Nee. Al voel ik me wel een stuk beter en denk ik dat ik op dit moment beter kan versieren dan tot voorkort.quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm iemand verder nog versierd ofzo ???
Dat pak kan uit, dat weet je he?quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
Topic even doorgelezen ik val niet op mannen in pak
Hoeveel let jij op kleding, Straw?quote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat pak kan uit, dat weet je he?
James Bond draagt een pak, is die niet stoer?quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar dan nog niet zo'n voorliefde voor pakmannen , dan liever iemand die er vlot in een gewone spijkerbroek of andere soort broeken, maar ik denk ook meer dat ik op type stoerdere mannen val en dan valt pak al gauw af.
Wat leuk dat je het vraagt,quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:
Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.
Niet echt je ding? Op welke manier?quote:Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
Ik persoonlijk vind Thor stoerder maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik denk dat ik er gewoon echt niets mee heb , mannen met tattoo's daarentegen vind ik weer sexyquote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
James Bond draagt een pak, is die niet stoer?
Heb verder ook niet iets met pakken, al kan het zeker goed staan. Vriendin van me daarentegen glijdt van d'r stoel bij de aanblik van een leuke man in pak.
Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh, wat zei je nou precies? Is niet echt duidelijk waarom ze ontsteld was.
[..]
Niet echt je ding? Op welke manier?
Ah, aha.quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ben nu eenmaal van de mannenliefde en heb dat pas gezegd toen zij met haar lippen naar mij toe kwam.
Vrouwen versieren is voor mij een koud kunstje echt hoef enkel een hengel uit te gooien en heb beet. Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen nietquote:
onbewust, maar hij was al bezet.quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .quote:
Tja, omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef FAUSTINO het volgende:
Mannen daarentegen het blijft een ramp soms vervloek ik mijzelf echt waarom het wel met vrouwen lukt echter met de mannen niet
Hahaha wat een top verhaal!quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het vraagt,
Nou daags terug na een klusje ging ik langs in het cafeetje waar de accordeonist zijn riedeltje speelde zoals gewoonlijk nam ik plaats aan de bar bestelde mij een fijn glas wijn genietende van het stukje muziek op de achtergrond. Zag in mijn ooghoek een prachtige dame binnenkomen zij hing haar jas aan de kapstok en nam langs mij aan de bar plaats.
Uiteraard als een heer betaamt vroeg ik haar of zij een een drankje wilde daarop gaf zij te kennen dat te willen waarop ik een fijn glas wijn bestelde voor haar. Na een fijne conversatie tussen ons beiden vroeg ik haar of zij samen met mij wilde dansen, daar stemde zij mee.
Daarop vroeg ik de accordeonist een geschikt nummer te spelen samen met de prachtige dame in mijn hand danste wij samen de tango op een punt gingen wij samen weer aan de bar zitten. Van beide kanten leek het zo mooi er was sprake van liefde zij wilde kussen waarop ik besloot het te zeggen mooie dame met jou lieve ogen val voor de liefde van de man, ze was ontsteld gooide een glas wijn in mijn gezicht rukte haar jas van de kapstok en liep woest de deur uit de mooie dame met blonde lokken was weg.
Al met al niet echt een slecht avond echter moet toch sneller melden dat vrouwen niet echt mijn ding zijn als het zich voordoet.
Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.quote:Op maandag 12 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Jammer , ik heb een poosje iemand achter me aan gehad die samenwoond en een open relatie heeft maar ben daar nooit op in gegaan en eigenlijk blij om .
Ik heb altijd het idee dat als ik zoiets doe dan in een wespennest zit waar ik toch echt niet in wil zitten.
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?quote:Op maandag 12 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja was een leuke avond, maar je moet je dan wel een beetje inhouden.
Uiteindelijk nog wel met hem en z'n vriendin om 7 uur smorgens bij hen op de bank na zitten borrelen
Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
Dit was toch niet zo'n moment dat je dacht dat het kat in het bakkie was en dat hij vervolgens zijn vriendin presenteerde?
quote:Op maandag 12 november 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Wist al dat ie een vriendin had, maar was gewoon gezellig. Enkel dat je bij het afscheid zo'n 'eigenlijk willen we wel zoenen' moment hebt.
Want pakmannen zijn per definitie anders dan tattoo mannen?quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind Thor stoerder maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik denk dat ik er gewoon echt niets mee heb , mannen met tattoo's daarentegen vind ik weer sexyIk denk dus dat een boel vrouwen op verschillende types vallen .
Nou ooit was er iemand die zei dat hij er wel goed uitzag in pak, of tenminste nette broek / overhemd. Maar toen ik het uiteindelijke resultaat zag zou je hem beter in spijkerbroek kunnen zien en een tshirtjequote:Op maandag 12 november 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
Kan ik me wel wat bij voorstellen. Sommige mannen zien er uit alsof hun pak heel oncomfortabel is. Die worden er juist heel zelfbewust van oid.quote:Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk ook dat het te maken had met de stof, kleur en hoe het gedragen werd.
Je hebt het nou toch niet over mij?quote:Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ooit was er iemand die zei dat hij er wel goed uitzag in pak, of tenminste nette broek / overhemd. Maar toen ik het uiteindelijke resultaat zag zou je hem beter in spijkerbroek kunnen zien en een tshirtje
Maar denk ook dat het te maken had met de stof, kleur en hoe het gedragen werd.
Nee heb het niet over jou. Jij zag/ziet er goed uitquote:Op maandag 12 november 2012 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
Je hebt het nou toch niet over mij?
Maar ja, je moet een pak, of welke kleding dan ook, for that matter, wel dragen alsof je het lekker vindt zitten. Sommige mensen zien er nogal bescheten uit in een pak, en die kunnen beter gewoon wat anders dragen.
Ik weet zeker dat veel van de mensen die problemen hebben met versieren al heel erg gebaat zouden zijn bij een wat vlotter uiterlijk. Ik ken wel wat mensen in het echt die ook geen reet klaarspelen met vrouwen en als je ze ziet zou je ze werkelijk nog geen stuiver geven. Afzichtelijke kleding, oud, slecht zittend, totaal niet bij de tijd. Een kleine make-over doet je er niet alleen goed uitzien, het draagt ook bij aan je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 12 november 2012 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee heb het niet over jou. Jij zag/ziet er goed uit
Nouja hij vond het zelf lekker zitten, alleen zag het er niet uit. tenminste niet zoals het beeld dat je krijgt van een man in pak/netjes.
Achja zelfs als een spijkerbroek. Je kan hip doen en gewoon een goed zittende spijkerbroek aantrekken of die blauwe nerdspijkerbroeken. Ondertussen heb je het beiden over een spijkerbroek enkel het resultaat is bij beide erg verschillend.
quote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb gisteravond het liefste ooit gehoord, een meisje zei dat ze hoopte dat ze over mij ging dromen vannacht
Ik vind het leuker om achteraf te horen dat iemand over me gedroomd heeftquote:Op maandag 12 november 2012 10:13 schreef ook_gek het volgende:
walgelijk
Dat zijn van die standaard walgelijke opmerkingen
Ja weet ik, dat soort dingen werken altijd goedquote:Op maandag 12 november 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om achteraf te horen dat iemand over me gedroomd heeft
Dat zeg ik, walgelijk!quote:
Indeed. Vind dat zo zinloos en zo overdreven vooral. Het werkt bij mij meestal averechts dan dat hun bedoeling isquote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef ook_gek het volgende:
Dat zeg ik, walgelijk!
Zelfde als je stuurt dat je hoopt over de persoon in kwestie te gaan dromen
Laat die arme jongen nou in de waanquote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, walgelijk!
Zelfs als je een boos smilie gebruikt blijft je reactie liefquote:Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Laat die arme jongen nou in de waan!
Eensquote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach ja en hoe weet jij in hoeverre het echt zo ernstig was? Sorry hoor maar stalken op je 15e op de manier wat hij zegt... Wat weet jij ervan wat er gebeurd is en hoe ernstig het is geweest? Voor hetzelfde geld was het een meid die geilde op aandacht en hebben ze benzin onevenredig hard teruggepakt voor iets wat echt gewoon een kalverliefde was waarbij hij misschien iets te ver ging. Wordt een beetje zat van dat gepraat over hoe vreselijk dat stalken wel niet was terwijl het vooral het woordje is wat zo erg lijkt. De informatie die benzin erover geeft lijkt eerder op onhandigheid en een harde vergeldingsactie daarna
Plus het feit dat hij uitgekotst wordt zegt veel over jullie zelf. Aangezien hij net als Kree vaak erg belachelijk wordt gemaakt onnodig. In het echt zou dit belachelijk gedrag zijn wat jullie vertonen, het wordt alleen maar 'geaccepteerd' omdat het op internet is. Hij verzuipt van mijn part in zelfmedelijden en neemt adviezen misschien niet altijd ter harte. Maar dat is geen reden om iemand uit te kotsen en zo te behandelen.
Mijn ervaring vaak wel , die dragen vaak liever jeans en andere kleding dan een pak.quote:Op maandag 12 november 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want pakmannen zijn per definitie anders dan tattoo mannen?
Waarom niet gewoon allebei? Een man hoeft toch ook niet 7 dagen per week in een pak rond te lopen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn ervaring vaak wel , die dragen vaak liever jeans en andere kleding dan een pak.
Oh dank je dank je dank je. Ik ben dus niet de enige die niet van pakken houd en het merendeel mannen wat ik ken en zie die lopen liever in jeans en andere kleding dan dat ze in een pak rond willen lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Een pak is ook zo overdreven altijd vind ik
Na een tijdje kan het wel vind ikquote:Op maandag 12 november 2012 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, walgelijk!
quote:Op maandag 12 november 2012 12:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik houd niet van mannen in pak dus ga ook niet voor allebei.
Vind ik ook. Hangt nogal af van de context. Bij sommigen is het creepy, bij anderen lief.quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een tijdje kan het wel vind ik
Het is walgelijkquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hangt nogal af van de context. Bij sommigen is het creepy, bij anderen lief.
Hoezo? Ik heb het wel eens gezegd, en gemeend ook. Dan snap ik het probleem niet zo?quote:
Waarom dan precies?quote:
Ligt aan de persoon vind ik.quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom dan precies?
Ik vind het alleen walgelijk als iemand dat zegt die je net een paar dagen kent.
Als je iemand aan het versieren bent en dat soort teksten gebruiken? Is toch walgelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het wel eens gezegd, en gemeend ook. Dan snap ik het probleem niet zo?
Nu is het ook wel eens uitgekomen, en dat was echt totaal niet cool.Maar ik uitte dat ik hoopte dat ik een leuke droom zou hebben.
![]()
Maar goed, ik zeg ook wel eens dingen als ik hou van je, en ik wou dat je bij me was, en meer van dat soort walgelijke zaken.
Ja ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom dan precies?
Ik vind het alleen walgelijk als iemand dat zegt die je net een paar dagen kent.
Oh zo, ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je iemand aan het versieren bent en dat soort teksten gebruiken? Is toch walgelijk.
Maar het werkt wel!
Precies! Al doe ik het soms nog wel eens even lachen en het altijd!quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh zo, ja daar heb je wel gelijk in.
Doet me altijd een beetje denken aan msn hosselen toen ik 13 was.
Het is walgelijk als je het gebruikt om iemand te versierenquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is alleen walgelijk als het gevoel niet wederzijds is.
Hangt er vanaf in welk stadium van het versieren je zit.quote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is walgelijk als je het gebruikt om iemand te versieren
Beginquote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk stadium van het versieren je zit.
Je kan je droom ook gewoon uit laten komenquote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb laatst nogal een hitsige droom over iemand gehad en nu hoop ik dat ik die persoon niet tegenkom, ik vind dat zo genant , ik weet me dan geen houding te geven.
Ben je bang dat die persoon ruikt dat je met een nat slipje bent wakker geworden wegens een wilde droom over jullie samen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb laatst nogal een hitsige droom over iemand gehad en nu hoop ik dat ik die persoon niet tegenkom, ik vind dat zo genant , ik weet me dan geen houding te geven.
Blijf er maar 1 optie over. Vragen of je droom uit mag komenquote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar ik ken de persoon dus gewoon en ga er weleens mee om door zo'n rare droom ga je de ander ineens heel ander bekijken en hoe ik mezelf ken in dat soort situaties is nogal klunzerig en weet me dan vaak geen houding te geven dat is het meer.
Als dat geeeeen neuken word! Als dat geeeeen neuken word!!!quote:
Maar stel je zou tijdens je relatie over sex met je ex dromen. Heeft dat dan ook invloed op je relatie.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar ik ken de persoon dus gewoon en ga er weleens mee om door zo'n rare droom ga je de ander ineens heel ander bekijken en hoe ik mezelf ken in dat soort situaties is nogal klunzerig en weet me dan vaak geen houding te geven dat is het meer.
Wat een lange zin.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft toch vaak inderdaad ook invloed op de relatie , want heel eerlijk als ik in een relatie zit en ik begin over mijn ex te dromen , dan denk ik dat ik nog niet echt klaar ben voor een relatie met een nieuw persoon want dromen over een ex is meestal wel een heel groot teken aan de wand dat je nog met iemand anders in je hoofd zit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel je zou tijdens je relatie over sex met je ex dromen. Heeft dat dan ook invloed op je relatie.
(of andersom, dat je hem hoort praten in z'n slaap over seks met zijn ex)
Ik heb seks genoeg, maar vind het altijd wel leuk als ik een geile seksdroom hebquote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
Jullie moeten meer neuken, jullie dromen zo wegens gebrek aan sex
Jij bent ook echt HET type 50shades of gray lezeres.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Of minder boeken zoals 50 tinten grijs lezen want ik geloof dat dat boek me iets te veel rode oortjes bezorgd heeft
Mee eens.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Serieus!? Men het zijn maar dromen. Die zeggen niets, die betekenen altijd heel wat anders dan je daadwerkelijk droomt. Dus een ex in je droom kan voor iets heel anders staan dan evt relatieproblemen / toe zijn aan een relatie.
Ik heb het ook gelezen (tenminste, de eerste twee delen) en als ik er iets niet van kreeg waren het wel rode oortjes of een nat slipjequote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent ook echt HET type 50shades of gray lezeres.
Als dat je geil maaktquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Of minder boeken zoals 50 tinten grijs lezen want ik geloof dat dat boek me iets te veel rode oortjes bezorgd heeft
In mijn ervaring is het precies andersom. Meer dromen over seks bij meer actie.quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef ook_gek het volgende:
Jullie moeten meer neuken, jullie dromen zo wegens gebrek aan sex
Gaat minder worden na lang seksueel actief zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom. Meer dromen over seks bij meer actie.
Misschien bij mannen maar ik ben het eigenlijk wel met Strawberry eens, bij mij betekenen juist ook meer er over dromen juist vaak meer seks.quote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaat minder worden na lang seksueel actief zijn
Nooit meer zittend plassenquote:
Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 1 keer gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom. Meer dromen over seks bij meer actie.
En het waren fockin bizarre dromen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 3 keer gedaan.
Anaal verkracht met een druppelende anus van het sperma?quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het waren fockin bizarre dromen.
Ik heb er wel eens over gedroomd, maar meestal wist ik in de droom dat er iets niet klopte en daarna werd ik altijd wakkerquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik droom echt nooit over seks. Geloof ik 1 keer gedaan.
Dat had ik vroeger ook.quote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over gedroomd, maar meestal wist ik in de droom dat er iets niet klopte en daarna werd ik altijd wakker
Hoe bizar?quote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het waren fockin bizarre dromen.
Dit ja.quote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over gedroomd, maar meestal wist ik in de droom dat er iets niet klopte en daarna werd ik altijd wakker
Huh wat heb ik sex op dit moment? Dat kan echt nooit! Onmogelijk!!! Dit moet wel een droom zijn moment?quote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anaal verkracht met een druppelende anus van het sperma?
En wakker geworden met een vochtige anus?
Een zombie, een romp (zonder hoofd, armen, benen) en 1 keer was het een truuk om me af te maken.quote:
Je wilt een "vrouw" zonde hoofd, armen en benen neuken? Daar heb jij seksuele dromen over? Dude dat is ziekquote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Een zombie, een romp (zonder hoofd, armen, benen) en 1 keer was het een truuk om me af te maken.
Ach, als het bij dromen blijft.quote:Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je wilt een "vrouw" zonde hoofd, armen en benen neuken? Daar heb jij seksuele dromen over? Dude dat is ziek
Sinds wanneer is dromen hetzelfde als willen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:19 schreef ook_gek het volgende:
Je wilt een "vrouw" zonde hoofd, armen en benen neuken? Daar heb jij seksuele dromen over? Dude dat is ziek
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromenquote:Op maandag 12 november 2012 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dromen hetzelfde als willen?
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen
Mijn verlangen was vroeger idd om wc's te laten overstromenquote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Dromen zijn vaak het verlangen van de persoon in kwestie. Alle fantasieën of gebeurtenissen worden verwerkt door middel van dromen
Dat is onzin. Het kunnen ook juist dingen zijn die je niet wilt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pakquote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Kleding maakt wel de man. Mannen in pak
Andersom voel ik mij ook veel fijner als ik goed gekleed ga
dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetjequote:Op maandag 12 november 2012 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't aan mij ligt, ga ik nooit in pak
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat moet ieder voor zich weten. Als min vriend een pak aan doet smelt ik toch stiekem wel een beetje
Heel veel mannen staat het gewoon geweldigquote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?
als een pak goed zit staat 't gewoon mooi, kleding maakt de manquote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo boeiend aan een pak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mannen staat het gewoon geweldig
zolang het geen afritsbroeken zijn :pquote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
Joggingbroek dusquote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zolang het geen afritsbroeken zijn :p
Jawel, een uniform.quote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat staat er dan zo geweldig aan? Is er dan geen alternatief voor "een pak" om met kleding geweldig te staan?
nee, juist niet. vind ik.quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel veel mannen staat het gewoon geweldig
Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, een uniform.
Nee niet alle.
ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatstequote:
Nee, bestaat niet.quote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, is er geen kleding voor mannen die geweldig kunnen staan als je ze -zelf- mixed en matched?
Nogal schraal dan, van de bestaande modewereldquote:
Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goedquote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook niet. Vlotte spijkerbroek, leuk shirt of leuke trui, mooie schoenen, vlot kapsel en een lekker luchtje! Vooral het laatste
Wat vind jij leuke kleding dan.quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nogal schraal dan, van de bestaande modewereld
Miljoenen kunnen ze verdienen, miljarden kunnen ze omzetten, maar leuke kleding bedenken ho maar
jogging etc zit zo hobbezakkerigquote:Op maandag 12 november 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spijkerbroeken verdraag ik niet zo goed
Ik moet een beter alternatief hebben...O wacht, deze discussie hebben we al gehad!
schotse rokken denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke kleding dan.
Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.quote:Op maandag 12 november 2012 17:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat vind jij leuke kleding dan.
Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat lekker zit. Voor de rest maakt het uiterlijk van kleding me niet zoveel uit, zolang ik maar niet voor lul loop.
Ik heb echt geen gevoel voor mode, ben een blinde modehork
YES!quote:Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan gaat het je dus eigenlijk niet om leuk, maar om comfort. En die twee kunnen prima samen gaan hoor.
voor zover je weet :pquote:Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
YES!![]()
En ja, 95% is voor mij comfort en de overige 5% is niet voor lul lopen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 12 november 2012 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, het dragen van een pak werkt in de meeste gevallen gewoon bevorderlijk voor je succes bij vrouwen. Draag een overhemd (een effen overhemd, niet zo'n gedrocht met blokjes), en een colbertje en het werkt gewoon. Ja, natuurlijk zijn er vrouwen die van wat anders houden maar over het algemeen doet een pak of een deel van een pak het gewoon erg goed.
Maar voel mij zo happy happy happy in oude afgedragen kledingquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Kledingtip: draag waar jij je lekker in voelt mits dat geen vodden zijn.
Amenquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar sommige vodden zitten zo lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Vodden zitten wel altijd lekker ruimquote:Op maandag 12 november 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik hoorde dat vooral een oefening die de "squat" heet erg goed voor je is?quote:Op maandag 12 november 2012 23:12 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb wel een verschil in aandacht gemerkt door iets anders.. sinds ik breder ben, omdat ik al ruim een jaar sport. Dat werkt blijkbaar wel.
Zelfs mijn vriendin heeft een paar keer gezegd dat ik er veel mannelijker (maar ook ouder) door uitzie.
Dus naar de sportschool gaan helpt..
Kan je gewoon bij de c&a kopen hoorquote:Op maandag 12 november 2012 22:39 schreef Tangledup het volgende:
Net overhemd en een nette jas doet inderdaad wel veel.
Maar ja, veel te duur allemaalIk heb hier wel wat overhemden van Hugo Boss en Profuomo liggen, maar om nou te zeggen dat ik er heel gelukkig van word dat ik 100 euro per overhemd kwijt was.. nee.
De laatste tijd loop ik er weer heel casual bij.. recession style. Het liefste loop ik erbij in een spijkerbroek, gympen en een t-shirt. Als het weer dat toelaat natuurlijk.
quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je gewoon bij de c&a kopen hoor
Volgens mij heb ik geen kleren van boven de 50 euroquote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Faxie het volgende:
Mijn kleding komt voor het grootste deel niet onder de 100,- uit per stuk in de aanbieding nog wel![]()
Gelukkig ben ik niet zo'n shopper
Overigens draag ik ook wel eens 'slordige' kleding, maar merk geen enkel verschil in aandacht. Niks blijft niks.
Maar ik kijk niet naar prijs als ik in de winkel loop. Hoewel het niet te gek moet worden.
Dat klopt inderdaad. Als ik eenmaal een inkomen krijg dan koop ik nieuwe kleren en als ik in een stabiele werkomgeving ben terechtgekomen, dan begin ik aan een Roaccutane kuur. Tot dan blijf ik gewoon zonnebanken en veel sporten. Tja, je moet soms wat over hebben voor een normaal uiterlijk (en uitstraling). Pas totdat deze problemen gefixed zijn zet ik het relatiegebeuren even aan de kant. Het interesseert me niet zo meer nu ik een aantal andere dingen voor mezelf gefixed heb, zoals mijn sociale situatie.quote:Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef AlexanderC het volgende:
kleding lijkt mij wel belangrijk om de vrouwtjes aan te trekken; kleding maakt de man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |