• zondag 11 november 2012 @ 21:09 • 40
Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Onbewust is een groot woord. Ik vond haar leuk en wist niet hoe ik het aan moest pakken. Probeerde veel bij haar te zijn, met haar te praten, haar gezelschap te houden. Ik bedoelde het echt hartstikke goed en niet slecht.
Ik kwam er later pas achter dat wat ik deed vanuit haar ogen te ver ging en haar teveel "verstikte". Ik had tot dat moment het idee dat wat ik deed wel kon. Sterker nog, ik dacht dat wat ik deed een goede en valide manier was om haar aan te geven dat ik haar wel zag zitten.
Vanuit mijn beperkte ervaring leek wat ik deed logisch en aardig, pas achteraf ben ik me gaan beseffen dat ik iets fout deed (en wat ik dan precies fout deed).
Ik blijf het raar vinden Benzin. Ik ken -niemand- die daadwerkelijk achter iemand aan is gaan zitten en zo. Maar goed, dat was maar een deel van mijn punt
Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het meisje dat het erger maakte dan nodig deed dat voor de aandacht.
Of bedoel je het meisje dat dat mij vertelde? Ik vind dat toen zij dat vertelde ze inderdaad iets vreselijk goeds deed, maar daar zat wel een paar jaar tussen he?
"Alle vrouwen zijn gemeen" is iets wat ik vaak op nogal negatieve momenten graag roep, maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd. Er zijn vast ook wel een paar aardige vrouwen. Wat ik daar eigenlijk mee bedoel te zeggen is dat er relatief gezien veel meer vrouwen gemeen/gesloten tegen me doen dan ik bij andere jongens zie. Waarschijnlijk zijn dat verkeerde vrouwen, mijn lichaamstaal of iets anders.
Idd, het komt nogal ongenuanceerd over als je het hebt over -alle- vrouwen. Dat probeerden we je ook duidelijk te maken.
Zelf ervaar ik helemaal niet dat de meeste vrouwen gemeen zijn. Sterker nog, wat die mening betreft, sta je er, zoals hier op fok geschetst, alleen voor.
Begint het jou dan niet te dagen dat het misschien wel eens aan jou zou kunnen liggen?
Ik kan me best voorstellen -hoe- het zover heeft kunnen komen in jouw geval. Echter, jouw conclusie dat de meeste vrouwen gemeen zijn, klopt simpelweg niet met de waarschijnlijke werkelijkheid

Heroverweeg jouw mening over vrouwen, want ik geloof niet dat de meeste vrouwen zo gemeen zijn als jij denkt.
Trouwens, heb jij dan geen andere ervaringen met vrouwen behalve van de middelbare school?
Of waren -alle- vrouwen altijd al zo gemeen tegen je? Ook buiten school om?