Bullshit, het hangt vooral van het type vrouw afquote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik geloof daar niet zo in. Vrouwen interesseert het volgens mij niet of je goed, knap of nuttig werk doet.
Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?quote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus 1400 netto of 3000 netto maakt niks uit? Verhalen over een marketingcampagne als iemand thuis komt of over het stapelen van kratjes in ploegendienst zijn even leuk? Vind je echt oprecht dat er geen enkel voordeel zit aan een mooiere baan voor je man/vriend?
Exactlyquote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden direct nat als ik zeg dat ik in pak aan het werk moet
Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je claimt op de basisschool ook al gepest te zijn...wat heb jij toen dan geflikt?
Maar dat komt omdat mannen in pak er gewoon goed uitzienquote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen worden direct nat als ik zeg dat ik in pak aan het werk moet
Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleidequote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee dat maakt geen fuck uit. Anders zouden MBO'ers toch niet meer succesvol zijn op het gebied van relaties?
Kreeg ook al een pm laatst.... niet op gereageerd....quote:Op zondag 11 november 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
firefly3, val me eens niet lastig met je gezever in pm.
Fact.quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Niet iedereen ziet er goed uit in een pak.
Just sayin'
Ik ook, wel op gereageerd, niks ergs aan verder maar wel typerend dat hij zoveel pm'ed blijkbaarquote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kreeg ook al een pm laatst.... niet op gereageerd....
De mannen die ik leuk vind welquote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Niet iedereen ziet er goed uit in een pak.
Just sayin'
Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly? Kan je niet meer posten?
OT:
Het merendeel van de vrouwen die ik heb gehad vonden het toch wel fijn als ik wat ambities had. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik volgens mij alleen HBO of universitaire studentes heb gehad
ik reageer hier. dat ie me niet lastig moet vallen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kreeg ook al een pm laatst.... niet op gereageerd....
Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.quote:
Het moest ook als vals geïnterpreteerd worden, want de werkelijkheid zegt inderdaad wat anders. Ik heb niet dezelfde vaardigheden/ervaringen als de gemiddelde MBO'er. Dat geef ik gewoon toe. Sterker nog ik heb niet eens dezelfde vaardigheden/ervaringen als mensen die 10 jaar jonger zijn dan ik. Tien jaar geleden zat ik al in een isolement.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit is geen rationeel verband wat je hier aangeeft. MBO'ers kunnen wel bepaalde andere vaardigheden hebben die mensen niet hebben die van het atheneum direct naar het HBO of Uni gaan bijvoorbeeld. Ik begrijp wat je bedoelt en je kan best gelijk hebben dat het niet uitmaakt voor relaties (of voor de meerderheid van de meiden misschien) maar wat je hier maakt is een valse afgeleide
Als je alles gelezen hebt, dan weet je dat Benzin heeft verteld dat hij "zomaar" gepest werd.quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo tering he, Magnetronkoffie. Prima dat jij jezelf nu zo lekker in je vel voelt zitten en je o zo veel beter voelt dan Benzin. Maar doen alsof iemand er schuld aan heeft dat hij gepest is geweest is echt achterlijk.
Je zou je, zeker als volwassen man die al zijn hele leven met problemen kampt. Echt enorm diep moeten schamen.
Walgelijk.
Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samenquote:Op zondag 11 november 2012 21:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook wel zo eigenlijk maar hier kreeg ik direct 5 reacties ofzo dat het helemaal niks uitmaakt dus ja
Nou maar een goed teken dan dat ik het ook raar vond in eerste instantie om te horenquote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, ik heb een groter referentiekader dan dit hele topic -firefly te samen
Ga op een ander beroep hatenquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, maar sommige mannen zijn gewoon niet geschikt voor een pak.
Want ik zie er dan meer uit als een accountant, zonder het koffertje.
Wat anderen denken boeit mij vrij weinigquote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken
Edit: *leest de post hierboven*
Te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |