abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2012 @ 20:50:29 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119100731
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ze deed dat want?....alle vrouwen zijn gemeen?
Ik denk dat ze het deed om terug te slaan, ze wou gewoon wraak.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 11 november 2012 @ 20:50:38 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119100745
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij geeft inderdaad toe dat hij fout gehandeld heeft, hij was ook 15 dus ergens kan ik het wel begrijpen dat je zo iets doet.

Hij maakt er van dat ze de aandacht leuk vond, wat denk je er van dat ze gewoon doodsbang was en uit de angst gewoon iedereen wou waarschuwen? Dat kan het ook zijn geweest. Wij kennen haar niet en we weten dus ook niet wat er in haar hoofd om ging.
Nou kijk wat je nu zegt ben ik helemaal met je eens. Maar iedereen lijkt dat gebied waarover ze niks weten maar al te graag in te vullen met allerlei hele negatieve zaken.
we dan
pi_119100890
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou kijk wat je nu zegt ben ik helemaal met je eens. Maar iedereen lijkt dat gebied waarover ze niks weten maar al te graag in te vullen met allerlei hele negatieve zaken.
Iedereen?
:')
pi_119100984
Kunnen we misschien niet beter op een ander onderwerp overgaan dit gaat zo een eigen leven leiden
  zondag 11 november 2012 @ 20:54:11 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101014
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iedereen?
:')
Nee oke vooral jij o.a. Niet iedereen nee. Ik niet o.a. en sommige anderen die wat neutraler zijn ook niet
we dan
  zondag 11 november 2012 @ 20:55:45 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119101130
Ja want ik heb een vraag na aanleiding van een eerdere opmerking.
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Dat aanvoelen qua non-verbale communicatie. Algebra lijkt soms nog makkelijker te zijn.

Want dan denk je net iets ontdekt te hebben bij iemand waar iets aan af te lezen te is, maar dat werkt dan weer bij de ander totaal niet.
Hoe kan ik dat soort non-verbale onzin beter herkennen, aangezien gewoon praten niet genoeg is.

Alvast bedankt, heloef.
C'est la vie
pi_119101302
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jij er dan wel van vond. Je gaf eerder al aan dat je het onbewust deed of zo? Dat je er geen kwaad in zach. Maar was het dan niet in je opgekomen, ook al was het maar voor een seconde, dat wat je deed, niet gewoon "raar" was?

Kwam het dan niet in je op dat wat je deed, wellicht verkeerd was? Of had je zoiets van "Ik doe het op deze manier, want ik kan me niet beheersen en ik weet geen betere oplossing"?
Onbewust is een groot woord. Ik vond haar leuk en wist niet hoe ik het aan moest pakken. Probeerde veel bij haar te zijn, met haar te praten, haar gezelschap te houden. Ik bedoelde het echt hartstikke goed en niet slecht.

Ik kwam er later pas achter dat wat ik deed vanuit haar ogen te ver ging en haar teveel "verstikte". Ik had tot dat moment het idee dat wat ik deed wel kon. Sterker nog, ik dacht dat wat ik deed een goede en valide manier was om haar aan te geven dat ik haar wel zag zitten.

Vanuit mijn beperkte ervaring leek wat ik deed logisch en aardig, pas achteraf ben ik me gaan beseffen dat ik iets fout deed (en wat ik dan precies fout deed).

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En ze deed dat want?....alle vrouwen zijn gemeen?
Het meisje dat het erger maakte dan nodig deed dat voor de aandacht.

Of bedoel je het meisje dat dat mij vertelde? Ik vind dat toen zij dat vertelde ze inderdaad iets vreselijk goeds deed, maar daar zat wel een paar jaar tussen he?

"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
  zondag 11 november 2012 @ 20:59:01 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101374
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
Ja want ik heb een vraag na aanleiding van een eerdere opmerking.

[..]

Hoe kan ik dat soort non-verbale onzin beter herkennen, aangezien gewoon praten niet genoeg is.

Alvast bedankt, heloef.
Nou ja vooral toch of ze enthousiast praat en uit haarzelf en veel lacht. Dat soort dingen zijn goed en gemakkelijk te herkennen. En als ze wat saai doet en je hebt het idee dat het met opzet is omdat ze soms kortaf reageert (en je niet verwacht van haar dat ze verlegen is) dan mag je het als negatief zien. Het meeste van die signalen spreekt wel voor zich toch? Of iets specifieks wat je wil weten?
we dan
pi_119101434
Versiercoaches of boeken over lichaamstaal en signalen en bladiebla lezen
  zondag 11 november 2012 @ 21:03:04 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119101729
Feit is dat je gedrag buiten alle genzen was. Stallen is een serieus iets. En ja, daar ga je dus je vrienden van op de hoogte stellen!

Tevens schuif je weer alles af op iemand anders, het is allemaal haar schuld. Zij heeft overdreven. Voor het gemak vergeet je even de ernst van je eigen gedrag.

Sterker nog, je zwakt iets ernstigs af tot een foutje. Kan gebeuren...

Dat zegt erg veel over je. Plus het feit dat je hier ook uitgekotst word zegt alles. Je gedrag is niet zo "normaal" als je zelf doet laten voor komen.

Tevens nog een leuk feitje. Je hebt in het verleden per mail mij je hele pest periode verteld. Het stukje stalken of de reden tot pesten was je vergeten te vermelden.

Vreemd, vind je zelf ook niet, zeker als je nu toe geeft dat het fout gedrag was.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 november 2012 @ 21:04:10 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119101795
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
Minder vaak roepen dan ;) Maar ik durf te wedden dat ondanks jij dit zegt er in de volgende reeksen toch weer wordt aangehaald dat je alle vrouwen haat (dat anderen dat zeggen) en jij je weer moet verdedigen. Jij leest misschien soms selectief maar de rest doet ook niks met dit soort informatie die juist aangeeft dat jij ook wel gematigder denkt dan dat hen maar graag lijken te willen geloven/voordoen
we dan
pi_119101851
Hoe kan stallen nou een serieus iets zijn , dat is voor paarden ;)
pi_119102051
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik geef net toe dat ik een fout heb gemaakt toch?

Ik heb niets gedaan. Je kan een kind van 7-12 ook niet echt iets verwijten als ie gepest wordt.

[..]

Is het realistisch om te verwachten dat ik ooit die achterstand, opgelopen tijdens een periode van kritieke ontwikkeling, ooit nog kan inhalen?
Jouw geschiedenis is vergelijkbaar met dat van mij en ik kan je eerlijk vertellen dat je een dergelijke achterstand nooit meer volledig zal inhalen. Ik heb ook (nog steeds) een verschrikkelijke achterstand op mijn leeftijdsgenoten. Ik zit in dezelfde groep als mensen met een ernstige verstandelijke beperking. Dat vind ik niet prettig, maar dat is dus mijn lot en op één of andere manier moet ik daaruit zien te komen. De vraag blijft echter wel of ik ooit daaruit kom. Misschien kom ik er nooit uit en zal ik net als 5% van de mensheid sterven zonder ooit een relatie gehad te hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 11 november 2012 @ 21:09:52 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119102180
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja vooral toch of ze enthousiast praat en uit haarzelf en veel lacht. Dat soort dingen zijn goed en gemakkelijk te herkennen. En als ze wat saai doet en je hebt het idee dat het met opzet is omdat ze soms kortaf reageert (en je niet verwacht van haar dat ze verlegen is) dan mag je het als negatief zien. Het meeste van die signalen spreekt wel voor zich toch? Of iets specifieks wat je wil weten?
Nee niet per se iets specifieks, maar ik was dus laatst met een meisje uit eten gegaan. Maar ik kon niet echt goed herkennen of het nou goed ging of niet. Dus ik twijfelde. Achteraf zei ze het heel erg leuk vond. Maar ja of ze dat nou zegt om gewoon aardig te doen: God mag het weten.

We hebben toen een hele middag opgetrokken het viel wel eens stil. Zij praatte redelijk vaak uit zichzelf. Dit was geen date iets hoor maar ik kan er wel lessen uit trekken voor in de toekomst.
C'est la vie
pi_119102195
quote:

[..]

Onbewust is een groot woord. Ik vond haar leuk en wist niet hoe ik het aan moest pakken. Probeerde veel bij haar te zijn, met haar te praten, haar gezelschap te houden. Ik bedoelde het echt hartstikke goed en niet slecht.

Ik kwam er later pas achter dat wat ik deed vanuit haar ogen te ver ging en haar teveel "verstikte". Ik had tot dat moment het idee dat wat ik deed wel kon. Sterker nog, ik dacht dat wat ik deed een goede en valide manier was om haar aan te geven dat ik haar wel zag zitten.

Vanuit mijn beperkte ervaring leek wat ik deed logisch en aardig, pas achteraf ben ik me gaan beseffen dat ik iets fout deed (en wat ik dan precies fout deed).
Ik blijf het raar vinden Benzin. Ik ken -niemand- die daadwerkelijk achter iemand aan is gaan zitten en zo. Maar goed, dat was maar een deel van mijn punt
quote:

[..]

Het meisje dat het erger maakte dan nodig deed dat voor de aandacht.

Of bedoel je het meisje dat dat mij vertelde? Ik vind dat toen zij dat vertelde ze inderdaad iets vreselijk goeds deed, maar daar zat wel een paar jaar tussen he?

Idd, het komt nogal ongenuanceerd over als je het hebt over -alle- vrouwen. Dat probeerden we je ook duidelijk te maken.
Zelf ervaar ik helemaal niet dat de meeste vrouwen gemeen zijn. Sterker nog, wat die mening betreft, sta je er, zoals hier op fok geschetst, alleen voor.
Begint het jou dan niet te dagen dat het misschien wel eens aan jou zou kunnen liggen?

Ik kan me best voorstellen -hoe- het zover heeft kunnen komen in jouw geval. Echter, jouw conclusie dat de meeste vrouwen gemeen zijn, klopt simpelweg niet met de waarschijnlijke werkelijkheid ;)

Heroverweeg jouw mening over vrouwen, want ik geloof niet dat de meeste vrouwen zo gemeen zijn als jij denkt.

Trouwens, heb jij dan geen andere ervaringen met vrouwen behalve van de middelbare school?
Of waren -alle- vrouwen altijd al zo gemeen tegen je? Ook buiten school om?
pi_119102202
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Stalken is een serieus iets.
Zoals ik al zei, het woord stalken is ontzettend overdreven voor wat ik gedaan heb. Ik zwak het niet af, het was zwakker dan je denkt.

quote:
Tevens nog een leuk feitje. Je hebt in het verleden per mail mij je hele pest periode verteld. Het stukje stalken of de reden tot pesten was je vergeten te vermelden.
Op de basisschool (en voor een deel de dingen die op de middelbare school gebeurden, zeker in de eerste jaren) hadden ook geen reden.
pi_119102341
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

Trouwens, heb jij dan geen andere ervaringen met vrouwen behalve van de middelbare school?
Nauwelijks, en de meeste van de ervaringen sinds de middelbare school waren ongemakkelijk of ook gemeen. Ik heb op de middelbare school echt de boel goed verkloot.
  zondag 11 november 2012 @ 21:13:07 #43
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119102450
quote:
Feit is dat je gedrag buiten alle genzen was. Stallen is een serieus iets. En ja, daar ga je dus je vrienden van op de hoogte stellen!

Tevens schuif je weer alles af op iemand anders, het is allemaal haar schuld. Zij heeft overdreven. Voor het gemak vergeet je even de ernst van je eigen gedrag.

Dat zegt erg veel over je. Plus het feit dat je hier ook uitgekotst word zegt alles. Je gedrag is niet zo "normaal" als je zelf doet laten voor komen.

Vreemd, vind je zelf ook niet, zeker als je nu toe geeft dat het fout gedrag was.
Ach ja en hoe weet jij in hoeverre het echt zo ernstig was? Sorry hoor maar stalken op je 15e op de manier wat hij zegt... Wat weet jij ervan wat er gebeurd is en hoe ernstig het is geweest? Voor hetzelfde geld was het een meid die geilde op aandacht en hebben ze benzin onevenredig hard teruggepakt voor iets wat echt gewoon een kalverliefde was waarbij hij misschien iets te ver ging. Wordt een beetje zat van dat gepraat over hoe vreselijk dat stalken wel niet was terwijl het vooral het woordje is wat zo erg lijkt. De informatie die benzin erover geeft lijkt eerder op onhandigheid en een harde vergeldingsactie daarna

Plus het feit dat hij uitgekotst wordt zegt veel over jullie zelf. Aangezien hij net als Kree vaak erg belachelijk wordt gemaakt onnodig. In het echt zou dit belachelijk gedrag zijn wat jullie vertonen, het wordt alleen maar 'geaccepteerd' omdat het op internet is. Hij verzuipt van mijn part in zelfmedelijden en neemt adviezen misschien niet altijd ter harte. Maar dat is geen reden om iemand uit te kotsen en zo te behandelen.
we dan
pi_119102505
quote:

Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken :P

Edit: *leest de post hierboven*
Te laat ;(
pi_119102605
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Nauwelijks, en de meeste van de ervaringen sinds de middelbare school waren ongemakkelijk of ook gemeen. Ik heb op de middelbare school echt de boel goed verkloot.
Zou je misschien ook op de rest van mijn post willen reageren?

Edit:Bovendien, waarom waren die vrouwen dan gemeen tegen je? Ze hadden niks met het stalkgebeuren te maken, toch?
  zondag 11 november 2012 @ 21:18:02 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119102777
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Pas op ook_gek, straks gaan "bepaalde" mensen nog denken dat jij alleen maar al te graag dat gebied waarover jij niks weet, in wilt vullen met allerlei hele negatieve zaken :P

Edit: *leest de post hierboven*
Te laat ;(
Kan je er wel grappig over doen maar waar blijkt uit dat het niet zo is precies? Of weten jullie wel wat er gebeurd is? Want het is volgens jullie blijkbaar niet wat benzin zelf zegt. Dus vertel het maar hoor.
we dan
pi_119102785
was de topic titel niet waar versieren niet zo makkelijk gaat en niet over stalken.
pi_119102835
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik heb de boel ook goed verkloot. Laat ik het beter zeggen: mensen hebben mij verkloot en daardoor loop ik de boel te verkloten. Veel vrouwen doen inderdaad gemeen, maar je moet proberen om een goede club te zoeken. Ik zit nu bij een studentenvereniging en de meiden, die ook bij die vereniging zitten, zijn wel okee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119102867
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan je er wel grappig over doen maar waar blijkt uit dat het niet zo is precies? Of weten jullie wel wat er gebeurd is? Want het is volgens jullie blijkbaar niet wat benzin zelf zegt. Dus vertel het maar hoor.
En wat moet ik vertellen dan? Dat jij nogal geagiteerd aan het reageren bent? Dat weet je zelf vast ook wel ;)
  zondag 11 november 2012 @ 21:21:36 #50
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119103002
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wat moet ik vertellen dan? Dat jij nogal geagiteerd aan het reageren bent? Dat weet je zelf vast ook wel ;)
Ja ik ben me erg bewust van hoe ik reageer. En ik reageer zo omdat ik denk dat het gepast is. Het is een hetze tegen benzin en het zet zich maar door en er wordt niks gedaan met wat hij zelf zegt wat dat betreft. Dus als ik dan aangeef dat sommige mensen een negatieve invulling geven aan iets waarvan ze feitelijk niet weten wat er gebeurd is dan kan ik dat zeggen. En ja zoiets irriteert me aangezien het al reeksen op deze manier gaat. Ik hou er niet van als een persoon onjuist bejegend wordt. En jullie gaan gewoon te ver

En om antwoord op je vraag te geven: mijn reactie hiervoor ging erover dat je mocht vertellen wat er gebeurd was bij die 'stalking'. Benzin geeft aan hoe het is verlopen maar iedereen lijkt er maar overheen te willen lezen en maar het meest vreselijke scenario voor te willen stellen en doen alsof dat ook zo is gegaan. Je kan mensen best aanspreken op hun minpunten (wat jullie ook genoeg doen) maar als je dingen zo gaat verdraaien dat je iets erger maakt dan het is dan ben je slecht bezig
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')