Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen
Mijn verlangen was vroeger idd om wc's te laten overstromenquote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen
Dat is onzin. Het kunnen ook juist dingen zijn die je niet wilt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pakquote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Kleding maakt wel de man. Mannen in pak
Andersom voel ik mij ook veel fijner als ik goed gekleed ga
dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetjequote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pak
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetje
Heel veel mannen staat het gewoon geweldigquote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?
als een pak goed zit staat 't gewoon mooi, kleding maakt de manquote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mannen staat het gewoon geweldig
zolang het geen afritsbroeken zijn :pquote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
Joggingbroek dusquote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zolang het geen afritsbroeken zijn :p
Jawel, een uniform.quote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
nee, juist niet. vind ik.quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mannen staat het gewoon geweldig
Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, een uniform.
Nee niet alle.
ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatstequote:
Nee, bestaat niet.quote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?
Nogal schraal dan, van de bestaande modewereldquote:
Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goedquote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatste
Wat vind jij leuke kleding dan.quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogal schraal dan, van de bestaande modewereld
Miljoenen kunnen ze verdienen, miljarden kunnen ze omzetten, maar leuke kleding bedenken ho maar
jogging etc zit zo hobbezakkerigquote:Op maandag 12 november 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goed
Ik moet een beter alternatief hebben...O wacht, deze discussie hebben we al gehad!
schotse rokken denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke kleding dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |