie me niet lastig moet vallen. ~:)
  zondag 11 november 2012 @ 21:56:19 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119105213
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De mannen die ik leuk vind wel :*
Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.

Want ik zie er dan meer uit als een accountant, zonder het koffertje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119105239
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleide ;)
Het moest ook als vals geïnterpreteerd worden, want de werkelijkheid zegt inderdaad wat anders. Ik heb niet dezelfde vaardigheden/ervaringen als de gemiddelde MBO'er. Dat geef ik gewoon toe. Sterker nog ik heb niet eens dezelfde vaardigheden/ervaringen als mensen die 10 jaar jonger zijn dan ik. Tien jaar geleden zat ik al in een isolement.
pi_119105248
quote:
13s.gif Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.

Je zou je, zeker als volwassen man die al zijn hele leven met problemen kampt. Echt enorm diep moeten schamen.

Walgelijk.
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd.
Toen iemand een topic van hem opgroef waaruit bleek dat er wel het 1 en ander aan vooraf was gegaan, vond ik dat natuurlijk op z'n zachtst gezegd, merkwaardig.

Die meisjes zijn hem blijkbaar niet zomaar gaan pesten. Het hele verhaal over dat dat meisje het heeft overdreven (naar Benzin's zeggen dan), hoorde ik ook pas vandaag hoor.
pi_119105290
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus ja :P
Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samen :7
pi_119105302
fok doet raar. :')
  zondag 11 november 2012 @ 21:58:21 #98
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119105332
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samen :7
Nou maar een goed teken dan dat ik het ook raar vond in eerste instantie om te horen :7
we dan
pi_119105354
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.

Want ik zie er dan meer uit als een accountant, zonder het koffertje.
Ga op een ander beroep haten :{w
  zondag 11 november 2012 @ 21:58:53 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119105367
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken :P

Edit: *leest de post hierboven*
Te laat ;(
Wat anderen denken boeit mij vrij weinig :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')